DNB Bank har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Prøver å legitimere, men det kommer kun feilmelding ved spørsmål etter QR-kode. Når jeg spør chatrobot kommer en link til samme side som gir samme feilmelding. Håpløst!
Hei Helge. Det er noen telefontyper som ikke vil være mulig å legitimere seg med, eksempelvis Iphone 6/6s. Du kan legitimere deg på andre måter, eksempelvis ved å be om nettbankmelding fra rådgiver, eller oppmøte på kontor som har åpnet for drop-in. Veldig fint om du kan kontakte oss, så vi kan undersøke dette nærmere og eventuelt feilsøke BankID-applikasjonen din. Vi er tilgjengelige alle dager mellom 07.00-23.00, både på chat og telefon. Du finner åpningstider for kontorene som nå har åpnet for drop-in her: https://www.dnb.no/hjelp-og-veiledning/opplysninger-kundeforhold/apningstider-dropin Ønsker deg en riktig fin kveld videre. /Stian
Over 50 min ventetid på tlf, de svarer ikke på kundeservice chatten, jeg får ikke logget inn, og det finnes ingen epost. Det vil si at det er INGEN mulighet å få kontakt... Dette er ikke greit, så vi har bestemt oss å si opp alle forhold til DNB, men det lar seg jo ikke gjøre uten kontakt...Vi er 3 stk i familien m forhold til DNB og vil si opp alt bare vi får kontakt
Hei Linda og takk for din henvendelse, vi setter pris på det. Det er beklagelig at det tar lengre tid å komme inn til oss enn ordinært, som følge av legitimeringsprosjektet vi nå befinner oss i. Vi ønsker å få hjulpet alle våre kunder på en god og effektiv måte og ser kontinuerlig på tiltak vi kan gjøre for å forbedre situasjonen. Forsøk gjerne å ring oss like etter åpningstid eller utpå kvelden, om mulig. Vi ser av erfaring at det her vil være lavere kø inn til oss, som medfører at vi får bistått kundene raskere. Jeg er imidlertid ikke kjent med at det foreligger problemer på chat-løsningen vår, spurte du om å bli satt over til en kunderådgiver? Det er viktig at du er innlogget i nettbanken for at du skal få pratet med en kunderådgiver. Kunder som tar kontakt uten å være innlogget i nettbanken vil kun få valg om bistand fra chat-robot. Det er også mulig å ta kontakt med oss fra postkassen din, men ta gjerne forbehold om at det her foreligger et par virkedagers behandlingstid. Du kan sende oss en skriftlig henvendelse ved å gå til Dagligbank og lån - Postkasse - Skriv til oss. Det er veldig leit å høre at dere vurderer bankbytte, vi håper imidlertid at dere fortsetter som kunder i DNB og at vi i tiden fremover får forsterket deres inntrykk og tillit rundt banktjenestene vi leverer. Ha en fin dag videre. /Stian
Det er mange grunner til at DNB har vært den minst likte banken de siste 20 årene i følge Norsk Kundebarometer, gjør et Google søk dersom du vil bekrefte denne påstanden, jeg får neppe lov til å legge inn linker i denne omtalen. Høye gebyrer, dårlig og upersonlig kundeservice, tjenester avsluttes uten at man blir informert.
Hei og takk for dine tilbakemeldinger. Leit å høre at du ikke er fornøyd med DNB som bank. Som alle andre banker har vi tjenester og produkter som er prislagt. Her har vi i hovedsak alternativer til de samme tjenestene og produktene som ikke medfører gebyrer, gjerne ved at disse tjenestene er selvbetjente i nettbank eller mobilbank. For å få et bedre overblikk over hvilke gebyrer vi har, er det mulig for kundene våre å ta en titt på prislisten vår: https://www.dnb.no/hjelp-og-veiledning/pris . Her er alle prislagte tjenester listet opp. Ved avslutning av tjenester sender vi alltid ut bekreftelse eller varsel på forhånd, slik at våre kunder er informert i god tid. Er du misfornøyd i møte med en kundebehandler oppfordrer vi deg til å sende oss en tilbakemelding på dette fra nettbanken din, ved å gå til Dagligbank og lån - Postkasse - Skriv til oss. Vi ønsker bestandig å forbedre oss for kundene våre, slik at bankhverdagen blir best mulig. Ønsker deg en riktig fin kveld videre. /Stian
Kjeltringer! Dere trenger ikke suge ut penger fra kontoen vår for de minste ting vi ønsker å gjøre som feks å betale en faktura. De fleste andre banker idag tar null og nix for slikt! Har lite positivt å nevne her desverre!
