Tibber har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
De er ikke gode på kommunikasjon. Får svada svar når man omsider får kontakt. Vi bytter selskap.
Dette kan Tibber. De er teknisk kompetente, noe man merker fort via app og i dialog. Det betyr ikke at man selv må være teknisk anlagt for å skjønne noe. Selv resepsjonisten hos Olga Kraft AS, hvor telefaks fortsatt ansees som moderne, ville ha forstått app'en. Jeg har ikke brukt Tibber veldig lenge, men så langt har de imponert kraftig. Anbefaler å kjøpe Tibber Pulse (engangskostnad) slik at du kan se "her og nå" forbruket i app'en også. Du kan ikke se hver stikkontakt, slik fungerer ingen av disse avleserne, men du kan lett se hvor mye forbruket går opp og ned bare ved å slå av og på et lys feks. Gå sammen med en venn så kan dere "verve" hverandre og da får dere denne dingsen nesten gratis. Bare ordet verve gjør meg mistenksom men det er faktisk ingen ting med liten skrift her. Ingen binding, Tibber Pulse er din, kan brukes selv om du ikke er strømkunde hos Tibber. God fokus på at ting skal være lettvint, gi god oversikt, og lett å integrere med andre "smarte" systemer. Det får de til, og de legger også til rette for de som ønsker å fikle med egne løsninger med gratis tilgang til API for å hente ut data fra avleser. DIY eller ferdig laget Home Assistant integrasjon. Det bestemmer du selv.
Hei Thomas Så kjekt at du er fornøgd 🤩 Det varmer Tibber 💛 send oss en henvendelse i chaten i appen eller på [email protected] om det skulle være noe 👍
Servise på topp , skaffe utstyr som gjør det mulig å begrense energi leddet for nettleie.
Elendig kundeservice som ikke svarer i det hele tatt.. verken på mail eller appen. Har ventet på svar i flere dager nå.. og i appen står det at meldingene ikke er sett ennå.. Bytter leverandør så fort jeg får kontakt med de og får tilbakebetaling av dobbel betalt faktura. Elendig at de ikke har tlf nummer kundene kan ringe til!
Hei Beklager så mye for den lange svartiden om dagen. Vi her enormt med henvendelser og jobber så godt vi kan for å besvare alle så raskt som mulig. Tibber er et helteknologisk strømselskap med digital kundesupport, på app og mail. Vi har derfor ikke support på telefon. I veldig mange tilfellene trenger vi også skriftlig informasjon for å kunne utføre feilsøking og endringer. Beklager igjen 💛
I forbindelse med overtakelse av ny bolig ble det opprettet abonnement hos Tibber på vår nye adresse. Vi mottok bekreftelse fra Tibber på at den korrekte adressen var registrert hos dem. Den nye adressen har også hele tiden fremkommet i Tibber appen. I stedet oppdager vi til vår forskrekkelse at Tibber har flyttet måleren på vår gamle adresse. De har også sagt opp gammel leverandør på ny adresse, men ikke flyttet den over til seg. Alt dette hadde forsåvidt vært greit om det var mulig å komme i kontakt med Tibber. Etter utallige chatter og e-poster har jeg fortsatt ikke mottatt noen form for hjelp etter over 4 døgn. Det er heller ikke mulig å kontakte Tibber på telefon. Sikker et helt topp selskap når alt fungerer, men trenger du hjelp er mildt sagt alt for dårlig. Så lenge måleren vår nå ligger på «pliktleveranse»fra BKK kan vi heller ikke bytte til annen leverandør uten å selv betale i dyre dommer for den strømmen Tibber skulle ha levert til oss.
Hei Karen Vi har veldig mange henvendelser om dagen. Dessverre går dette utover svartiden vår. Vi jobber så raskt vi kan for å besvare alle henvendelser. Beklager så mye 🙈
Veldig god erfaring med Tibber! Appen er svært oversiktlig og brukervennlig med mye fokus på smart integrasjon. De har heller ikke noe påslag på strømprisen annet en lovpålagte kostnade. Det eneste minuset er at nettleien kommer på separat faktura.
Forutsigbar leverandør med god og nyttig informasjon. Ettersom de må kjøpe der alle andre kjøper strøm, vil det ikke nytte å bytte leverandør. Da er det selgers påslag som gjør forskjellen. De store problemet for Norge er inkompetente politikere som selger felles ressursene i smått. Strøm bør aldri undergis markedskreftene.