Tibber opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Appen er god, men at jeg skal sitte her med dårlig råd og være bank for et selskap er helt totalt uaktuelt. Tidligere kunne man se kostnaden fortløpende, men det kan man glemme nå, for nå skal man betale på forskudd og gudene vet hva de klarer å koke sammen av tall, men det er i hvertfall alltid dobbelt så mye som jeg har brukt. Vi er to husstander som bytter i dag, gidder ikke dette tullet her. Ikke mulig i havet å få tak i de heller.
Jeg har vært fornøyd tidligere med forutsigbarhet i å kunne følge med i appen. Med det nye estimatet får jeg plutselig skyhøye regninger. Styr unna! Takk for meg!
Ble ikke kunde her for å bli forhåndsfakturert hver måned! Svært skuffet, byttet til Vibb
Forstår lite av dette forskuddet som som skal betales. Forskuddet blir satt unormalt høyt. Det blir feil å låne penger av kunder for å kjøpe strøm. Ufattelig at at det gjøres på denne måten. Tror dette er slutten på Tibber om ikke så lenge.
Var fornøyd kunde,syntes appen osv var bra og også integrasjonen av diverse smart objekter… så kom forskuddsbetaling med et helt horribelt estimat. Nå skal jeg bytte.
Tibber hadde vært greit så lenge de ikkje hadde Forskuddsbetaling. Når ting er så ekstremt dyrt så hjelper det ikkje å få forskuddsbetaling, spesielt ikkje no i juletider.
Bytter fra Tibber på grunn av endring i faktureringen. Dett blir vanskelig for meg å ha kontroll på strøm faktura. Skal jeg bruke masse tid på å regne ut hver mnd. hvor mye har vi betalt og hva var forskuddsbetalingen forrige mnd på osv... Anbefaler alle til å bytte når Tibber skal holde på med dette.