Tibber opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Kommet forskuddsbetaling på faktura. Hva skjer om Tibber går konkurs?! Vi sitter her med skjegget i postkassa! Blir ikke aktuelt. Bytter med en gang..
Om Tibber skal låne penger av meg i 1 mnd, ønsker jeg å fakturere dem for renter samt et høyt risikogebyr i tilfelle de går konkurs før jeg får tilbakebetalt det de skylder meg. Dette firmaet har skuffet meg no hinsides! Jeg har vært en stor ambassadør for Tibber opp igjennom årene, og jeg angrer meg grønn for at jeg har fått både venner og familie til å bli kunder av dem. Både min husstand, mine foreldre sin husstand samt to av mine venninner har nå byttet til Vibb istedet. Gratulerer Tibber, for tidenes dårligste strategi.. Jeg føler meg sviktet av "en god venn", og det er en bedriten følelse..
Finansielt dårlig løsning pga risiko,liker ikke å låne bort kapital rentefritt
Forskudd på strøm ikke i følge avtale. Dette opplever jeg som frekt å arrogant. Kommer derfor til å bytte selskap
Jeg har vært kunde hos Tibber siden de startet opp - har vært strålende fornøyd _så langt-. Nå kan jeg ikke være bank for Tibber mer. Selv bor jeg på 40 kvm og fikk nå regning for hva de estimerer mitt forbruk er 1. Des - 14. Des på 4000 kroner. Aldri før har jeg betalt en så høy regning, det er dobbelte av hva jeg noen gang har betalt. Dette høres kanskje ut som en reklame for Vibb, men jeg anbefaler å bytte dit. 0 Påslag, 0mnd pris og ETTERFAKTURERING.
Appen er bra men der stopper det. Forhåndsfakturerer strøm for en halv mnd i slengen. Forhåndsfakturert strøm går heller ikke under strømstøtten. Det går heller ikke ann å ta kontakt pr telefon. Da blir man kun henvist til å ta kontakt pr Mail. Etter å ha gjort det står det oppgitt at et svar vil ta minst 4 virkedager… Andre selskaper har nå minst like gode apper med integrerte smartfunksjoner for styring av strømmen. Bytt bytt bytt!
Et riktig møkkaselskap som prøver å lure kundene for penger for så å slå seg konkurs.