Bulder opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Bytte av bank, med alle tjenester utenom lån og fond, gikk veldig bra og smidig. Mye bedre betingelser og funksjonalitet en Sbanken og DNB. Krysser fingrene for at det fortsetter og at betingelsene ikke endres ettersom de får fler kunder. Skulle ønske det var mulig å endre hvilke faner som kan vises i bunnen av appen. For eksempel at man kunne valgt bort boliglån når dette uansett ikke er aktuelt.
Hei LP Så bra å høre at byttingen gikk smidig og at du er fornøyd med betingelser og funksjonalitet. Bulder skal alltid utfordre de store. Det klarer vi bare med gode betingelser. Du kan være trygg på at betingelsene blir gode også i fremtiden. Ønsket ditt om å kunne endre faner i bunnen av appen er notert. Hilsen alle oss i Bulder :)
Har vært noen problemer med søknad av kredittkort men det har de fikset i ettertid så det er bra. Det virker som en bank som utvikler seg hele tiden og det raskt. Merket at chatten ikke var helt topp men dem er åpne om deres feil og forbedrer seg over tiden, har fått godt inntrykk av telefon support og det var ingen problem med å bli oppringt.
Hei Oliver Glad for å høre at du er fornøyd til tross for at du har møtt litt friksjon hos oss. Det stemmer at vi måtte fikse en utfordring i kredittkortsøknaden. Det stemmer også at chatten vår ikke er god nok. Dette jobber vi på spreng med å utbedre. Takk igjen for fem stjerner, tross at vi ikke klarte å levere helt perfekt til deg denne gangen. Hilsen alle oss i Bulder :)
Flytting av lån gikk kjapt og enkelt, hvor andre banker har vært relativt vanskelige og firkanta rundt hvem som eier boligen sammen (Hei KLP og Sbanken), tjener for lite selvom man egentlig ikke gjør det (Hei DNB), eller rett og slett har ikke svart på søknaden (Hei Sparebank1), så var Bulder raske på nabben, og etter litt ekstra informasjon så ordnet alt seg. Appen funker fint den, god oversikt over hva man har, hva som er igjen på lånet...etc.
Hei Tamamo Deilig å høre at flyttingen gikk smidig og raskt for din del. Flytting av boliglån er ikke verdens gøyeste ting, så fint når det kan gå raskt og effektivt. Godt å høre at appen fungerer bra for deg! Hilsen alle oss i Bulder :)
Dere er den beste Bank, like godt App 🙂🙂🙂
Hei Ole Så bra at Bulder fungerer så godt for deg! Jeg skal sende en hilsen til app-utviklerne fra deg! Hilsen alle oss i Bulder :)
Siden denne banken er kun app, så er det forventet at kundeservicen er bra. Chat er ekstremt begrenset, du må være inne i appen for å holde din plass, men du kan ikke navigere rundt i appen underveis som den sier. Chat blir avsluttet før de har svart på spørsmålene, så må enten ringe opp eller starte ny chat og være "fast" i bulder appen en 30 min till. Pinlig at Nordea er bedre på dette. Telefon er like dårlig, har ikke noen mulighet for "ring meg opp". Burde ikke de fokusere på Telefon og chat opplevelsene hvis de mangler en nettside?
Hei V Du har helt rett i dette. Chatløsningen vår fungerer ikke godt nok når vi har så stor pågang som vi har nå. Vi jobber på spreng med å finne en bedre løsning, slik at du og andre kommer lettere i kontakt med oss. Vi har mulighet for å bli ringt opp igjen på telefon. Denne slår inn når du har ventet noen minutter og ikke fått svar. Om du ringer oss like før åpningstiden er over, vil ikke "ring meg opp" funksjonen være påslått. Hilsen alle oss i Bulder:)
Jeg kommer fra Sbanken å når DNB tok over de, så mistet de Apple Pay.. Og jeg ble fort ganske lei av Sbanken. Men nå har jeg funnet Bulder, og jeg kunne ikke vært mer fornøyd! Appen er fantastisk, og enkel å bruke. og Elsker alle de kule funksjonene. Gleder meg til en fantastisk fremtid med Bulder.
Hei Mats! Herlig å høre at Bulder fungerer så godt for deg og at du elsker de kule funksjonene. Vi gleder oss også til en fantastisk fremtid sammen! Hilsen alle oss i Bulder:)
Uferdig konsept fra Sparebanken Vest, med store voksesmerter. Lite proff kundeservice (manglet bare tyggisen under samtalen), oppleves som til bry når man ringer tilbake etter å ha fått brev(!) om å kontakte de. Ennå ikke sett noe til kundeutbyttet de lovet. Dårlig kredittvurderingsprosess på kort, som gir avslag til kunder med god betalingsevne og lite lån. Tydelig et konsept som er laget for for skumme fløten i markedet, men som ikke passer de fleste i lengden. Appen er ganske bra, fremstår som mer innovativ enn hva den faktisk er takket være utradisjonell ordlegging (litt morsomt da), men til tider ganske uferdig. Det er i og for seg greit, ettersom de utvikler den videre. Regner med at mange nye kunder etterhvert oppdager utfordringene, den dag de står der uten å få god hjelp, korte åpningstider på kundeservice - og må belage seg kun på appen. Jeg byttet vekk fra de etter noen måneder bruk. Slapp heldigvis å stå der uten å få hjelp. Finnes langt bedre valg i det norske bankmarkedet tenker jeg.
Hei Magnus Det stemmer som du sier at Bulder er under kontinuerlig utvikling og ikke like "ferdig" som de tradisjonelle alternativene. Det er en del av å bygge noe nytt. Kundeutbyttet ble utbetalt i slutten av mars. Husk at kundeutbyttet i 2023 er basert på hvor mye og hvor lenge du hadde lån og innskudd i 2022. Du må ha hatt over 37.374 kr i enten lån eller innskudd for å få minste utbetaling. Du har rett i at Bulder ikke passer for alle. Grovt sett kan vi si at bankkunder er i to grupper. En gruppe liker å bruke rådgiveren sin aktivt og er i tett dialog med banken sin. Den andre gruppen vil helst være selvbetjent og fikse tingene selv. Bulder passer helt klart best til den siste gruppen. Vi har ikke egne personlige rådgivere eller filialer. Du må derfor være glad i å fikse mye selv for å trives i Bulder. Men har du problemer du ikke finner ut av selv, står vi klar til å hjelpe. Takk uansett for tilbakemeldingene dine! Hilsen alle oss i Bulder :)