DNB Bank opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Plutselig ble kontoen min sperret, kunne ikke vippse. Sjekker nettbanken kontoen min er borte fra den ene listen, på den andre listen er kontoen, men der er den tom. Chatter med DNB, får beskjed om å ringe. Ringer DNB, de sier jeg må sende mail fordi det var noe "kontroll.utv" greier. Sto på butikken å skulle betale, kortet funket da 10 minutter før, nei da var kortet sperret. Så da sto jeg der uten måte å kunne betale for meg, det var utrivelig. Å jeg leser enkelte innlegg her som har vært borti det samme. Å DNB "kontroll.utv" har ikke besvart eposten deres på 4(!) uker. Dette er ALTFOR DÅRLIG. Bare sperre alt å "stjele" pengene mine, uten å gi meg grunn. Jeg har hatt DNB i 15 år, dette blir siste året! Det var bare dette som skulle til for at jeg bytter bank. Null hjelp fra kundeservice. Vi lever i 2024, å kan kun kontakte "kontroll.dvb" via mail?!?! Jeg er like avhengig av de få pengene jeg (nå hadde) har. Så nå må jeg bare sitte her å vente på grunn til at kontoen min er sperret, som tydeligvis kan ta opp til 4 uker som skrevet ovenfor her. FY F!
Hei! Det er trist å høre at du har hatt en dårlig opplevelse med oss. Her på bytt.no får vi ikke gått inn på enkeltsaker, så kan ikke se nærmere på saken. Regner med du snart vil få svar på henvendelsen din. /Lisa
En meget dyr og dårlig bank. Kundeservice er på bunnivå, med svært lang ventetid. Nettbanken er uoversiktlig og rotete. De har til og med plassert samme ting på ulike menyer, noe som gjør det ekstra forvirrende og navigere seg frem. Viktige funksjoner er skjult. Hjelper lite at de er en av Norges aller dyreste og minst likte banker.
Hei. Kjedelig å høre at du synes dette om oss. Vi jobber med å forbedre tjenestene våre og setter pris på tilbakemelding. /Thomas
Nettsiden er umulig å navigere. Det er lett å opprette og kronglete å avslutte.
Hei Sofie. Leit å høre at du ikke liker nettbanken vår. For å avslutte kontoer går du til Dagligbank og lån - Avslutte konto. Ønsker deg en fin dag. /Thomas
Stenger nettbanken uten å si ifra.Det burde ikke være lov. Får jo ikke betalt regninger
Hei Randi, vi er ikke helt sikre på hva denne saken gjelder. Men vi gir alltid informasjon om hva som er situasjonen. Hvis du kontakter oss på 915 04800 vil en rådgiver se på hva som er årsaken til at du ikke får tilgang til din nettbank her i DNB og hjelpe deg å få dette fikset :) /Vinjar
Veldig god kundeservice. Kort ventetid på telefon. Hyggelige og kunnskapsrike folk der.
Hei Alf. Tusen takk for fin tilbakemelding. Dette var koselig å lese. /Mariell
Ønskte å bli kunde, så eg ringte først kundeservice og fulgte instruksane deretter. Så eg møtte opp på nærmaste filial som avmerket på google maps, for å finne ut her kan man kun sleppe inn med forhåndsavtale. Greitt. Eg for heim, og dagen etterpå møter eg opp i hovedbanken. Etter å ha stått i kø i en time får eg vete at informasjonen eg tidlegare hadde fått på telefon var fullstendig feil, samt at skjemaet eg hadde sendt inn digitalt aldri hadde blitt mottatt. Gratulerer med dagen til Norges mest håplause banksystem.
Hei Sondre. Takk for melding. Så leit å lese at du har hatt en dårlig opplevelse hos oss. Beklager. Vi ønsker veldig gjerne å ha deg som kunde. Vi setter pris på om du kontakter kundesenteret vårt igjen, slik at vi kan se på saken og hjelpe. /Mariell
DNB sitt oppkjøp av Norges Beste Bank Skandiabanken/Sbanken er vel det nærmeste vi kommer å knuse en irriterende konkurrent i Norge. Dette er dessverre heller ikke første gangen denne banken gjør slikt, men la oss håpe at det blir den SISTE. Maken til samhold og felles front mot denne ødeleggelsen av en flott bank, må man lete lenge etter. Herlig med slik forbrukermakt....
Hei Kåre. Takk for tilbakemelding. /Mariell