TrøndelagKraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Håpløs å få i tale på telefon og chat. Betaler for papirutgaven selv om deg har e-faktura og autogiro
Hei Ulf og takk for tilbakemeldingen din. Vi beklager at du opplever oss på denne måten. Det er ingen kostnader hos oss på epostfaktura eller efaktura. Av erfaring vet jeg det noen ganger kan ta litt tid fra man registrerer efaktura i nettbanken og til dette blir registrert hos oss, og eventuelle fakturaer som sendes før dette er registrert sendes da i posten da vi er pliktig til å sende detaljer på hva vi fakturerer. Vi beklager igjen og ønsker deg en fin dag videre. Med vennlig hilsen Trøndelagkraft.
Trøndelag kraft er selskapet for deg som vil ha et enkelt og gjennomsiktig kundeforhold med en strømleverandør som er tvers igjennom ærlig. Ikke de aller laveste prisene, men konkurransedyktig allikevel. Lett å komme i kontakt med og villige til å hjelpe kunden med å finne den beste avtalen. Verdt å prøve, sier nå jeg.. Knut.M
Hei Knut og tusen takk for tilbakemeldingen din. Vi setter veldig pris på at du tar deg tid til å skrive til oss. Ønsker deg en fin dag videre. Med vennlig hilsen Trøndelagkraft.
Oversiktlig og god kundeservice ingen feilaktige priser
Hei David, tusen hjertelig takk for hyggelig tilbakemelding. Vi jobber knallhardt for at våre kunder til enhver tid skal ha gode produkter og hyggelig kundeservice. Med vennlig hilsen oss i TrøndelagKraft
Tungvint å få svar fra kundeservice. Hatt et par strømbrudd her, den ene gangen hadde den en av fasene lagt ut uten at den "smarte" måleren har gitt tilbakemelding til Tr. Lag kraft. Kunne da gjerne fått en SMS om situasjonen. Ellers godt fornøyd.
Hei Hans, tusen takk for tilbakemelding. Når det gjelder varsel på strømbrudd kommer dette fra din lokale netteier og ikke fra oss som strømselskap. Veldig kjekt å høre at du ellers er fornøyd med oss og våre tjenester, skulle det være noe er vi her for deg! Ønsker deg en god dag. Med vennlig hilsen oss i TrøndelagKraft.
Har ventet to uker på å få vite hva november fakturaen kommer på. Har skrevet mail to ganger (07.12 og 11.12) uten at de svarer på henvendelsen. Det er ikke holdbart med de strømprisene de nå har varslet, at jeg sitter her to uker før jul og avventer strømregningen for å vite hva jeg har å rutte med til innkjøp før jul. Dette er for dårlig og jeg vurderer sterkt å bytte leverandør.
Hei Svein, Takk for din tilbakemelding. Jeg må bare beklage så mye dine opplevelser med oss. Det er ikke slik vi ønsker å oppleves. Med vennelig hilsen Trøndelagkraft
Har vært en trofast lokal kunde, men når du ber om billigste avtale og det viser seg at det finnes mer enn 30 billigere avtaler hos andre leverandører (unntatt lokketilbud) så er det på tide å bytte leverandør - da får jeg i det minste 2-3 tusen mindre å betale for strømmen. Den svindyre nettleien får jeg desverre ikke gjort noe med...får vel søke om å sette opp ei vindmølle samt montere solceller, blir billigere i det lange løp!! Når vi nå attpåtil betaler for strømkabler til utlandet så de (selskapene) skal presse opp prisene enda mer så må en finne løsninger så en blir selvforsynt!!!
Hei, Takk for at du har tatt deg tid til å gi oss en tilbakemelding. Det er trist å høre at du har forlatt oss som kunde. Det har vært en krevende tid med veldig svingende priser i markedet. Vi jobber for å ha avtaler som kan treffe alle kundegrupper. Være seg spotpris eller en mer forutsigbar. Jeg håper du en dag vil prøve oss igjen og kontakter kundeservice for god veiledning. Mvh Trøndelagkraft
De har dyrere strøm enn andre selskap og prisen er veldig viktig
Hei Strømprisene bestemmes av strømbørsen Nordpool. Det er mange ulike faktorer som påvirker strømprisen. Spotprisen er lik for alle strømselskap. Fjordkraft har ingen påvirkning på strømprisene. Men vi har ulike strømavtaler som passer ulike behov. Ta gjerne kontakt med vårt kundesenter så kan vi finne en strømavtale som passer deg Vennlig Hilsen trøndelagkraft