Tibber opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Holder kundene sine som bank Bytt snarest er ikke vi som skal legg ut for tibber
Jeg har ringt, sendt mail og forsøkt chat-funksjonen i appen. Sendte første melding forrige mandag (det er søndag i dag), men fortsatt uten svar. Jeg betalte 1150 kr ekstra, estimert bruk. Har byttet selskap og forsøkt få svar på hvorfor siste/sluttfaktura ikke hadde trukket fra beløpet jeg har tilgode. Det virker som selskapet krever inn forskudd, for så å ikke tilbakebetale hvis du avslutter kundeforholdet.
Fornøyd med appen. De beregner flere tusen i forskudd over reelt forbruk i desember
Tibber har blitt urimelig - de krever forhåndsbetalt for mye mer strøm enn vi bruker - per 10 des krever de 3 gangen frem til 14. ergo vi bytter leverandør.
Ser at de lager ekstremt høy prognose for neste periode som jeg må finansiere. Det er nå slutt etter at jeg fikk siste faktura!
Byttet på dagen når de endret prismodell. Totalt mangel på kvalitetsledelse og tanke bak kommunikasjonsmodell. Spart masse penger på ny leverandør
Helt topp app som gir måling på døgnbruk/ elbil-lading. Skulle hatt variert nettleige inn i kalkulasjon/ strømstyring.