Hei Bjørn og takk for dine tilbakemeldinger, det setter vi pris på. Ta gjerne en titt over vår prisliste tilknyttet produkter og tjenester for bedriftskunder: https://www.dnb.no/bedrift/priser . Dette vil kunne gi deg en oversikt over hvilke tjenester og produkter som medfører gebyr. Vi oppfordrer deg gjerne å ta kontakt med oss direkte, dersom du er misfornøyd med enkelte tjenester eller produkter. På denne måten kan vi sammen med deg undersøke om vi har alternativer som er mer gunstig for dere, eller om det er tiltak vi kan få gjort for å levere en bedre bankhverdag for bedriftskundene vår. Ha en fin kveld videre. /Stian
Plutselige gebyrer, liten vilje til hjelp på kundeservice og generelt dårlige betingelser. Alltid tidlig ute med rentehevinger
Hei Trond A og takk for dine tilbakemeldinger, vi setter pris på det. Det er beklagelig at du har et slikt inntrykk av DNB, vi ønsker jo nettopp å være det stikk motsatte for deg og alle andre kunder. Som de fleste andre banker tilbyr vi tjenester og produkter som er prislagte, men vi opererer ikke med plutselige gebyrer. Alt av prislagte tjenester informeres om i vår prisliste, ta gjerne en titt på denne her: https://www.dnb.no/hjelp-og-veiledning/pris . Vi jobber bestandig mot å bli Norges beste kundesenter og ønsker levere effektiv og god service i møte med kundene. Opplever du dårlig kundebehandling er det veldig fint om du registrerer en tilbakemelding på dette, innspill fra kunder er svært viktig for at vi som bank skal kunne videreutvikle oss i riktig retning. Det er mulig å sende inn en klage til oss i nettbanken ved å gå til Dagligbank og lån - Postkasse - Skriv til oss. Vi er kjent for å være tidlig ute med varsling dersom det skjer renteheving på boliglån, men dette anser vi som en positiv ting. Renteheving påvirker bankene generelt og ikke kun DNB spesifikt. Vi ønsker derfor at kundene våre får informasjon om dette tidligst mulig, for at kundene våre skal få tid til å venne seg til justeringen som inntreffer. Ønsker deg en riktig fin dag videre. /Stian
Dårlig nettbank, moblibank som mangler mange funksjoner, dyrt med gebyrer, høy rente, lang svartid på telefon, elendig robot. Tungvindt med signering av dokumenter. Det er vel stort sett dette man trenger av banken i det daglige. Vurderer å bytte.
Hei Janne og takk for dine tilbakemeldinger. Leit å høre at du ikke er fornøyd med våre løsninger, service, produkter og tjenester. Send gjerne innspill til oss om du har forslag til hvordan vi kunne blitt bedre på disse områdene, så skal vi ta en nærmere titt på dette. Du kan sende en melding på kritikkverdige forhold og registrere innspill fra nettbanken din, ved å gå til Dagligbank og lån - Postkasse - Skriv til oss. Vi jobber kontinuerlig med å forbedre løsninger, produkter og tjenester i DNB, slik at kundene våre skal gå en enklere hverdag i møte. Som andre banker har vi prislagte tjenester, men vi har også fått på plass selvbetjente løsninger som er kostnadsfri å gjennomføre. Mobilbanken vår er i forandring og det implementeres stadig nye spennende funksjoner her, blant annet fikk vi nylig på plass transaksjonssøk i mobilbanken. Ønsker deg en riktig fin kveld videre. /Stian
En helt forferdelig bank og være kunde i. Elendig kundeservice, skyhøye gebyrer, de siste som setter ned rente på lån hvis de i det hele tatt gjør det, men de første som øker den umiddelbart. Styr unna denne banken.
Hei Halvard og takk for din tilbakemelding. Det stemmer som du sier at vi på lik linje med andre banker i Norge har vært nødt å heve lånerenten tidligere. Vi ønsker imidlertid varsle dette tidlig slik at kundene våre får tid til å forberede seg på justeringen. Det stemmer ikke at vi var de første som økte renten i siste omgang, men vi som alle andre banker så oss nødt til å justere etter at styringsrenten ble økt av Sentralbanken. Mange av gebyrene våre er knyttet opp mot prislagte tjenester som i hovedsak er valgfri, du finner en oversikt her: https://www.dnb.no/hjelp-og-veiledning/pris . For mange av disse tjenestene har vi alternativer som er kostnadsfri, men som gjerne er selvbetjente løsninger enten via mobilbank eller nettbank. Eksempelvis kan man som alternativ til SMS-tjenester rundt saldo benytte seg av Widget via Mobilbanken. Vi har registrert innspillet ditt på at vår kundeservice ikke er tilstrekkelig og vil jobbe kontinuerlig for å forbedre denne. Det er vårt mål at kundene våre skal være stolte av å være kunder i DNB og at de får den hjelpen de behøver. Ha en fin kveld videre. /Stian