Danske Bank har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Horrible kundeservice. Inkompetente og trege. Må hundre runder og intet skjer, intet blir forstått eller gjort. Håpløst! Om ikke jeg hadde fastrente har jeg byttet for lengst! Har i tillegg akademiker avtale og det hjelper ikke litt!
Hold dere langt unna denne banken, ren svindel bank. De har benyttet seg av liten skrift for å ikke betale underkurs, men overkurs skal de ha. Ethvert fastrentelån behandles kun når det går i deres favør, når det går i kundens favør så gjør de seg vanskelige, trekker ut tiden og mener at den markedsføringen de har på sin egen side ikke gjelder deg som kunde.
Etter å ha fått store bøter for brudd på norske hvitvaskingsregler, samt enorme bøter for tilsvarende i Estland, virker Danske Bank desperat og nevrotisk i å skulle ha detaljert innsyn i kundenes økonomi. Finn en annen bank om du ikke har lyst på byråkratiske, distanserte saksbehandlere som helst vil vite alt om deg. Gjennom 50 år som bankkunde har jeg aldri hatt et så komplisert og ubehagelig kundeforhold til en bank.
Denne banken gir jo rent blanke i kundene sine. Ved to anledninger har jeg bedt om rådgivning ifm finansieringsbevis. Begge ganger har det tatt to uker før jeg får beskjed om at det tar fra 6-8 uker på grunn av "unormalt stor pågang". Jeg hørte aldri mer fra dem. Hva skal man med en bank man ikke kan få rådgivning av? Når jeg ringer danske bank tar det 30 minutter å få svar. Når jeg ringer dnb tar det ett minutt. Jeg har egen kontaktperson i DNB. Ja det koster litt mer, men da får man i hvertfall noe for penga. Jeg kommer aldri tilbake.
Vi har ikke ord forbi beskrive hvor elendig vi er behandlet av Danske bank. Dere er umulige å få kontakt med og dere skyter fra hoften uten å være i kontakt med kunden.
Fra én dag til den neste økte vår kostnad med rammelån innenfor 45 % boligverdi fra 0 kr til 40.000 kr i året. Sli behandler de gamle trofaste kunder med god økonomi for å tilby unge kunder (Må være tilsluttet en akademikerfagforening...!?) med usikker økonomi bedre rentebetingelser. Keep away!
Den verste bank jeg har sett i mitt liv. Jeg har koblet en annen bankskonto til danskebank for et stund siden men etter et kort tid ombestemt meg og jeg er 110% sikkert at jeg har avsluttet det. Nylig fikk jeg forbruks lån på min sparebank konto og etter et kort tid danskebank kom til spm til meg og lurte på hvor den summen kommer fra!!! Jeg ble sjokkert og forbannet. Det føltes ekkelt. Følt meg å bli overvåkt. Ringte flere ganger og hun som holder på saken giddet ikke å kontakte meg tilbake vare stilt spm på nytt på nett bank. Så jeg avsluttet alt hos dem. Anbefaler alle å unngå den banken jer som holder på en del shady aktiviteter. Jeg er medlem på legeforening anbefaler alle kolleger og alle andre avslutte medlemskap på denne banken.
Kjempe dårlig service, ingen tid til kunder, eneste mulig kontakt er via chat. Da jeg prøvde å komme i kontakt med saksbehandler fikk jeg beskjed at de ringte meg og at det var merkelig at jeg har ingen tapt anrop !? Tror at det er for mye hjemmekontor og at folk gidder ikke å se på folk.
Når danskebank sier du får svar innen 2 dager så kan du gange det med 10. holder aldri avtaler, svarer aldri finansierings til tiden DE SELV setter. Misset to gode boligkjøp pga denne møkkabanken. Saksbehandlere er på jobb for å være på jobb. Gud forby hvis du har et spørsmål hvor de faktisk må aktivere hjerneceller. Absolutt ingenting bra med denne banken. Hatt dem i 3 år, og selv som tekna medlem er service så dårlig at jeg faktisk velger å slippe medlemskapet hos dem, da kan du/dere tenke dere hvor på bånn de må ha prestert.
Det er ingenting som fungerer i denne banken lenger. Kundeservice svarer ikke, uansett kanal. Lånesøknader tar 13-15 uker å behandle. Siste finansieringsbeviset jeg fikk var gyldig i 12 uker... De prøver å komme seg ut av privatmarkedet på en måte som er ubekvem for brukerne, så det er like greit å bare styre unna denne banken. Takk for meg etter 16 år som kunde.
Håpløs bank som krever kontinuerlig dokumentasjon. Har i praksis avsluttet kundeforholdet privat, men er fortsatt kunde på bedrift. Kommuniserer på egne plattformer som er unaturlig for meg å logge inn på, så sperrer de kontoer uten ytterligere varsel om de ikke får svar via denne plattformen.
De er raske med tilbakemeldinger på meldinger som bli sendt. Det går for det meste gjennom nettbank, lite personlig rådgivning til nå.
Har fått ny bankdirektør herved opp min bank på grunn av att eg har nå fått ny bank. Med det takker eg for meg.
Banken bærer preg av å ha «automatisert» sine lånesøknader til det mest fordummende de svarer aldri på henvendelser innen rimelig tid Telefonkø er et helvete og ingen callback funksjon som ringer mer enn 3 ganger. Ingen direkte tlf til kundebehandler Alle ansatte i denne banken bærer preg av å ha en kommunistisk arbeidsmoral. (Kunden har alltid feil mindset)
Jeg vil sperre kredittkort og kommer ikke gjennom til kundeservice på telefon. Prøver på chat og får beskjed om at jeg må logge meg inn på nettbank før jeg tar kontakt. Ikke mulig å logge meg inn på nettbank da de ikke har fungerende mobil-ID. Prøver å åpne en ny chat for å forklare dette, men får ikke kontakt på nytt. Styr unna.
Kundeservice er helt tragisk. Veldig laaang vente på svar og har ikke noe system for å ringe deg opp