DNB Bank har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Det er klin umulig å komme gjennom til DnB for hjelp. Kun dårlige forslag med at du må svare på spørsmål,lange ventetider. Hvem har anledning til å sitte i tlf i 20 -30 min for å vente. Her bør DnB skjerpe seg.
Hei, Gjermund. Vi jobber kontinuerlig med å redusere ventetiden inn til oss, men det kan være stor pågang på linjene, særlig midt på dagen. Vi er åpen fra 07:00 og helt til 23:00 alle dager både på telefon og ch. Erfaringsmessig er det litt enklere å komme raskt gjennom på morgen, ettermiddag og kveld :-) /Even
Prøver å få kontakt men mer enn 50 stk foran i kø sier de. Ventetid på nesten en time
Hei, Britt. Vi jobber kontinuerlig med å redusere ventetiden inn til oss, men det kan være stor pågang på linjene, særlig midt på dagen. Vi er åpen fra 07:00 og helt til 23:00 alle dager både på telefon og chat. Erfaringsmessig er det litt enklere å komme raskt gjennom på morgen, ettermiddag og kveld :-) /Even
Som andre har nevnt er det ikke mulig med Apple Pay. Jeg benytter omtrent bare kontaktløs betaling. Det er billigere å bytte bank enn telefon, så da er vel valget enkelt da. DnB må opp i ringa.
Hei, takk for tilbakemelding! Vi har Apple Pay ofte oppe til vurdering, men vi velger per dags dato til å fokusere på Vipps sin betalingsløsning! Vi håper vi kan komme med tjenester i fremtiden som snur ditt syn på våre tjenester i dag! /Vinjar
Har fått kontoen fryst pga salg av noen klokker som er betalt med penger som er svindlet fra andre sine kontoer. Er helt enig at man kan fryse kontoen for å få løst situasjonen. Men problemet er at nå har det gått 4 dager og får ikke kontakt med den avdelingen som kan løse dette her. Får kun beskjed om å sende Mail og vente på svar. Jeg har heller ikke fått noe beskjed om at kontoen er fryst slik at jeg kan forklare situasjonen der og da . Det har gått 4 dager, jeg har ikke tilgang til penger å nå er både kjøleskap og bilen tom. Helt uvirkelig !
Hei Marius! Det er leit å høre at du ikke har fått svar fra avdelingen, denne avdelingen svarer vanligvis samme dagen som man kontakter dem så hvorfor du ikke har fått svar på 4. dager kan vi dessverre ikke gi en god forklaring på. Men om du kontakter oss på chat via nettbanken eller 915 04800 kan en rådgiver sende en sak videre til avdelingen som behandler dette og finne ut hvorfor du ikke har fått svar enda! :) /Vinjar
Helt fraværende. Behandler kunder som dritt med forferdelig lang ventetid på kundeservice.
Hei, Bjørnar! Vi jobber kontinuerlig med å redusere ventetiden inn til oss, men det kan være stor pågang på linjene, særlig midt på dagen. Vi er åpen fra 07:00 og helt til 23:00, og det er erfaringsmessig litt enklere å komme raskt gjennom på morgen, ettermiddag og kveld :-) Håper du gir oss en sjanse til å rette opp inntrykket! /Even
Hei. Etter mye strev har jeg identifisert meg i forhold til nytt id krav. I mitt tilfelle har jeg hatt hjerneslag og sliter voldsomt med konsentrasjon og hodepine. Prosessen med identifisering ville jeg aldri klart uten hjelp.
Hei, Øyvind! Vi har full forståelse for at relegitimering kan være vanskelig av ulike grunner, men vi strekker oss langt for å finne løsninger som er mest gunstig for hver enkelt kunde. Uansett: Fantastisk at du har fått til å legitimere deg på nytt, det står det respekt av. /Hilsen Even
Jeg intrsert forsette kunde hos dnb, på grunnelse av brukere
Hei, Hassan! Kjekt å høre, og det setter vi pris på :-) /Even