Vibb har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Bra app ingen binding uten påslag og månedspris avtalen gjelder i 36 måneder uten at de forandrer pris/avtalen
Vi er til nå veldig fornøyde med Vibb. Vi har tidligere hatt Tibber men byttet til både Elekt og Elkompis før vi endte opp hos Vibb. Alle disse tar betalt for appen sin men her er det etter min mening bare Vibb som har en interessant nok app til å betale for. Det er nok mange som har byttet til Vibb og derfor vil det nok ta tid før man får svar på spørsmålene. Du kan velge å ikke ha app og da betaler du rett og slett bare for strømmen, ingen påslag når vi tegnet abonnement ihvertfall. Hvis du ønsker å ha full oversikt daglig med Oss brikken (fåreløpig utsolgt) så vil dette koste deg en god slant ekstra men kanskje man kan tjene inn dette igjen ved å bruke strømmen smartere. Ønsker du et strømselskap som ikke kaster deg over på en ugunstig avtale etter en liten stund så er nok Vibb ditt beste og billigste alternativ, da uten app. Har du masse spørsmål du vil at Vibb skal svare deg på så er det nok lurere å velge et annet selskap som prioriterer kundeservice mer enn Vibb gjør.
Sliter med og få noe som helst svar fra kundeservice. Har fått faktura som ikke beskriver noen ting, og fått 2 fakuraer som er motsigende
Dyrere enn forventet høyere strømpris enn forventet . Vurderer å bytte.
Vibb holder det de lover. Ingen påslag, ingen månedsavgift. Men appen deres er helt ubrukelig uten vibb+ som koster 39kr.mnd. Ellers alt greit.
Svarer ikke på e-post, appen fungerer ikke. Ingenting positivt å si her. Dette kommer ikke til å fungere med slik behandling.
Bestilte fra Vibb for over en uke siden og sendte i den forbindelse inn et spørsmål om overflyttingsdato via mail. Det er som å sende meldinger inn i et sort hull. Hører absolutt ingenting fra dem, til tross for purring.