Bank Norwegian har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Dette er tannhelseforsikringen for deg som er advokat eller for deg som liker å føle deg lurt. De selger inn ned store ord, men du blir avspist med smuler STYR UNNA
Styr unna denne blod suger banken . Sjekket hva jeg skulle betale ved oppgjør av lånet . Betalte inn beløpet jeg fikk oppgitt .Etterpå skal de ha 3.500 mere . Svartelistet av meg .
Bruker kreditt kortet daglig og har opptjent mange tusen cashpoint som jeg har brukt på flybilletter. Årlige turer til Gran Canaria har nesten vært gratis ved bruk av Cashpoint.
Pakke fly/hotell kan ikke betales med cashpoint. Overrasket og skuffet over denne regelen 😏😏
Tannhelseforsikringen lover å refundere 100% av kostnaden ved årlig tannhelsesjekk, men i realiteten er det bare "opp til 100%", og dette er igjen svært misvisende beskrevet i det at forsikringen bare dekker opp til en spesifikk pris de har satt på en egen liste. Disse prisene er svært lave, og vil i grunn bare dekke ca 40% av en årlig tannhelsesjekk. Så om du tenker å få til en årlig tannhelsesjekk på f.eks. 1400, så kan du forvente å få ca 500-600 kr tilbake, og måtte betale resten selv. Jeg synes at Bank Norwegian kunne tydeliggjort mer reelt hva som kan forventes av denne forsikringen, og ikke formulere som tomme løfter. Dette er en idiotforsikring i all den forstand dette begrepet omfatter. Antall stjerner - NEI.
Dersom du passer på å ikke ha rentebærende gjeld på kortet til enhver tid syns jeg at Bank Norwegian kredittkort er verdt å ha. Det koster ingenting å ha det, det gir lavere valutapåslag enn andre kort ved bruk i utlandet og banken nærmest kaster kreditt etter deg. Jeg liker appen deres som gjør det lett å administrere konto og kort. Kundeservicen er elendig, men da jeg administrerer alt selv har jeg sjelden måtte kontakte dem.
Jeg bruker Bank Norwegian til alle mine reiser og synes det har fungert meget bra i alle år. Ikke hatt noen feil eller negative anmerkninger til selskapet
For svak innskuddsrente.Må få gjort noe med dette snarest
De er raner folk på en lovlig måtte. Og når du ber om om forklaring, svaret er sånn er det bare . Etter nedbetaling av lånet hadde ca 11000 kr til gode som Fikke ikke det tilbake .og når jeg spurte hvorfor? De kom med masse dumme forklaringer. Hold dere unna Norwegian bank.dårlig service. Uerfaren folk når det gjelder kunde service delen. Og rett og slett svindlere
Dårlig kundeservice og dårlig rådgivningen… verste bank jeg har vært kunde.
Styr unna forsikring hos Bank Norwegian! Tannhelseforsikringen lover å dekke 100% av kostnaden ved årlig tannhelsesjekk, og lover også å dekke beløpet som kommer over 500 kr ved de fleste tannbehandlinger. Egenandelen skal med andre ord være på 500 kr. Jeg har opplevd at de ved flere anledninger kun dekker 500-600 kr! Og så står man igjen med resten av regningen selv, på flere tusen kroner. Jeg har sendt inn klage på dette ved flere anledninger. Den ene gangen fikk jeg avslag, med en veldig diffus og uforståelig begrunnelse. Jeg prøvde flere ganger å få et klarere svar på hvorfor egenandelen min skulle være på flere tusen kroner, for en helt alminnelige tannbehandling, men det fikk jeg aldri svar på. Det var meget dårlig kundebehandling og elendig kommunikasjon av saksbehandler. Jeg har ikke fått dekket årlig tannhelsesjekk, på tross av at jeg fikk tannlegen til å skrive tydelig at det var en årlig kontroll. Jeg fikk likevel bare dekket 650 kr av 1200 kr av denne tydelige årlige sjekken. Klagen på dette fikk jeg aldri svar på. Hele poenget med en forsikring er at den skal gi økonomisk trygghet og forutsigbarhet, men med denne forsikringen vet man aldri hva man får og hva regningen blir! De fortjener 0 stjerner. Kommer til å ta saken videre med Forbrukerrådet.
Simpel faktura på forbrukslån, hvor det ikke står spesifisert noe som helst. Dyrt! Har byttet bank! Føler noe er feil i forhold til det som var avtalen angående rente og nedbetalingstid. Prøver å få spesifikk regnskap fra de, men de bare henviser til nettbank, der står det lite info. Styr unna!
Jeg sparer til reiser og både kredittstørrelsen og betalingsbetingelsene er gode ...MEN... Nå har jeg ikke bruk for mine cashpoint, prøver å gi de bort men ingen vil ha de???? Eies av Norwegian Airshuttle som er vanskelig å få tak i. Må jeg revurdere min tilfretshet og tape alle cashpointene?
Jeg gjentatte ganger skrevet til NORWEGIAN banken og påpekt at den rentesatsen vi har akseptert skriftlig ved opptak av lån ikke står i samsvar med den renten vi virkelig har fått Kundekonsulenten prøver å bortforklare det hele ! Her er det ansatte som er for dårlig opplært i kundeservice De er likegyldige arrogant overfor kunden
Bruker Norwegian-kortet til alle innkjøp. Får cashpoints på alle kjøp, som senere kan tas ut ved kjøp av flyreiser. Flott ordning. Passer på å betale all gjeld når den månedlige fakturaen kommer. Dette er svært viktig for å unngå dyre renter. Lett å holde oversikt over alle kjøp og cashpoints på Min side.
Lånte 175.000,- hos disse, og nå når lånet er nedbetalt har det jeg har betalt inn oversteget det jeg har lånt.