DNB Bank har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Jeg har tapt mye penger på feil Dnb har gjort i både bank, aksje og eiendomstjenester de har gitt meg. Anbefalinger de gir er for dems eget beste. De er flinke til å smigre seg på deg men når det oppstår problemer får du en kald skulder. De avskriver seg alt ansvar. De er utspekulerte, veldig grådige og flinke til å lure seg unna. Styr unna!
Hei, navnebror! Det er leit å høre at du har dårlige erfaringer med oss. Vi er opplært til å være og gjøre det stikk motsatte av det du beskriver, så om det har sviktet når du har vært i kontakt med oss er det noe vi ikke liker å høre. Håper du er villig til å gi oss en ny sjanse en dag :-) /Hilsen Even
Har alltid fått bra service av DNB. God tjeneste redde. Gode produkter (boliglån, nettbank, mobilbank mv og tilgrensende forsikringsløsninger) til bra priser. Anbefales.
Hei, Magne! Tusen takk for en fin omtale. :-) Vi setter stor pris på det! /Even
Sitter og leser angående DNB NOR og alle de som er misfornøyd.Jeg har hatt denne banken fra de het DnC(grønn sparebok fra 80 tallet) og har aldri vært noe problem med bil lån eller bolig lån.Har selv ringt banken for nedsetting av boligrente,uten problem. Det var en som nevnte sperret konto pga registrering i bank,dette var overhodet ikke noe problem ved å sette av litt tid til drop in time(DnB Nor gikk ut veldig tidlig på dette med registrering,)Selv svigermor fikk vi hjelp av DnB NOR til registrering uten at hun var tilstede i banken. Det jeg mener her er at folk må ta det litt med ro i hverdagen og stress ned og ikke bli opphisset og sinna på grunn av at man ikke kommer igjennom på tlf eller at den du snakker med i banken er ufin,be høflig om at du vil gjerne få snakket med en annen rådgiver.Har selv i årenes løp hatt noen.Bedt om ny rådgiver. Folk må begynne å bli litt mer ydmyk og ikke sånn at man tror hissighet oppnår man mer. Alle banker tror jeg har sitt å stri med i dagens samfunn der alt skal gå så fort.Stress heller ned planlegg gjerne på forhånd når du skal kontakte banken. Da tror jeg det går bedre.
Hei, Per! Denne tilbakemeldingen var veldig givende å lese! Tusen takk :) /Even
Alltid god kundeservice,nettbanken er grei,kan også få ned renter hvis man gidder.
Hei Haavard! Takk for kjempefin tilbakemelding. Det setter vi stor pris på :) /Tonje
Jeg er uføretrygdet og har 1.5 mill i gjeld og verdier i eiendom for nærmere 6 mil som min kontakt i dnb kjenner til, likevel får jeg dårlig rente. Svaret er, du må ta en takst. Jeg har hatt dnb siden jeg(59) ble født, eller dvs sparebanken nor som igjen ble dnb. De kjenner meg og vet hva jeghar, likevel skal jeg måtte ta ny taskt. Det samme skjedde med min kamerat, samme leksa, men han hadde ikke gjeld, men en gård verdt over 12 mill og spurte om 500 tusen og ble møtt med samme svar, ny takst. Han gikk til en annen bank og de ønsket et par bilder av gården samt gård og bruksnummer og han ble tilbudt 4 mill. Hvorfor skal dnb være så bedritne?? Dog har dere bra nettbanksystem, det skal dere ha, men det er alt også.
Hei Dag! Det er leit å høre at du har hatt en dårlig opplevelse hos oss. Vi har dessverre ikke innsyn i enkeltsaker her, men ta gjerne kontakt med vår boliglånsavdeling på telefon 915 04800, så kan vi se nærmere på det. /Tonje
Jeg har vært i nesten fem år kunde hos dere/dem og nå føler jeg meg helt hjelpeløs...Boliglån søknad er under kontroll?? Jeg spør rådgiver hva er det, og hun sier jeg kan ikke hjelpe deg med det her fordi det er en annen kontor i avdelingen, og når jeg ringer på telefon til Banken får heller ikke vite på hvorfor det er under kontroll!! Helt ubrukelig bank når de som jobber veit ikke på de driver med. Får ikke hjelp til noe uansett. Dere fortjener 0
Hei! Leit å høre du hadde en slik opplevelse med oss, i dette tilfellet skulle rådgiverne våre tatt kontakt med behandler av lånesøknaden og fått undersøkt hvorfor dette er tilfellet. Vi håper du får svar på dette snarest! /Vinjar
Steng/blokkert konto på grunn av må legimentere. Gjort alt som skal gjøres, men banken bare surrer, og hver kunderådgiver gir forskjellige svar. Må avbestille ferie på grunn av stengt konto på andre uke nå,,,,, Får ikke betalt regninger. Må få hjelp av familie til å gjøre nødvendige innkjøp
Hei! Så leit å høre at du har fått sperret konto. Vil anbefale deg å ta kontakt med oss på telefon 915 04800, eller via chat i innlogget nettbank, så får vi sett på saken og hjulpet deg videre. /Frida