DNB Bank har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Jeg er uføretrygdet og har 1.5 mill i gjeld og verdier i eiendom for nærmere 6 mil som min kontakt i dnb kjenner til, likevel får jeg dårlig rente. Svaret er, du må ta en takst. Jeg har hatt dnb siden jeg(59) ble født, eller dvs sparebanken nor som igjen ble dnb. De kjenner meg og vet hva jeghar, likevel skal jeg måtte ta ny taskt. Det samme skjedde med min kamerat, samme leksa, men han hadde ikke gjeld, men en gård verdt over 12 mill og spurte om 500 tusen og ble møtt med samme svar, ny takst. Han gikk til en annen bank og de ønsket et par bilder av gården samt gård og bruksnummer og han ble tilbudt 4 mill. Hvorfor skal dnb være så bedritne?? Dog har dere bra nettbanksystem, det skal dere ha, men det er alt også.
Hei Dag! Det er leit å høre at du har hatt en dårlig opplevelse hos oss. Vi har dessverre ikke innsyn i enkeltsaker her, men ta gjerne kontakt med vår boliglånsavdeling på telefon 915 04800, så kan vi se nærmere på det. /Tonje
Jeg har vært i nesten fem år kunde hos dere/dem og nå føler jeg meg helt hjelpeløs...Boliglån søknad er under kontroll?? Jeg spør rådgiver hva er det, og hun sier jeg kan ikke hjelpe deg med det her fordi det er en annen kontor i avdelingen, og når jeg ringer på telefon til Banken får heller ikke vite på hvorfor det er under kontroll!! Helt ubrukelig bank når de som jobber veit ikke på de driver med. Får ikke hjelp til noe uansett. Dere fortjener 0
Hei! Leit å høre du hadde en slik opplevelse med oss, i dette tilfellet skulle rådgiverne våre tatt kontakt med behandler av lånesøknaden og fått undersøkt hvorfor dette er tilfellet. Vi håper du får svar på dette snarest! /Vinjar
Steng/blokkert konto på grunn av må legimentere. Gjort alt som skal gjøres, men banken bare surrer, og hver kunderådgiver gir forskjellige svar. Må avbestille ferie på grunn av stengt konto på andre uke nå,,,,, Får ikke betalt regninger. Må få hjelp av familie til å gjøre nødvendige innkjøp
Hei! Så leit å høre at du har fått sperret konto. Vil anbefale deg å ta kontakt med oss på telefon 915 04800, eller via chat i innlogget nettbank, så får vi sett på saken og hjulpet deg videre. /Frida
Null kundeservice, treige og userriøse! Her bør du styre unna så godt det lar seg gjøre
Hei Daniel! Takk for tilbakemelding. Det er leit å lese at du har hatt en dårlig opplevelse med oss. Det er for tiden stor pågang pga mange vil snakke med oss om legitimering, men vi jobber kontinuerlig med tiltak for å redusere ventetiden. Anbefaler å ta kontakt tidlig på morgenen eller utover ettermiddag kveld da trafikken er roligere, vi er åpen fra 07-23 alle dager. Når det kommer til det andre du nevner så ønsker vi gjerne tilbakemelding på hva du har opplevd, så fint hvis du har anledning til å ta kontakt med kundeservice slik at vi får sett nærmere på det. /Marthe
Er ferdig med denne banken ! Får ikke overført viktige penger ,og når jeg har ME og ikke klarer så mye ,så stopper de pengene MINE som skal overføres til en annen person !! Fatter ikke at dette er lovlig !! Jeg har hverken ID eller pass !!
Hei Rina! Leit å høre at du har hatt en dårlig opplevelse med oss - slik skal det ikke være. Dersom det har blitt sperret for overføringer i forbindelse med at man ikke har legitimert seg, så er dette noe vi er lovpålagt til å gjøre når vi ikke har fått dokumentasjonen vi trenger. Om man legitimerer seg så vil det bli åpnet for det igjen. Dersom man ikke har anledning til å skaffe seg legitimasjon så vil man kunne ta kontakt med vårt kundesenter via innlogget chat eller på telefon 915 04800 for alternativ dokumentasjon vi isåfall trenger for å være tilstrekkelig legitimert i henhold til kravene. Ønsker deg en fin dag! /Lars
Ikke velg DNB hvis du på et tidspunkt trenger å snakke med de for det er heelt umulig!
Hei Elisabeth! Leit å høre at du har hatt en dårlig opplevelse med vår kundeservice, slik ønsker vi ikke at det skal være. Den siste tiden har vi hatt stor pågang på telefon og chat gjennom dagen. Dette grunnet relegitimerings-prosjektet vi holder på med. Mange tar kontakt da de har spørsmål til dette, som igjen fører til lang kø. Våre rådgivere jobber så fort de kan med å hjelpe alle som tar kontakt og heldigvis er det ikke normalt for oss med så lang ventetid. Vi har åpent fra 07-23 alle dager. Normalt er det minst/ingen ventetid når vi åpner og på kvelden. Det er også mulig å sende oss en nettbankmelding via postkassen i nettbanken, så vil du få svar innen et par virkedager. /Lars
Elendig kundeservice, høye gebyrer, høye lånerenter, ødelegger konkurrenter ved oppkjøp, høye lederlønninger, ingen bank for vanlige folk. Det siste nå: Blir bedt om åpne i Innboksen men hvor er den? Det finnes ørten forskjellige versjoner av brukergrensesnitt men alle er ubrukelig, ikke intuitive, finner ikke det man trenger.
Hei Elisabeth! Kjedelig at du har den opplevelsen med oss. Ta gjerne kontakt med kundesenteret slik at vi kan få undersøkt nærmere melding i innboksen din. /Viktoria