⚠️ BLAKK WEEK
SPAR OPPTIL 20.000 KR
BLAKK WEEK ⚠️
Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert november 2024
DNB Bank
1.5
1 370 verifiserte omtaler

DNB Bank omtaler og erfaringer

Ingen trend

DNB Bank har ikke nok data til å bli vurdert.

Klikk for detaljer

1.5
Dårlig
1 370 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
#115
Forferdelig
DNB Bank er rangert
#115 av 116 dagligbanker
15%
Forferdelig
15% anbefaler DNB Bank
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Søk boliglån hos flere banker med Lendo
Søk boliglån hos flere banker
Søk boliglån hos flere banker med én søknad gjennom Lendo
Eksempelrente: Eff. rente 5,76 %, 2.000.000, kr o/25 år. Kost 1.717.847 kr, tot 3.717.847 kr.

Utforsk 1 371 omtaler om DNB Bank

FILTRER OMTALER
125
56
60
133
997
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om DNB Bank
DNB Bank har 1 371 verifiserte omtaler på Bytt.no

Vedrørende Visa som ble sperret

Omtale av  Einar E. S

Både bra og dårlig. Har ringt i hele dag, og ikke pr. nå fått svar på hvem som har sperret det. Vedkommende en som skulle undersøke dette i løpet av noen timer. Hun ringte tilbake, og kunne bare opplyse om at nytt kort var best. gratis(10 dager å vente) Jeg forlangte om hvem, hvor og når dette ble sperret skriftlig, men fikk til svar at jeg ville få en sms..... Dette vitner om MEGET dårlige muligheter banken har for å sperre ditt kort... Kan man akseptere dette? Anbefaler alle rundt meg til å bytte bank snarest, og få sparepenger fort over. Min kjæreste vurderer dette sterkt... Hvem betaler for tot og svie? Ikke banken.... Ring fort for å bytte fra DNB (DEN NORSKE BANDITTBANK)! Kunde gjennom over 50 år...

Svar fra DNB Bank
30.11.2020 07:36

Hei! Her virker det som det har skjedd en misforståelse og at vårt sikkerhetssystem har fanget opp mistenkelig aktivitet. Da skal man få en SMS med et saksnummer, eller så er det mulig for oss å sjekke opp i dette. Vi sperrer kortet ditt midlertidig om vi er redd for at du blir svindlet for å ta vare på deg, og det mener vi at vi burde gjøre som bank. Ønsker deg en god helg /Erik

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med DNB Bank?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Merkelig oppførsel fra rådgiver

Omtale av  Særpingen

Skulle søke om overdragelse av en bolig. Rotete rådgivning, feil informasjon som han kom med rundt boligen , sendte finansieringsbevis som viste seg var en feil og ikke skulle til meg, spurte samme spørsmål om igjen og klarte ikke å forstå egentlig noen ting selv om jeg forklarte flere ganger. Ba han slette søknaden og søkte heller i en annen bank! Så etter å ha vært kunde siden 1994 så bytter jeg nå bank!

Svar fra DNB Bank
30.11.2020 07:36

Hei! Kjedelig å høre at du har hatt en dårlig opplevelse med rådgiver hos oss. Vi håper du gir oss en ny sjanse en gang i fremtiden! Ønsker deg en fin helg /Erik

Dnb svindler deg

Omtale av  Frode O

Har du masse penger så ikke velg dnb dem plutselig stenger kontoen din og kontoen står plutselig i 0 også går du til advokat og politiet så skjer det absolutt ingen ting så vær obs plutselig er konton din tom konto blokkert og ingen kan gjøre noe

Svar fra DNB Bank
19.11.2020 08:01

Hei Frode! Om penger har forsvunnet fra kontoen din vil vi gjerne hjelpe deg med å finne ut hva som har skjedd! Kontakt oss på tlf 915 04800 eller chat i nettbanken din så ser vi på det! /Erik

Not Recommended

Omtale av  Suman D

I applied for 2 business accounts for 2 separate companies and both got rejected which makes me very disappointed. I did not get any proper reasons for the rejection. I think this bank is not for everyone… Very sad!!

