DNB Bank har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Dårlig erfaring da jeg prøvde å åpne konto for mine barn. Det verste var at de ringte aldri tilbake når de lovet å gjøre det, og veldig treg med respons da jeg sendte mail for fortelle dem om hvor dårlig deres behandling av saken var. Du får en følelse av at de ikke bryr seg i det hele tatt. :-( Jeg har vært kunde av DnB så lenge jeg kan huske men har jeg fått nok. Jeg bytter bank!!!
Matcher og tilbyr lavere boliglånsrenter enn andre banker, basert på søk. God kundeservice døgnet rundt, bra nettbank.
*Ble en gang rådet av kunderådgiver til å ta opp lån og plassere i "sikre fond". Tapte så godt som alle pengene. *Ble seinere rådet til å selge eiendom med tap, da DnB ville låne meg de pengene jeg trengte for å dekke inn tapet. Da salgspapirene var ferdig underskrevet, sa kunderådgiver at de aldri hadde lovet noe.. Fikk ikke lån. Det ga oss flere år med blodslit for å "komme ovenpå igjen. " * 7-8 år seinere ble et kredittkort overtrukket med ca. 300,-. Dette var gebyrer etc. Jeg hadde ikke helt fulgt med på dette kortet, siden det er svært lite i bruk, og innbetalte beløpet et par uker for seint. Da innbetalingengen var gjort, var kortet innenfor kreditrammen bruksmessig, men DnB truer likefullt med inkasso, rettslig inkasso og nekter å "friskmelde" kortet. Kunde siden barndommen, men ikke imponert!
God servise og hjelpsom ved vanskeligheter. Jeg er i det hele godt fornøyd med banken. Det som kunne bli bedre er min bruk av banken. Jeg er snart 90 år og mye er bedre enn det vi drev med i mine beste dager. Hadde jeg begynt med bank virksomhet på den nye måten, hadde jeg nok utnyttet mulighetene til mere avangsert bank virksomhet.
Når man ringer og etter en lang ventetid, så er de som jobber der ikke lyst til å snakke med deg, de er raske til å legge på, og det føles som om de bare ønsker å avslutte samtalen raskest mulig, og det har jeg opplevd mange ganger og kjenner flere som har opplevd det samme.
Etter 30 år som kunde i DNB var det over. Opplevde svindel med mitt DNB kort i utlandet. Da jeg ikke har hatt noe slik før trodde jeg at dette ville bli ordnet opp i, men nei. DNB avviste alt og beskyldte meg for løgn! Dette er ikke en bank jeg anbefaler til noen.
Har vært kunde i DnB i 2 år nå, både som bedriftskunde og privatkunde. DnB er alltid tilgjengelig for hjelp og strekker seg langt for å gi de beste tilbudene når noe annet kommer opp. Har ingenting negativt å si om DnB som bank både privat og for bedrift da dette er et utmerket selskap med kompetente ansatte. Anbefales på det sterkeste.