DNB Bank har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Var i sin tid kunde i Postbanken, og ble med over til DnB. Har aktivt søkt etter andre banker og har også hatt (og har) kontoer i andre banker, men totalpakka i DnB er fortsatt den beste slik jeg ser det. DnB opererer med veilendende priser, så en må være aktiv i forhold til dette, men det er noe jeg foretrekker.
Takk for flott anmeldelse av oss, vi håper selvfølgelig at ved forbedring av våre tjenester i fremtiden så vil vi fortsette å gjøre deg fornøyd og treffe dine behov og forventninger til oss! :D /Vinjar
Nettbanken er uoversiktlig og elendig bygd opp. Telefon appen like så, utrolig vanskelig å finne frem noe. Skandale frå ende til annen. Styr unna DnB og Sbanken i samme slengen.
Hei! Leit at du ikke er fornøyd med verken nettbank eller app. Vi jobber kontinuerlig med å forbedre og oppdatere begge deler, så hvis det er noe spesifikt du savner vil vi gjerne høre om det. /Marthe
En nettbank som ikke funker fra utlandet. En kundeservice som påstår at det er "helt normalt". Et grensesnitt som minner om 90 tallet og funksjonalitet deretter, og all den driten er jeg påpakket fordi banken som hadde de beste tekniske løsningen ifølge samtlige spørreundersøkelser som har vært gjort ble kjøpt opp av den med de verste, og at glupingene i toppetasjen så bestemte seg for å legge ned de gode løsningene og bygge en ny nettbank på de verste. Er ikke "bare å bytte bank" for de av oss som bor i utlandet. 😭
Hei. For de kundene som tilhører Sbanken så har ikke de lenger en egen nettbank, men nettbank til DNB fungerer for de inntil appen deres er ferdig utviklet. Både i appen til Sbanken og nettbanken til DNB kan du logge deg inn med kodebrikke eller BankIDapp + BankID (personlig passord). /Elisabeth
dyrt og dårlig alternative med for alle som ikke har spesialavtale. Ødelagt skandiabanken, og den tekniske biten knyttet til dette fungerer absolutt ikke. Svartjenesten skylder på antall kunder, som om det er kundene som bestemmer hvor mange man skal ha til å svare på telefonen.
Hei, vi kan ikke gjenkjenne oss igjen i "spesialavtale" da alle tjenester hos oss som er prislagte er like for alle våre kunder. Vi syns det er leit at slik informasjon om oss blir sagt da det ikke stemmer, det er veldig beklagelig at Sbanken har så mye kø som de har for tiden! Vi håper selvfølgelig at dette vil minske iløpet av måneden /Vinjar
Jeg synes at denne banken er veldig grei for unge :)
Hei! Tusen takk for hyggelig tilbakemelding, veldig kjekt å lese at du er fornøyd :) /Marthe
DnB sin bank app, har et brukergrensesnitt som minner om Windows 98. Når du har vært vant til å bruke Windows 11. Det finnes mange banker med mye bedre bank opplevelse. Enkle oppgaver slik som å betale en regning, eller overføre penger, er krevende, og unødvendig komplisert. I tillegg så bokføres ikke betalingene før etter opptil 3 dager, slik at saldoen din på kontoen er feil. Hold dere unna!
Hei! Leit å lese at du er misfornøyd med appen, men takker for tilbakemeldingen. Vi jobber kontinuerlig med å forbedre og oppdatere appen, så hvis det er noe spesifikt du savner vil vi gjerne høre om det. /Marthe
Dnb har ødelagt Sbanken. Oversikten i appen har blitt dårlig, betalinger og overføringer er vsnskeligere og tar lengre tid og rammelån er plundrete å administrere. Nå er ikke banken kundevennlig i det hele tatt. Ønsker banken å kvitte seg med kundene?
Hei Svein. Tusen takk for tilbakemeldingen, men leit å lese at du er misfornøyd. Vi skal jobbe videre med å gjøre Sbanken-appen enda bedre og i tråd med det vi vet kundene våre ønsker seg. Vi har troen på at dette skal bli veldig bra og håper du vil gi oss en sjanse. /Marthe