DNB Bank har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Byttet ut DNB for mange år siden, som presterte å ta "gebyr" da BSU-kontoen min ble flyttet til ny bank. rundt 8000,- hadde forsvunnet fra BSU-kontoen uten forvarsel. Fikk høre i ettertid at dette "gebyret" var ulovlig, men har ikke sett snurten av pengene de stjal fra meg på ulovlig vis. Styr unna!
Hei. Ta gjerne kontakt med kundesenteret vårt slik at vi kan finne tilbake til kontoutskrifter (opptil 10 år tilbake) hvor vi kan se nærmere på dette. /Elisabeth
Totalt sett veldig fornøyd! Aldi noen problemer og veldig oversiktelig.
Hei. Så hyggelig å lese! Takk for fin tilbakemelding. /Elisabeth
Byttet nylig til DnB. De er raske til å svare på mine henvendelser og jeg føler meg godt ivaretatt som kunde. Liker nettbank appen og spare appen, de er gode og oversiktlige.
Tusen takk for fin tilbakemelding. Så kjekt å lese :) Velkommen til oss. /Mariell
Dyrest og dårligst bank i Norge, er det nok? Dyrest lån, senest a sette ned lanerentene men forst a sette opp
Takk for tilbakemelding. Anbefaler deg å ta kontakt med vårt kundesenter på 04800, dersom du ønsker en prat angående dette. /Mariell
Storbank som kun er ute etter å tjene penger på kundens bekostning. Oppererer også med gode luretilbud som gradvis blir dårligere om du ikke følger med i timen. Burde vært beste bank med alle sine storbanksfordeler, men kunden er desverre ikke i fokus…
Takk for melding. Så leit å høre at du har hatt en dårlig opplevelse med oss. Ta gjerne kontakt med vårt kundesenter på 04800, så kan vi undersøke saken. /Mariell
Overraskende dårlig betingelser på lån og en nettbank som er overmoden for oppgradering mtp. brukervennlighet. Irtiterende politisk korrekte reklamekampanjer der de ønsker å trekke bort fokus på eget innhold.
Hei. Trist å høre at du synes det om oss. Vi mener vi er konkurransedyktig på de fleste områder. Nettbanken vil bli oppdatert snart, og vil få flere funksjoner. /Elisabeth
Det finnes noe bra med DNB, og det er supertilbud 13 ganger i året. Men det er ikke lenger nok for meg for å bli som kunde. De skal ha for at i 2009 da jeg søkte om førstegangslån, tok de meg som kunde i motsetning til mange andre banker. Rådgiveren ble dog litt frustrert da jeg sa jeg heller ville ha lønnskonto i Sbanken siden nettsidene til DNB var så dårlige. Hun prøvde å spille inn at da kan jeg bidra med tilbakemelding og kunnskap. (Nettsidene er fortsatt dårlige) I en periode i ca 2012 lå jeg 16.000,- bak i gjeld på et annet kredittkort og ringte banken om råd. Rådet var å øke grensen på Mastercardet så jeg kunne bruke det til å nedbetale det andre kortet. Er dette vanlig praksis? Nå har DNB gjort det ultimate og kjøpt opp sin flinkeste konkurrent Sbanken for så å virkelig kjøre de gjennom kverna, og det er slike ting som gjør verden til et dårligere sted å leve for 500.000 kunder, men bedre for de få på toppen. Det er heller ikke så lett å finne "Avslutte kundeforhold" på nettsidene , av grunner man ikke trenger å forklare :D Om jeg får svar her er det vel "Ring kundestøtte så får du hjelp" Så da får jeg vel vente noen timer på svar der!
Hei. Leit å lese at du ikke er fornøyd. Vi håper at de løsningene vi finner sammen med Sbanken vil føre til et godt resultat. Nå er vi helt i startfasen, men vi jobber for at kunder skal bli fornøyd. Avslutning av kundeforhold kan ikke gjøres selvbetjent. Dette med tanke på ulike avtaler (lån, depositumskonto, BankID etc) en kan ha hvor vi trenger ytterligere informasjon før avslutning. /Elisabeth