Danske Bank har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Elendig mobilbank, slett kundebehandling, lang saksbehandlingstid. Man føler seg på ingen måte ivaretatt og satt pris på som kunde. Det finnes andre aktører som levere mye bedre kvalitet, lavere rente på lån og med en helt annen kundebehandling. Anbefales på ingen måte.
Det er helt umulig å få kontakt, det er umulig å få til toveis kommunikasjon. finansieringsbevis tar lang tid. eneste måte å ta kontakt er via et intern meldingssystem. Det tar lang tid å få svar. Når de svarer kan de finne på å ringe på et helt tilfeldig tidspunkt man og fre 0800-1600, og nåde deg om du er opptatt med andre ting som for eksempel jobber. Eneste mulighet da er å sende melding tilbake om å ringe, med svartid på 48 timer. Herlig! Når jeg svarer på oppfølgings spørsmål blir det alltid behandlet av en ny rådgiver. Det minner om NAV, men jeg håper at de har en kommunikasjonslogg som gjør at de kan se tidligerere korrespondanse. Nå skal jeg straks overta leilighet og 2 måneder de vet jeg har kjøpt, har de har ennå ikke fått ut fingeren med å få på plass det formelle for lånet. Nå blir jeg nødt til å høre med andre banker parallellt for å være sikker på at jeg overholder mine forpliktelser til selger. Jeg har ikke vært borti maken!
Jeg har prøvd å ringe fleire dager, dei tar ikke telefon. Når endelig fått svar- dei kan ikke hjelpe, dei anbefalte å ringe igjen annen dag. På chat same problema, kan ikke hjelpe- ring til oss annen dag. På e-post svarer ikke heile tatt.
Har tidligere hatt DnB, men byttet for ett år siden til DB. Jeg skjønner ikke all den negative kritikken. Ja visst, er appen og nettbanken noe gammel, men den er enkel å forstå og fungerer til mitt vanlige bruk. Det er kort ventetid på telefon, og de svarer som regel innen ett døgn hvis du sender dem melding i nettbanken/app. De brukte omtrent én og en halv uke på å få i stand et finansieringsbevis. Ja, det er lang tid, men de sa de kunne gjøre det raskere hvis det hastet. Alt i alt helt en helt grei bank.
De hadde sperret kortet mitt fordi jeg var i utlandet. Dette synes jeg er bra, men når jeg ringer så legger de på. Veldig rart av en bank å gjøre, og mange av kompisene har samme bank sier banken bare virker svindlete. var skeptisk til denne banken fra starten, men dessverre valgte jeg å gi de en sjanse. Ikke gjør samme feil som meg. Dette er ren svindel.
Denne banken fortjener ikke mer enn 0 stjerner.. Opplevd å bli skjelt ut av kundebehandler fordi jeg kritiserte bank id ved bytte av ny telefon.. og hvor dum jeg var.. Er bare mensa medlem med 146 i iq men nok om det.. De betaler heller ikke ut underkurs ved fastrente lån som er unikt i Norge.. De siste ukene har det kommet usedvanlig mye personlige spørsmål om hvem jeg vippser penger til og forlanger utskrifter fra western union overføring til venner og bekjente i utlandet.. Nei nå er det nok for min del.. Bytter bank..
Har vært kunde de siste 4 årene, og når vi nå trengte lån til nytt hus brukte de over 4 uker på å behandle saken vår. Vi kjøpte et ganske dyrt hus i Oslo, og opplevde at saksbehandlerne våre (som merkelig nok satt i Trondheim) syntes kjøpesummen var latterlig høy og tok oss ikke på alvor. I motsetning fikk vi innvilget finansiering på under 24 timer i en annen bank (og under 5 virkedager hos fire andre banker), hvor samtlige behandlet oss kjempebra. Mobilbanken og nettbanken har forøvrig også latterlig dårlig UX. Det eneste positive med Danske Bank er Akademikeravtalen.