DNB Bank har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Arrogant, useriøs, misleder og fører kunder bak lyset og opererer i grenseland på det meste. Besitter så mange inside -og behind the scenes historier at folk hadde rygget baklengs inn i fuglekassen om de hadde kjent realiteten. Av taushetspliktige årsaker relatert jobb, kan det dessverre ikke deles detaljer.
Hei. Kjedelig å høre at du mener det om oss. Vi kan ikke kommentere enkeltsaker her, men ta gjerne kontakt med vårt kundesenter på 915 04 800 hvis det er noe vi kan hjelpe med. /Elisabeth
System svikt, ble min skyld og tapte 2 mill. Fikk ingen veiledning. Værste banken i Norge.
Hei. Her er det vanskelig å si hva som har skjedd dessverre. Forsøk gjerne å ta kontakt med DNB Markets dersom det er noe som er uavklart. /Elisabeth
DNB med høye gebyrer på bankkort. En ordentlig rotete nettbank og kundeservice som virker og ikke bry seg. 0% renter på innskudd på brukskonto. Hever alltid renten først.
Hei. Årsgebyr på kort er vanlig i de fleste banker, og så finnes det enkelte gebyr for kortbruk. F.eks. kontantuttak medfører et gebyr for oss som bank per kontantuttak, og med bakgrunn i dette har vi også måtte sette en fastpris per kontantuttak i butikk for våre kunder. Brukskonto er ikke ment som en plasseringskonto, men vi har konkurransedyktige renter på de ulike konti for sparing om det er et alternativ for deg. Du kan se en oversikt over de ulike sparekonti vi har her: https://www.dnb.no/sparing/sparing-pa-konto/sparekonto /Elisabeth
Byttet ut DNB for mange år siden, som presterte å ta "gebyr" da BSU-kontoen min ble flyttet til ny bank. rundt 8000,- hadde forsvunnet fra BSU-kontoen uten forvarsel. Fikk høre i ettertid at dette "gebyret" var ulovlig, men har ikke sett snurten av pengene de stjal fra meg på ulovlig vis. Styr unna!
Hei. Ta gjerne kontakt med kundesenteret vårt slik at vi kan finne tilbake til kontoutskrifter (opptil 10 år tilbake) hvor vi kan se nærmere på dette. /Elisabeth
Totalt sett veldig fornøyd! Aldi noen problemer og veldig oversiktelig.
Hei. Så hyggelig å lese! Takk for fin tilbakemelding. /Elisabeth
Byttet nylig til DnB. De er raske til å svare på mine henvendelser og jeg føler meg godt ivaretatt som kunde. Liker nettbank appen og spare appen, de er gode og oversiktlige.
Tusen takk for fin tilbakemelding. Så kjekt å lese :) Velkommen til oss. /Mariell
Dyrest og dårligst bank i Norge, er det nok? Dyrest lån, senest a sette ned lanerentene men forst a sette opp
Takk for tilbakemelding. Anbefaler deg å ta kontakt med vårt kundesenter på 04800, dersom du ønsker en prat angående dette. /Mariell