Svar fra DNB Bank
19.11.2020 08:00

Hi! It's very sad to hear you do not feel that we treated you like we should. Please contact us via chat in the internet bank or by phone 915 04800 so we may look into the cause for the rejection! /Erik

Er misfornøyd

Omtale av  Mikaela

Det har vært en del tull med nettbanken oppigjennom og den er uoversiktlig og vanskelig å navigere i på mobil og nettbrett. Mye tekniske feil. De tar betalt for små tjenester. Og at de klarer å rote og surre med bostedsadressen min som står klart å tydelig i nettbanken at jeg bor i Norge og de vet det selv også. Har også inntekt i Norge som står klart å tydelig, men allikevel truer de med å sperre konto og rapportere meg inn for en feil de har gjort og mener jeg er skattemessig bosatt i et annet land!! Må sende kopi av pass og sensitiv opplysning gjennom posten og ikke elektronisk?! De gjør det svært vsnskelig for kundene sine og det koster penger og tid å printe ut dokumenter for så å skaffe konvolutter og kjøpe frimerker. Kjenner st jeg er rimelig forbanna og provosert.

Svar fra DNB Bank
19.11.2020 07:53

Hei Mikaela! Som bank stilles det sterke krav til oss ang skatterapportering. Om vi har feil data registrert på deg skal vi selvsagt rette opp i det! Ta kontakt gjennom nettbanken din eller på tlf 915 04800 så får du hjelp. /Erik

Søk boliglån hos flere banker
Søk boliglån hos flere banker med Lendo
Send én boliglånsøknad til flere banker. Se om du kan spare på å refinansiere boliglånet ditt hos en annen bank.
Eksempelrente: Eff. rente 5,76 %, lånebeløp 2 000 000 kr, nedbetalingstid 25 år, kostnad: 1 717 847 kr, totalt: 3 717 847 kr
Søk boliglån
Tilgjengelig kundeservice Helt uforpliktende

Irriterende

Omtale av  Kjersti Ø

Fryktelig dårlig service lik o og nå har de og stjålet pengene mine jeg er syk og trenger medisiner de må bare betale og der nå

Svar fra DNB Bank
19.11.2020 07:52

Hei Kjersti! Om du mener at det mangler penger på kontoen din må du ta kontakt med oss, enten på chat i nettbanken eller på tlf 915 04800, så skal vi hjelpe deg! /Erik

Dårlig bank

Omtale av  Mohammad R

Norges dårligste bank!! "Jeg kan i dag ikke anbefale denne banken" Skulle bare åpne en konto til kone vi har vært både på kontor og ringte flere ganger til kundeservice men fikk ikke hjelp så ringte til en annen bank fikk hjelp med engang!!

Svar fra DNB Bank
19.11.2020 07:50

Hei! Leit å høre at du har hatt problemer med å hjelpe din kone å bli kunde. Prosessen tar litt tid når man ikke har BankID, men med BankID går det veldig fort. Håper dere gir oss en ny sjanse om det skulle bli aktuelt i fremtiden /Erik

DNB Bank har 1 371 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til DNB Bank mener
Har tilegnet profilen
DNB Bank deltar på Bytt.no

DNB Bank har tilegnet sin profil på Bytt.no og kan derfor svare på omtaler og invitere sine kunder til å dele erfaringer.

Alle bedrifter kan gratis tilegne sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Besvarer omtaler
DNB Bank besvarer omtaler

DNB Bank har de siste 12 månedene besvart omtaler fra sine kunder for å løse problemer, besvare spørsmål eller vise takknemlighet.

Alle bedrifter kan gratis besvare omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Innhenter ikke verifiserbare omtaler
DNB Bank henter ikke inn tilbakemeldinger

DNB Bank benytter ikke Bytt.no sine invitasjonssystemer for å innhente omtaler - enten de er negative eller positive.

Alle bedrifter kan gratis få tilgang til verifiserte invitasjonsmetoder på Bytt.no. Det sikrer i større grad at omtalene bedriften innhenter er ekte og styrker troverdigheten. Les mer om bedriftsportalen her.

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR