TF Bank Norge har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Enkelt og greit alt setter stor pris på det takk god hjelp hele veien fra bank og fra sambla takk
Hei Arvid, Tusen takk for den positive tilbakemeldingen din! Vi setter pris på at du er fornøyd med oss :-) Ønsker deg en fin dag videre Med vennlig hilsen TF Bank Norge
Veldig raskt svar og ryddig, god informasjon om tjenestene. Rask tilbakemelding på henvendelser ved spørsmål.
Hei Tore! Så utrolig kjekt å høre at du syntes vi svarer raskt og ryddig. Det tar vi med oss videre :-) Ønsker deg en fin dag videre Med vennlig hilsen TF Bank Norge
God service. Rask behandling. Fra jeg søkte til jeg fikk svar gikk det veldig raskt.
Hei Mette! Tusen takk for din hyggelige tilbakemelding. Det er så kjekt å høre at du syntes vi har god service og rask behandling. Ønsker deg en strålende dag videre Med vennlig hilsen TF Bank Norge
Ja, jeg har veldig fornøyd opplevelse med TF bank fordi jeg fikk hjelp med en gang når jeg trenger hjelp og ikke mins du for også mange tilbud lavere renter.
Hei Jackson! Tusen takk for din utrolig hyggelige tilbakemelding. Det er kjekt å høre at du er veldig fornøyd med oss som bank. Ønsker deg en strålende dag videre Med vennlig hilsen TF Bank Norge
Hadde ett kredittkort hos dem som gikk til inkasso. Betalte alt inn i en engang for å slette betalingsanmerkningen.3 måneder etter innbetaling og bekreftelse fra dem har de ennå ikke klart å slette anmerkningen. Skikkelig useriøse og umulig å få kontakt med. SVINDEL!!!! Telefon nummer til selskaper finnes ikke.det er en adresse i Bergen Jeg vurdere å oppØke.
Hei Thomas, Takk for din tilbakemelding. Kjedelig å lese at du har hatt en dårlig opplevelse her. Ta gjerne kontakt med oss på e-post: [email protected] eller på telefon 56 99 92 00, så kan vi hjelpe deg videre. Vi har kort ventetid på e-post og telefon, så det skal være fullt mulig å komme gjennom til oss. Ønsker deg en fin dag videre Med vennlig hilsen TF Bank Norge
HÅPLØST at man ikke har nettbank slik at man kan administrere konto. MÅ fylle ut en blankett og sende pr post i 2023? Jeg får heller ikke åpnet skjema på min Pc og skrevet inn uttaksdata. DETTE ER ALTFOR tungvint
Hei Vidar! Takk for din vurdering av oss. Vi setter pris på din tilbakemelding vedrørende uttak fra sparekonto. Per i dag har vi dessverre ikke fått på plass en løsning som gjør dette smidigere for kundene våre, men vi jobber med saken og håper å komme med et tilfredsstillende tilbud i fremtiden. Ønsker deg en strålende dag videre! Med vennlig hilsen TF Bank Norge
Verste kundeservicen jeg har vært borti. Det er for det første ingen steder man kan logge seg inn for å se status på sitt lån. Når man kontakter dem og etterspør ting så har dem null kontroll. De svarer med en spydig tone og ignorerer mailer når man ikke kommer noen vei med dem. De sendte meg bilde av en faktura hvor det står at fakturaen gjelder for mars, men de skriver i samme Mail at den gjelder for juni og gir seg ikke når man påpeker feil. Ikke nok med det, men midt under dialogen ang denne fakturaen så sender de saken til inkasso etter å ikke ha svart på en uke! Styr unna!!
Hei! Takk for din ærlige tilbakemelding. Det er beklagelig at du har hatt et såpass dårlig møte med oss. Vi ønsker veldig gjerne å se på saken din på nytt slik at vi kan løse dette sammen. Ta gjerne kontakt med oss på telefon 56 99 92 00, eller på e-post: [email protected]. Ønsker deg en strålende dag videre Med vennlig hilsen TF Bank Norge