DNB Bank har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Når man ringer og etter en lang ventetid, så er de som jobber der ikke lyst til å snakke med deg, de er raske til å legge på, og det føles som om de bare ønsker å avslutte samtalen raskest mulig, og det har jeg opplevd mange ganger og kjenner flere som har opplevd det samme.
Etter 30 år som kunde i DNB var det over. Opplevde svindel med mitt DNB kort i utlandet. Da jeg ikke har hatt noe slik før trodde jeg at dette ville bli ordnet opp i, men nei. DNB avviste alt og beskyldte meg for løgn! Dette er ikke en bank jeg anbefaler til noen.
Har vært kunde i DnB i 2 år nå, både som bedriftskunde og privatkunde. DnB er alltid tilgjengelig for hjelp og strekker seg langt for å gi de beste tilbudene når noe annet kommer opp. Har ingenting negativt å si om DnB som bank både privat og for bedrift da dette er et utmerket selskap med kompetente ansatte. Anbefales på det sterkeste.
Ble med over til DNB fra postbanken som jeg var veldig fornøyd med. Ei så med DNB. Raske til å sette opp lånerenten, trege til å sette den ned. Personlig rente spretter opp hvis man ikke passer på. Avsløringene fra Panama-papirene bekreftet inntrykket. "Rådgiverne" er vel så mye selgere.
De er for dårlig på service. Jeg mener at det bør ta mere vare på oss.
Rotete nettbank, uoversiktlig og alt for mange innloggingsmetoder og duppeditter.. Og en kode for alt. Jeg har normal datakunnskap. Men det er stort sett problemer når jeg skal gjøre noe ekstra eller betale regninger. Og til chatten: I dag logget de ut fra chatten selv om jeg spesifiserte at jeg hadde tregt nett og gjerne skulle kommet i seng til 23. Likevel logget de av chatten og kl er nå 01 og jeg må vente i kø hver gang de logger av. Oppå dette får jeg beskjed om å bytte nettverk. Beklager DNB men det er dette nettet jeg har tilgjengelig akkurat nå. Om banken skulle komme over dette så er det ikke slik man behandler kunder!
Klarer ikke å hjelpe hverken på kontoret eller på tlf kan ikke forklare hvorfor ting blir trukket fra konto....... Får ikke bestilt nytt kort da konto står i minus, setter inn for å rette dette men kom et gebyr eller noe fra de. Som de ikke kunne svare på hva var da vi spurte..... Skall bytte bank.