Bank Norwegian har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Brukt det i alle år. Men ikke brukt av kredit. Kun på reise og fly. Og - selvsagt : Sparing.
Da kontoen ble forsøkt misbrukt etter et besøk i utlandet, fikk jeg nytt bankkort på noen dager. Kontakten min med banken har vært helt utmerket fra dag en. Kapitaloverføring samt handling med kredittkortet, har også gått smertefritt. Jeg finner derfor liten grunn til å skifte bank med det første.
Dårlig nettbank. Ikke lån her, de frister med god rente, så justerer de opp når de ser du ikke kan flytte lånet. Hold dere borte fra denne ...
Jeg har i div år vært meget fornøyd med Norwegian Bank, men siste ukers kontakt med kundeservice i forbindelse med det som burde vært en enkel sak, nemlig nytt kredittkort da det gamle utløper, har vært uforståelig og forferdelig, med motsetningsfylte opplysninger og overgivelse av ansvar til kunden for det som burde vært BankNorwegian sitt ansvar. Videre lurer jeg på hvilke «journalsystem» BankNorwegian opererer med, da det fra kundeservice ble trukket frem at jeg hadde jo blitt «oppbrakt» pga nytt kortnummer ved forrige nye kort, for 3 år siden! Hvordan BankNorwegian forstår, omtaler, kategoriserer og journalføres sine kunder, kan man lure på.
Har brukt Bank Norwegian kreditkortet "til alt" både hjemme og på utenlandsturer i mange år. Betal hele fakturaen til forfall så kan du ikke få noe bedre tilbud noe sted. Helt topp, aldri problemer. Samler cashpoints og og flyr billig. Kjempefornøyd med banken - kanskje banken ikke er så fornøyd med meg som har orden i økonomien og betaler det jeg skal til rett tid.
Umulig å få i tale. Ringer ikke tilbake selvom jeg oppgir telefonnummer og ber dem ringe. Firkantet behandling.
Vanskelig og elendig kundeservice. Bank norwegian har alt for høye renter og gebyr at det gjør det umulig for kunde å betale ned kredittkort. Bank Norwegian er ikke behjelpelig og er bare opptatt av å kreve penger til kunde. De bryr seg ikke om sine kunder, om kunde druknet av å betale mye for så høye renter og gjelda går ikke ned selv om man betaler, gjelda vokser og vokser. De sender også dårlig faktura forklaring. Holde dere unna Bank norwegian før det er for sent.
Det ser ut som de samarbeider med kort svindel kjeltring... Bank norwegian truer med inkasso tross gjentatte klage på falsk regning. Kundeservice er en robot. skam.
Har aldri hatt kredittkort før, og så aldrig fordelen med det da for meg er det å aldrig bruke mer en du har. Men med kortet fra Norwegian har jeg tatt ut penger på mine reiser, og er irritert på meg selv at jeg ikke har gjort det før. Er nok ingen god kunde av BN da det jeg som forbruker av kortet blir betalt i sin helhet til forfall. Men i det hele er det irriterende at i alle år har blitt belastet masse fra mitt vanlige visa kort når jeg har brukt det.
Dette kortet har noen fordeler i spesielle sammenhenger, men for alle de som har lønningsdag etter den 15. i måneden er det ubrukelig. Jeg vet ikke om noen andre kredittinstitusjoner som låser betalings-dagen til én i måneden. Svært ufleksibelt og firkantet.
Denne bank et lik alle andre banker, husk at banker et kun interessert i å tjene penger de er ikke på noen måte interessert i å hjelpe kunder de sier som andre banker.. Hvis du har mye kredittkortgjeld, samle all gjeld i et lån og spar penger ja det var det jeg ville, men når det kom til stykke sa de nei selv de sa ja først.. Ingenting av det de gjorde var bra. Det er ingen fornuft i å nekte lån når man beviselig spare masse penger ved å få alt i ett lån.
Denne banken reklamerer for 3 fri måned på et år men de gir det ikke. De er lite kundevennlige og virker veldig sure
Har eid og brukt kortet i 2 år. Aldri støtt på noen problemer. Har fulgt med på regningene og sjekket hver måned. Alltid vært riktig sum. Har kontaktet kundeservice en gang og fikk god hjelp og svar på det jeg lurte på. Fordeler: - 0kr i årsavgift. Her har DNB ofte 50kr per mnd. - Valutapåslag ligger på 1.75% som er lavere enn nesten alle andre også DNB. - Gebyrfritt uttak i minibank i UTLANDET (gjelder uttak i lokal valuta, men ingen grunn til å gjøre noe annet) . - 45 dager rentefritt ved bruk av kreditt. - 100 000 kredittgrense. - God service - 1% Cash points på vanlige handler og mye mer ved kjøp av flybilletter hos Norwegian (5-20%) - Mulighet å få faktura på mail. Ryddig og oversiktelig faktura. - De har også en enkel og oversiktelig applikasjon hvor det er lett å følge med hva man har brukt penger på og hvor mye som er disponibelt. Ulemper - Middels rente etter de 45 dagene. - Som nesten alle kredittkort starter renten å telle fra første krone dersom man tar ut penger i minibank i Norge/betaler regninger. Her gjelder ikke de 45 dagene. - Minibank uttak i Norge koster også 39kr. - Lønner seg å sette inn penger så man er på pluss siden. Da betaler man ingenting av renter. Vippsoverføring og slikt har ingen avgifter.
kundeservicen er katastrofal dårlig. Jeg orker ikke begynne å fortelle hva som er dårlig. Men dette er et selskap så ikke ønsker å snakke med kundene sine. De ønsker at alt av kommunikasjon går igjennom chat eller mail. Da forslår jeg at man skaffer seg kunder på 16år med 50kr på konto. Vi med fast lønn bør holde oss bort fra dette banken.
Dårlig løsningsorientert bank. Man forventer og få svar på sine henvendelser innen rimelig tid, 2-3 uker er overhode ikke holdbart, og dem svarer med en sur tone, og lite samarbeidsvillige. Så man kan lure på om det jobber folk i denne banken som ikke har godkjenning av lån og kredittkortsøknader. Så styr unna denne banken.
Jeg hadde en søknad som var sendt inn via samarbeidspartner av Bank Norwegian. Med informasjonen som var lagt ved fikk jeg godkjent søknaden på lån. Jeg sendte inn alt av dokumentasjon og signerte med bank ID. Dag 2 fikk jeg en ny mail der de etterspør skattemelding. Da dette var sendt inn, fikk jeg avslag på søknaden uten begrunnelse. Ringte inn og fikk ikke lov til å snakke med de som tar avgjørelsene og var lite hjelpsomme. Dag 3 fikk jeg tak i den som hadde behandlet søknaden, da fikk jeg beskjed at grunnen til at de trakk lånet var for høy gjeld. Noe som var sendt inn på første innsending som da var godkjent. Utifra korrespondansen jeg hadde med Bank Norwegian så var det lite tegn til å hjelpe, eller forklare hva jeg skal gjøre for å fullføre prosessen og holdningen som tilsier at vi kunne ikke brydd oss mindre om deg som kunde så lenge vi ikke tjener penger på deg. Rentene var forøvrig latterlig høye. Anbefaler at folk heller tar kontakt med banken de har i dag. Har forøvrig sparebanken vest som har vært utrolig flink og behjelpelige. Kan ikke si det samme om Bank Norwegian. Kommer aldri til å ha noe kundeforhold til de.