Tibber opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Sa opp avtalen min da de skulle ha forskudd. Nytter ikke å få tak i dem og de forsøker fremdeles å få forskudd etter jeg har sagt opp umiddelbart etter deres ulovlige fremtreden! Forkastelig
Jepp, som mange andre forsvant jeg også som kunde når de begynte å estimere forbruk for halve måneden, og krevde at det ble forhåndsbetalt. Det bryter med hele grunnlaget til å velge Tibber for meg. Fortsetter å bruke Tibber Pulse, da det er et genuint bra produkt, men som strømleverandør duger de ikke lenger.
Dette er virkelig for dårlig at Tibber sine kunder må hjelpe dem med å betjene sine lån for at dem skal klare å holde seg i sjakk. Og at dette var noe man fikk beskjed om noen få dager før ny måned. Det er for dårlig. Ikke gidder med å ringe folk å informere. Alt skal bare gå igjennom Mail. Det er for dårlig. Håper virkelig dem går konkurs
Dårlig endrer avtale for kunder på kort varsel. Ikke ok. Skjerpings Tibber!
Tibber falt i øynene mine. Forskuddsbetaling er feil valg. Jeg aksepterer ikke det. Farvel🤫
Har hvert veldig bra, siste halvår har det vært litt kluss med pulsmåler og lang tid på svar fra support. Ellers bra😊
Har vært lojal kunde i flere år, men etter siste endring i betalingsvilkår vurderer jeg nå å bytte hvis ikke Tibber endrer mening innen få dager.