DNB Bank har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
På Jessheim har dem bare en pølsebu igjen. En gang så stor og trivelig bank har krympet til en filial som aldri er åpen og som det ikke får og ringe til lenger. Alt må gå gjennom hovedkontoret med dertil vente i tre kvarter for og komme fram. Nei til og være hovedflyplass kommunen er dette alt for dårlig. Mange har sakt takk for seg til DNB
Dårlige lånerente. Dårlig rente på høyrentekonto. Høye gebyrer. Dårlige service. Den eneste grunnen til at DNB fortsatt har kunder er fordi gamlingene ikke vet hvordan man bytter bank.
Hei Frank! Renten på ordinære sparekontoer er lave i markedet for tiden grunnet den lave styringsrenten. Vi tilbyr også andre typer sparekontoer med høyere rente enn den ordinære. Vi tilbyr også et bredt spekter av fond med varierende risiko. Vi er også konkurransedyktige på rentebetingelser for boliglån, og en lånerådgiver bistår gjerne med å se på betingelsene for ditt lån ved å kontakte vår låneavdeling. Det er leit å høre at du opplever vår service som dårlig. Vårt fokus er å være tilgjengelig store deler av døgnet for våre kunder, og vi er derfor tilgjengelig både via chat, nettbankmelding og telefon hver dag (inkl lørdager og søndager) mellom kl. 07-23. /Lars
Hei,Jeg ble lurt av dnb, lånte 200000 Snakket med kundeservice fikk beskjed att jeg skulle betale sikra 4000 i månen. Da førdte avdrag kom måtte jeg betale 12000.kundeservice spurte meg om jeg ville ha forsikring på låne hvis jeg blei arbeidsledige som jeg takket ja til. Etter som jeg ble arbeidsledige etter cirka 8 måner. Jeg kontakte kundeservice, men fikk beskjed att jeg ikke forsikring. Da klarte jeg ikke og betale lånet. Som jeg sliter med inkasso
Hei, Stein! Her håper jeg at du vil sende oss en reklamasjonssak fra nettbanken din slik at vi får undersøkt saken nærmere. /Even
Styr unna!! Etablerte billån i DNB. Det startet dårlig med at de utbetalte 4000,- mer enn kontrakt tilsa til selger, da de ikke hadde fått med seg avslag i pris!. Dette måtte JEG rydde opp, da det ikke var DNB sitt problem iflg kundebehandler, selv om kontrakten var tydelig på pris. I mobilbank får en ikke en dritt av info ad lånet. Kun tilbud om nye lån. I nettbank får en heller ikke en dritt, utover saldo. hva som er innbetalt, løpetid, nedbetalingsplan, effektiv rente etc glimer med sitt fravær. Snakket med tre kundebehandlere uten at de har klart å svare ut. Sitter i kø nå på 30minuttet uten å komme gjennom. Update fikk snakket med nok en kundebehandler som ikke viste, eller kunne hjelpe..
Hei, Anders! Takk for tilbakemeldingen, for slik skal det ikke være. Det er vanskelig å si hva som har skjedd uten innsyn i saken, men det er ikke bra om vi har gjort en feil uten å rydde opp. Send gjerne en mail til oss til [email protected] slik at vi kan sikre at du får hjelpen du trenger. /Even
Hvem kan vente på DNB's såkalte kundeservice når du får beskjed om " det er over 50 forran deg i køen", og hva betyr det? 51 eller kanskje 250? Og dette er IKKE en engangs hendelse det er normalen. KOKLUSJON; DNB hvet ikke hva kundeservice er eller mer sannsynlig-de bryr seg lite om kundene bortsett fra å tilegne seg kundens penger. Og kundeservice er kangt fra eneste dårlige erfaring med DNB. Så DNB takk for meg etter alt for mang år som kunde.
Hei, Svein! Det var leit å høre. Vi skal ikke legge skjul på at vi har hatt stor pågang og påfølgende lang ventetid inn til kundeservice i det siste, så det er fullt forståelig at det er frustrerende for alle som prøver å nå oss. Vi gjør alt vi kan for å bedre situasjonen og håper at vi klarer å redusere ventetiden fremover. Husk at du også kan chatte med oss, hvor ventetiden normalt er kort, og at du også kan sende oss meldinger fra postkassen i nettbanken. /Even
Helt forferdelige kundebehandlere. Et par m***a dr*****ger som sitter der og behandler saker. De har ikke 1% menneskelighet i blodet. DNB burde skamme seg med den kundebehandlingen og kundeoppfølgingen. Jeg har vært bedriftskunde i 3år og privatkunde i 18år nå. Vi lager iphone apper og programvarer og våre inntekter kommer fra APPLE INC. For en stund siden DNB sendte oss en melding for å gjennomføre pålagt kundeoppfølging. De ba oss om å sende kontoutskrifter og dokumentasjon. Vi gjorde som de ba om men likevel sperret de kontoen vår uten grunn. (fordi vi ikke svarte fullstending som er helt tull) Jeg skrev at vi kan ettersende ytterligere dokumentasjon dersom det trengs. De ignorerte oss på mail og stengte kontoen vår uten å følge oss opp. Jeg har nå politianmeld kundebehandler og har sendt saken videre til Finansklagenemda for behandlig. Det er rasisme og vi må gjøre noe med det!
Hei, Roger! Takk for tilbakemeldingen. Det er leit å høre at dere har hatt en dårlig opplevelse hos oss. Som du sier, så er vi pliktig til å innhente dokumentasjon knyttet til alle kundeforhold og i blant spesifikke saker jfr. norsk lov, men vi jobber for at alle slike prosesser skal gå så smertefritt og kjapt som mulig. Jeg har dessverre ikke innsyn i deres sak, så det er vanskelig å si hvorfor det ikke har vært tilfellet her. Ta gjerne kontakt med vår bedriftsavdeling på telefon 915 04800 slik at vi får undersøkt hva som har skjedd og hjulpet dere. /Hilsen Even
Fått tekstmelding om ubetalt faktura uten beskrivelse av hva det gjelder. Prøver å komme gjennom meny med talemeldinger. Ingen alternativ passer. Får beskjed om 20 min ventetid.
Hei, Frode! Takk for tilbakemeldingen. Vi jobber med å spesifisere innholdet i SMS som sendes ut ytterligere. Om du opplever lang telefonkø på dagtid kan du også sende oss en melding i nettbanken eller chatte med oss, hvor ventetiden i snitt er noe lavere. Det er som oftest også kortere ventetid på telefon på ettermiddag og kveld. Vi er åpen til 23:00 hver dag :-) /Hilsen Even