DNB Bank har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Ved ønske om å opprette flere ulike konti til vår sønn, fikk vi (forøvrig etter å ha reist et stykke for å snakke med noen ansikt til ansikt) beskjed om at dette måtte gjøres på nett. Det var ingen andre kunder i filialen, men betjeningen kunne åpenbart ikke heftes med å hjelpe oss. Vi forklarte at vi hadde prøvd internettløsningen uten hell, men det hjalp ikke. Vi ga opp, og fortsatte med det neste ærendet vi hadde hos banken. Da fortalte den ansatte i DnB på en "kjekk" måte at internett var nede. Dette skulle de etter min mening informert om med en gang vi kom, men vi møtte ikke mer enn et skuldertrekk og en holdning som tilsa at det var det samme for dem om kundene ikke fikk den hjelpen man bør kunne forvente. Tidligere erfaringer med DnB bekrefter også vårt inntrykk av at dette er en bank som opptrer arrogant, likegyldig og tidvis nedlatende. Vi har nå endelig bestemt oss for å bytte bank.
Driver egen bedrift på 2 året nå. Siste året med et lite underskudd på kr 22000,-. Tatt ut lønn hver måned. Pilene peker i riktig retning. Skal selge en bolig på Romerike med verdi kr 4.500.000,- Gjelden er på 2.750.000,- Antar at den går høyere da det er stort press på boliger nå. Skal kjøpe en bolig til 3.400.000,- og vil sitte igjen med mye mindre gjeld enn i dag. For 6 måneder siden fikk vi lånt ekstra med penger for å få ferdigstilt eiendommen med svømmebasseng osv. Har alltid vært pliktoppfyllende med regninger og har ingen bemerkninger. Fikk avslag på lån med begrunnelse at min inntekt var usikker fremover enda de ser at jeg kjører lønn hver måned og at bedriften straks vipper over på plussiden. Forstår ikke logikken her da jeg hadde sittet med mye mindre gjeld etter salget. Stiller meg da spørsmålet: Hvorfor fikk jeg mere lån for 6 måneder siden? Hvorfor får jeg ikke fortsette å være kunde med mindre lån? Hadde jeg byttet til dyrere bolig og trengt et større lån så hadde det sikkert vært Ok. Synes dette er trist når en jobber og sliter ræva ta seg hver dag og er pliktoppfyllende mot sin bank. En ting som er sikkert er at både bedriften og privaten bytter nå bank, og ikke nok med det..... Jeg skal fortelle historien til alle jeg kjenner. Er det flere her som har opplevd lignende??
Brukte over 1 time på chattet uten å få svar på det jeg lurte på. Er kjempefrustrert og har lyst å sende de en klage på e-post med kopi av chatloggen men finner ikke e-postadresse å sende til engang...
Har vært kunde siden barndommen og er stort sett fornøyd med nettbank og daglige banktjenester. Fikk også mitt første boliglån i DnB da andre banker sa nei. De formelig kastet pengene etter meg og brukte skjønn i sin vurdering. Tre ganger de siste årene har jeg søkt om lån til kjøp av ny bolig eller refinansiering og fått avslag, med beskjed om at det er svært merkelig at jeg i det hele tatt har fått lån og at de ikke kan forstå hvordan jeg kan betjene det i det hele tatt. Selv med over 1 mill i egenkapital og ingen annen gjeld enn studielån (etter salg av bolig) og fast stilling i staten ville de ikke gi meg lån og sa at jeg ikke burde ha noe lån i det hele tatt. Gadd ikke å sjekke mitt reelle forbruk, noe de lett hadde kunnet se i nettbanken, la kun SIFO tallene til grunn. Var direkte nedlatende og snakket til meg som om jeg overhodet ikke hadde økonomisk sans. Dette var også tilfelle med forrige kundebehandler. Kommer aldri til å bruke DnB til noe som helst igjen. Styr unna hvis du ikke er millionær.
Jeg syns nettbanken er veldig bra. Har hatt gode kundebehandlere som har fulgt meg opp i tykt og tynt. Mulig de er dyre, men her er alt på stell.
Var innom DNB Lillestrøm med en liten sak som de enkelt kunne hjulpet meg med. Ble umiddelbart møtt med skepsis og motvilje. Fagkompetanse og serviceinnstilling på lavmål!
Nettbank nede 9/10 ganger, lånesøknader blir ikke skjønnsmessigvurdert, og hovne, gretne kundebehandlere.
Helt forferdelig på skade behandling. De gjør alt for å komme seg unna erstattning! Aldri vært borti noen forsikringsselskap som tar evigheter på å behandle skade og deretter må man gjennom utreder og mye styr for å få de du har krav på.
Dyrere gebyrer, og vi som kunder må gjøre jobben selv på nett. Nekter refinansiering selv om man har sikkerhet så det holder!
Skulle fått terningkast 0... Dårlig service med kundebehandlere som ikke virker det spor interessert i å snakke med folk...
Ingen er bra hus DnB forferdelig kunde servis lang vente tid både lokal og telefon, veldig resist ansatte hos Moss DnB ansette, skal bytte.
Oversiktlig og bra nettside, men høye gebyrer, lave renter, og stadige problemer med innlogging. Kan ikke stole på denne banken lenger.
Altfor mye problemer med vipps og nettbanken til tider!
Hyggelig og behjelpelig over telefon, men dårlig nettbanken som er nede ca annen hver dag.
Dyr og dårlig bank. Elendig kundeservice på alle måter. Tar en halvtime å komme fram på telefon. De har kuttet på stillinger i Norge og har satt ut driften til India, dit går våre penger. Ikke rart at kundeservice er ELENDIG. Skal bytte.
Jeg hadde min hovedbank hos DNB fra 1987- ca 2000. Trofast kunde. Da jeg vurderte å bytte pga DNB har dårlig rente ga de meg ikke et bedre tilbud. Selv om jeg var kunde i flere ti-år 😕 Dårlig! Jeg byttet..