DNB Bank har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Nettbank er grei Enkelt og ringe til Dårlig kundeoppfølging Lurer deg til kostbare løsninger For dyr.
Dette er en dårlig bank nettbank er ofte nede og de er dyre. De burde gjøre kunde fornøyde og gjøre noe med nettbanken.
Dårlig og dyr bank. Pga en imbesil kunderådgiver ble byggelånet vårt mange tusen kroner dyrere i renteomkostninger. Vedkommende nekta å skrive under på papir som ville utløst husbanklån, måtte ha hjelp fra husbanken som kontakta banksjefen for å få hjelp.
Høyere rente på boliglån en mange av konkurrentene. Dyrere tjenester enn mange andre banker. I det hele tatt ikke en bra bank for hvermannsen som ikke er VIP kunde. Har hatt relativt ofte problemer med drift av nettbanken. Men stort sett fungerer det jo helt greit...
Helt greit. Verken + eller - Har ikke hatt bruk for andre ting enn det som folk flest trenger. Der har ting bare fungert greit.
Hatt mc og forbrukslån.. Alle rådgivere kommet med feil råd.. Resultat.. Lån gått til inkasso.. Ikke noe problem med dekning på konto. De stoppa trekket på forbrukslån.. Og etter 4000 kr i telefonregninger så ble lånet slettet. Samme nå med mastercard.. Det var dekning på kontoen.. Men igjen så stoppa de trekket. Havna hos Lindorff.. (gjort meg til en dårlig kunde). Dekning da og, og jeg er kanskje naiv som tror en skal stole på spesielt denne banken.. Så vær obs.. Og ikke gi deg om du vet du har rett!!
Ofte møtt på dårlig service og arroganse av personalet, stadig nedetid på nettbank.
Det er helt ubegripelig at DNB er Norges største bank! Tror folk at det er status å være kunde i denne banken? Ingen andre banker er i nærheten av å ha så mye nedetid i nettbanken som nettopp DNB. Kundeservice er heller dårlig. På chat blir en ofte henvist til å ringe det rådyre 04800 tlf. nr. dersom de ikke kan svare på det en spør om. De er ikke billigst på noe, men heller dyr på mange tjenester, tar en masse gebyrer for bl. a. kortbruk og gir usle 0,1 % rente på brukskonto! Etter de siste års avsløringer om DNB's uetiske handlinger vedr. Panama Papers, filialvirksomheten i Luxembourg, vrøvlet om spleiselaget osv. så bør folk styre unna denne banken!
Blir dårlig behandlet når en spør om lån. Reiste til en annen bank fikk lån på dagen.
Vanskelig å komme i kontakt med banken ved klager.
Bra når vi trenger noe å løse, får vi med en gang:)
Som permanent utenlandsboende er tilgang til nettbank og bank-ID et 'must'. Naar kodebrikken svikter og kundeservice bruker maneder paa aa faa denne erstattet grunnet inkompetanse (om tollregler for postforsendelser i mottakerland), motvilje (bruk av courirservice), manglende kommunikasjonsevne og vilje (kan kun naaes pr telefon ikke e-mail, untatt 'chat paa Facebook!) Kan kun stryk karakter gies. Uten Bank-ID forsvinner ogsaa muligheter til kommunikasjon med Skattemyndigheter, NAV og andre offentlige myndigheter som bruker bl. A Bank-ID for in-logging.
Jeg har gang på gang blitt møt med arrogante kundebehandlere/ rådgivere. Jeg må grave meg frem til å få konkrete svar. Og det har blitt lovet gang på gang å oppdatere verditaksten på bolig uten at dette har blitt gjennomført. Blir nok bytte av bank her også ja!
Somlete, lite løsningsorientert bank, ANBEFALES IKKE.
Ønsket refinansiert huslånet på 100.000 som jeg har 42 % lån i forhold til verdi på boligen. Men fikk avslag for for lav inntekt/ betalingsevne. Men fikk innvilget billån i samme banken på 350.000 med god nok betalingsevne og med utgifter på mer enn tre ganger mer pr mnd. Og avvist med arugant holdning. Her skal det byttes bank.
Null service....Bytter bank ila. Mai.