Bulder opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Jeg kom fra Sbanken da de ikke lengre skulle tilby Apple Pay. Jeg er veldig avhengig av denne funksjonen og bruker alltid Apple Pay når jeg betaler, så jeg var ikke i tvil om at jeg måtte finne meg en ny bank snarest. Det var flere som foreslo forskjellige løsninger, men jeg endte altså opp med Bulder. Jeg HATER endringer, så jeg var ganske stresset. Nå har jeg brukt Bulder i noen dager og la meg bare si: jeg hadde ingenting å frykte! Bulder er minst 10 ganger bedre enn Sbanken! Appen gjør det lett å ha oversikt over økonomien, den er rett og slett gøy å bruke. Jeg hadde aldri trodd jeg skulle elske å bruke en bank, men her er jeg. Jeg håper de forsetter å utvikle appen og at de fortsetter å imponere. Takk til Bulder. Det eneste som er negativt: Ingen straksbetaling.
Hei Alex Wow! Denne tilbakemeldingen var gøy å lese. Ikke verst å gjøre en som hater endringer 10 ganger mer fornøyd. Vi lover å fortsette å utvikle appen og skal prøve å imponere deg flere ganger fremover. Hilsen alle oss i Bulder :)
Ikke tar de telefonen, ikke kan de rydde opp i feil som de har gjort. 3 uker og forsatt er min penger ut på tur i lufta et eller annet sted. Ikke kommer jeg inn på siden min,og forsatt ingen som tar telefonen. Virkelig et ond sirkel, helt oppgitt. Skal slettes så snart pengene dukker opp !!!!!
Hei Monika Skjønner at dette har vært en håpløs opplevelse for deg. Forklaringer er rett og slett av vi oversvømmes på telefon, chat og epost av folk som ønsker å bli kunde i Bulder. Vi klarer derfor ikke svare like fort som vi skulle ønske. Om du sender oss en epost på [email protected] så vil jeg tro vi skal klare å svare deg i løpet av 24 timer. Hilsen alle oss i Bulder :)
Bytte av bank, med alle tjenester utenom lån og fond, gikk veldig bra og smidig. Mye bedre betingelser og funksjonalitet en Sbanken og DNB. Krysser fingrene for at det fortsetter og at betingelsene ikke endres ettersom de får fler kunder. Skulle ønske det var mulig å endre hvilke faner som kan vises i bunnen av appen. For eksempel at man kunne valgt bort boliglån når dette uansett ikke er aktuelt.
Hei LP Så bra å høre at byttingen gikk smidig og at du er fornøyd med betingelser og funksjonalitet. Bulder skal alltid utfordre de store. Det klarer vi bare med gode betingelser. Du kan være trygg på at betingelsene blir gode også i fremtiden. Ønsket ditt om å kunne endre faner i bunnen av appen er notert. Hilsen alle oss i Bulder :)
Har vært noen problemer med søknad av kredittkort men det har de fikset i ettertid så det er bra. Det virker som en bank som utvikler seg hele tiden og det raskt. Merket at chatten ikke var helt topp men dem er åpne om deres feil og forbedrer seg over tiden, har fått godt inntrykk av telefon support og det var ingen problem med å bli oppringt.
Hei Oliver Glad for å høre at du er fornøyd til tross for at du har møtt litt friksjon hos oss. Det stemmer at vi måtte fikse en utfordring i kredittkortsøknaden. Det stemmer også at chatten vår ikke er god nok. Dette jobber vi på spreng med å utbedre. Takk igjen for fem stjerner, tross at vi ikke klarte å levere helt perfekt til deg denne gangen. Hilsen alle oss i Bulder :)
Flytting av lån gikk kjapt og enkelt, hvor andre banker har vært relativt vanskelige og firkanta rundt hvem som eier boligen sammen (Hei KLP og Sbanken), tjener for lite selvom man egentlig ikke gjør det (Hei DNB), eller rett og slett har ikke svart på søknaden (Hei Sparebank1), så var Bulder raske på nabben, og etter litt ekstra informasjon så ordnet alt seg. Appen funker fint den, god oversikt over hva man har, hva som er igjen på lånet...etc.
Hei Tamamo Deilig å høre at flyttingen gikk smidig og raskt for din del. Flytting av boliglån er ikke verdens gøyeste ting, så fint når det kan gå raskt og effektivt. Godt å høre at appen fungerer bra for deg! Hilsen alle oss i Bulder :)
Dere er den beste Bank, like godt App 🙂🙂🙂
Hei Ole Så bra at Bulder fungerer så godt for deg! Jeg skal sende en hilsen til app-utviklerne fra deg! Hilsen alle oss i Bulder :)
Siden denne banken er kun app, så er det forventet at kundeservicen er bra. Chat er ekstremt begrenset, du må være inne i appen for å holde din plass, men du kan ikke navigere rundt i appen underveis som den sier. Chat blir avsluttet før de har svart på spørsmålene, så må enten ringe opp eller starte ny chat og være "fast" i bulder appen en 30 min till. Pinlig at Nordea er bedre på dette. Telefon er like dårlig, har ikke noen mulighet for "ring meg opp". Burde ikke de fokusere på Telefon og chat opplevelsene hvis de mangler en nettside?
Hei V Du har helt rett i dette. Chatløsningen vår fungerer ikke godt nok når vi har så stor pågang som vi har nå. Vi jobber på spreng med å finne en bedre løsning, slik at du og andre kommer lettere i kontakt med oss. Vi har mulighet for å bli ringt opp igjen på telefon. Denne slår inn når du har ventet noen minutter og ikke fått svar. Om du ringer oss like før åpningstiden er over, vil ikke "ring meg opp" funksjonen være påslått. Hilsen alle oss i Bulder:)