DNB Bank har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
DnB driver med Shorting av norske solide selskap , eksempelvis Norske skog og Kongsberg Automotiv. Selskaper som hovedsakelig har norske eiere og mange av dem er kunder i dnb, skammelig.
Hei! DNB Asset Management har flere norske aksjefond som er langsiktige investorer i norske industriselskaper, samtidig som vi også tilbyr fond som blant annet kan gå short i en aksje. Det betyr at fondet er investert på en måte som gjør at det tjener på kursfall i aksjen, men det betyr ikke at det er fondet som skaper kursfallet. /Frida
Dårlig service, jobber mot kundene sine. Går ikke når jeg Kjøper aksjer gjennom ask hos dnb og samtidig dem shorter samma aksje. Ha det bra!
Hei Marius. Takk for tilbakemeldingen din, ta gjenre kontakt med kundesenteret vårt for hjelp og innspill. /Viktoria
DNB Asset Management ødelegger for norske industriselskaper via sin shorting av bla. Kongsberg Automotive ASA
Hei! DNB Asset Management har flere norske aksjefond som er langsiktige investorer i norske industriselskaper, samtidig som vi også tilbyr fond som blant annet kan gå short i en aksje. Det betyr at fondet er investert på en måte som gjør at det tjener på kursfall i aksjen, men det betyr ikke at det er fondet som skaper kursfallet. /Frida
Dnb sender mase emails hele tiden dere må evne å skjønne at verden handler ikke om dere jeg sparer til pensjon i klp globalt indeksfond sånn blir det jeg er ikke interessert i dnb.
Hei! Da anbefaler jeg å ta kontakt med kundesenteret på telefon 91504800, eller via chat i nettbanken/mobilbanken, så skal vi finne ut hvilke eposter du mottar. Da kan vi hjelpe deg med å stoppe utsendelse :-) /Frida
Dette er dessverre bare trist. De tok noe som virket bra SBanken og gjorde det helt utrolig dårlig. Snakk om å gjøre gull til gråstein!
Hei! Takk for tilbakemelding :-) Usikker på om du er kunde i DNB eller Sbanken, men dersom du har tips til forbedringer tar vi gjerne imot tips uansett hvilken merkevare det gjelder. Vi jobber hele tiden med å gjøre produktene og kundeopplevelsene bedre, så vi setter pris på tilbakemeldinger. /Frida
Elendig kunde behandling og en bank man ikke ønsker å være kunde hos. Da jeg begynte å seile til sjøs helt i begynnelsen av 70 tallet fikk vi mye reklame fra dem, men behandlingen som kunde var bare dritt. Det var så elendig at jeg kuttet ut banken etter kort tid. Dette ble gjort fordi at jeg hadde følelsen av at man ble sett på som en dritt når man var en sjømann. Når jeg gikk av med pensjon etter mange år i oljebransjen syntes jeg ikke at det var blitt noe bedre. Etter at jeg ble pensjonist har jeg kjøpt en del aksjer i blant annet KOA som er et selskap med mange småaksjonærer og hva gjør DNB? Jo, det prøver å shorte penger fra småaksjonærene. Takk for det DNB.
Hei, Nils. Jeg kan ikke så mye om det som skjedde på på 70-tallet, men jeg er likevel trygg på at ting har forandret seg siden den gang. Å høre at du har hatt dårlige opplevelser hos oss er ikke noe kjekt. Vi ønsker gjerne å rette opp inntrykket ditt om du vil gi oss en sjanse til det :-) /Even
Jeg søkte SAGA kundeprogram for å ta del i SAS kredittkort-kampanjen som går nå, og oppfyller kriteriene knyttet til både inntekt og investerbar formue (til og med hos DNB), men det tok en uke (etter purring!) å høre noe fra DNB. Kundebehandleren som ringer opplyser om at: 1. Du må allerede ha lønnsinngang til DNB FØR søknad, ikke nok å opprette det etterpå, fordi noen "jukser" på dette?? (Kan da umulig å være riktig, jeg har jo ikke et kundeprogram hos dem enda!!) 2. Du må love å bruke banken i det daglige. (Hvorfor står ikke det når man søker?) 3. Du må love å bruke kortene du i betaler for i programmet. (Hvorfor står ikke det når man søker?) 4. Du må flytte over boliglånet som nå er hos Sbanken. (Hvorfor står ikke det når man søker?) Om det er én dårlig kundebehandler som ikke vet hva han snakker om, eller DNB som reklamerer for noe og skjuler reelle krav er ikke så viktig for min del, da kredittkortet ikke verdt å ta noen kamp om. Nå blir det heller til at jeg flytter siste rest ut av DNB paraplyen: ASKen ut av DNB og boliglånet ut av Sbanken. Eneste jeg vet er at all tidligere kommunikasjon med DNB har vært preget av det samme; DNB viser at de ikke vil ha deg som kunde med mindre du går ned på kne og selger sjela til dem, da skal de vurdere det.
Hei. Takk for tilbakemeldingen din. Vi beklager at du har hatt en frustrerende opplevelse. Vi setter pris på at du tok deg tid til å dele dette med oss, da det hjelper oss å forbedre tjenestene våre. Jeg tar det med videre, og vi skal se på hvordan vi kan gjøre dette klarere i fremtiden. /Elisabeth