DNB Bank har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Ekstremt dårlig kundebehandling hos DnB. Har vært lojal mot denne banken hele livet og kan dessverre ikke anbefale denne banken til noen. Særlig ikke til småsparere og hvermannsen med en normal inntekt. Har nå fått så mange dårlige erfaringer med denne banken at jeg velger å bytte bank og aldri komme tilbake. DnB kunne ha blitt mye bedre på å møte kunder som mennesker, og å faktisk prøve å yte en form for kundeservice ved å være litt mer konstruktive, ydmyke og menneskelige i sin framferd. Denne banken egner seg antagelig for store konserner som DnB har en egeninteresse av å ha som kunder. Takk for meg.
Jeg har fra tidligere fått boliglån fra DNB etter mye stas. Nå har jeg nedbetalt på den i 4 år. Jeg har forbrukslån som jeg har tatt opp, så jeg søkte om økning av boliglånet til mindre enn det jeg lånte fra start og fikk avslag. Jeg opplyste at det skulle bli brukt til å fjerne forbrukslånet. Men de fikk det ikke til å gå opp i lille kalkulatoren sin. Så jeg overførte til sparebank 1 og der gikk det :) til h’ med DnB.
Svært skuffet over kundeservice. Endte med minus 5000kr konto kreditt. Søkte om bolig lån, tok evighet for å få svar.
Ingen respekt for DNB lengre! Er ingen bank for normale kunder. Vært kunde i alle år og søkte om refinansiering. Men kunderådgiver hadde tydeligvis bestemt att siden jeg ikke har millioner på bok så var det ikke aktuelt. Byttet bank på dagen og fikk lån med en gang. (Bytt bank)
Dnb Markets hold deg langt unna. Uansett hvor uerfaren du er, forvalter du dine sparepenger tryggere og bedre på egen hånd. HOLD DEG LANGT UNNA DNB AKSJE MEGLERE. De er der for å tjene banken PÅ BEKOSTNING AV DEG som kunde. Dette var en dyrekjøpt erfaring som jeg ikke unner andre. Mine sparepenger er borte, 800 000 i en tid med oppgang i aksjemarkedet er alt vekk utelukkende forvaltning av Dnb Markets. Det var dårlig håndverk, men de tar ingen ansvar. Det var kundens feil å velge Dnb Markets.
I came to Norway 5 years ago and opened my bank account in DnB in 10 minutes only. I had only my passport and no Norwegian ID. the bank helped me open the account temporarily till I got my ID in 2 days. I got a good saving account with very little money in it. I had some problems transferring money from / to my country because the bank in my country was not very flexible but DnB contacted them and help me to transfer the money on time. Lately I applied for a loan to buy an apartment and the adviser was extremely helpful and very fast to help me get the loan and check that all documents are in place. DnB might have some more expensive fees than other banks but I always had good customer support and suitable interest rate from them that made me reluctant to change the bank.
Brukbar kundebehandling, men altfor lave innskuddsrenter
Nettbanken ligger ofte nede, så ofte at det er problematisk. Jeg vurderer virkelig å bytte bank etter 20 år som kunde, da jeg opplever dette som tidvis kritisk. Andre banker har ikke samme tilgjengelighet på telefon 24/7 som DNB, men når systemet ligger nede er ikke det til hjelp.
Fått mye feilfaktureringer. masse feil info. Kommer helt an på hvem man snakker med på kundeservice. Noen er helt umulig. Verken jeg eller samboer blir og bruke dnb igjen
DNB bryr seg ingenting om kundebehandling, masse rot. Har boliglån hos dem og har søkt om å øke lånet for å pusse opp. En ny "rådgiver" ringer meg etter å ha sendt inn dokumentasjon og har null info om dialogen jeg har hatt med de andre rådgiverne. De gir heller ingen råd. Man må finne ut av det meste selv.
Få filialer, dårlig hjelp fra ansatte, gebyrer på det meste. Ingen bank for vanlige folk. Man har ikke noe igjen for å være kunde der! (bortsett fra mange unødvendige gebyrer)
DNB er en dinosaurbank, de er blitt for store for å bry seg om kundeopplevelse, innovasjon og løsninger som en har bruk på i den nye digitale hverdagen. Appen er helt håpløst, har vært så og si uendret siden den første smarttelefon kom ut i 2007, og det ser man veldig lett. Elendig grensesnitt, funksjoner og brukervennlighet. Det er faktisk allerede skryt å kalle den for en "app". Den sender deg faktisk bare videre til nettleser appen. Og ikke bare det! Jeg har vært kunde hos DNB i over 10 år og har solid inntekt (>500k), lite gjeld, og ingen betalingsanmerkninger o.l. Bare å glemme å få noen som helst form for lån av de. Selv når jeg ber om ny vurdering ved å sende lønnsdokumentasjon. Kunne en gang ikke få et enkelt kredittkort av de, når jeg har mange andre banker som har ingen problemer å tilby meg kredittrammer på 50000+ Aksje/fondshandel er også latterlig dårlig på både utvalg, funksjoner, priser, og egentlig alt annet også. Avslutningsvis er nettbanken også veldig datert, tungvindt, og mangler mange funksjoner og polish som mange andre banker har hatt på mange år(se Sbanken, Sparebank1). Jeg håper DNB vil skjerpe seg ettehvert da de er en av de få bankene som fortsatt har fysiske kontorer, noe som kan være nyttige til tider. Men det har jeg egentlig nesten mistet all håp på. Uansett, som det er i dag, om du bruker fortsatt DNB går du glipp av veldig mye! Bytt bank ASAP!
Godt fornøyd med rådgivning, fleksible ordninger som ser hver enkelt kunde de ulike behov man har. Lite fornøyd med nettbank, gammeldags, uoversiktlig og lite muligheter. Her bør det gjøres teknologiske grep...
DNB has a terrible customer service, They seem to be polite and helpful, but in fact they are not. Anytime I call and ask for a help or a document, They say they will send it to me but eventully I receive nothing. They just keep promising to help ! They are also very discriminative ! They do discriminate between scandinavians and non-scandinivains
Dårlig service generelt. Det virker som om de ikke er interessert i små kunder. De tar det for gitt. Sannsynligvis fordi DNB er godt etablert i systemet og forretnings vilkårene. Generell oppførsel er - du trenger oss mer enn vi trenger deg.
Jeg har en far som er syk og klarer ikke å kjøre bil og vil gi den bort til meg datteren. Jeg er ikke kausjonisten hans. Jeg har ingen betalingsanmerkninger, jeg har ikke gjeld og tjener nesten 300 000,- i brutto årslønn. Billånet er på 100 000,- Så vanskelig det er å overta en bil. Ikke kunne jeg ta bil lån og ikke kunne jeg overta bilen. Blah blah blah.... Masse tullete regler. I framtiden etter denne bilen er betalt skal jeg holde meg unna DNB. Alle regningene til bilen blir betalt pr idag, skjønner ikke hva de tjener på å gjøre alt så skrekkelig vanskelig for folk!? Etter billånet er betalt skal holde meg langt unna disse.