DNB Bank har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Jeg bruker mobilbankappen daglig og der har jeg oversikt over diverse lån, blant annet forbrukslån. Det ble plutselig helt borte en dag. Logget derfor inn i nettbanken for å chatte med en rådgiver. Han var utrolig RÅ på kundeservice og feilmeldte saken. samtidig ble jeg spurt om både forsikringer og sparing. Fikk tilbud på forsikring og samtidig god tips til sparing. Etter en dag fikk jeg melding om at det er feilmeldt og at det jobbes med saken. Dag 2 var alt på plass igjen. Må skryte av så fantastisk kundeservice! Har aldri opplevd problemer med denne banken og det tok så lite tid å fikse det. Tusen takk :)
Heisann! Så flott å høre at problemet du opplevde med mobilbanken ble ordnet raskt og at rådgiveren du chattet med også kom med gode tips til sparing og bistod med å ordne et forsikringstilbud til deg. Denne omtalen ble vi glad for å lese og vi synes det er veldig hyggelig at du er fornøyd med kundeservicen vår. Skulle det være noe vi kan hjelpe deg med så ikke nøl med å ta kontakt på facebook, chat, telefon eller melding fra postkassen i nettbanken :) Ønsker deg en fin dag videre! /Lars
Jeg studerer i utlandet og å ringe dem koster meg en formue, da jeg må vente i evigheter på å få hjelp. De har absolutt ingen mail-adresse man kan kontakte dem på angående henvendelser, og chat-systemet dems fungerer ikke (de henviser meg kun til telefon, selv om jeg forklarer situasjonen og ber om en mail). Dersom jeg vil avslutte forsikringen min, som ikke er mulig i nettbanken, koster det meg mer å ringe dem enn hva denne forsikringen koster i året! Hvordan kan Norges største bank ikke tilby en mail-adresse?!
Hei Vanessa! Leit å høre at du har hatt en dårlig opplevelse når du har ringt inn til oss. For skadeforsikringer så kan man benytte egen epost [email protected]. Man kan også skrive en nettbankmelding når man er innlogget i nettbanken (Dagligbank og lån - Postkasse - Skriv til oss), så vil den bli tildelt til riktig avdeling som vil hjelpe deg skriftlig. Jeg håper fremtidig kontakt med oss gjør at du opplever vår service slik den skal være. Ønsker deg en fin dag videre! /Lars
Uprofesjonell og emosjonet ustabil rådgiver. Elendig kundeservice med evig lang ventetit. Usympatisk telefonsvarer hos kundeservice, som man bare kan snakke til og som misforstår det meste. Nå er begeret fullt, nå bytter jeg bank.
Hei og takk for tilbakemelding. Dette var trist å lese, slik skal det ikke være. Vi jobber så godt vi kan med å levere de beste kundeopplevelsene for våre kunder. Det er bare å beklage dersom du har opplevd noe annet. Jeg håper du til tross for dette vil vurdere å bli værende hos DNB og at fremtidig kontakt med oss gjør at du opplever vår service slik den skal være. Ønsker deg en fin dag videre! /Betina
DNB har klart å utvikle nettside og tilhørende applikasjoner som utkonkurrerer samtlige banker i brukervennlighet. Dette er også det eneste de kan. Gjentagende forferdelig kundeservice og elendige rutiner som trekker de helt på bunn. Svært skuffende av Norges største bank.
Hei, Ola. Takk for tilbakemeldingen din. Vi ønsker alltid å gi våre kunder de beste opplevelsene i kontakt med oss, så det er leit å høre at det ikke har vært tilfellet her. /Even
Alt jeg forsøker å gjøre i DNB forløper som en scene i en komedie. Ingenting virker. Kundebehandlere hører ikke etter hva jeg sier. Chatten virker ikke, du venter på tur og så blir du bare koblet ut. Får ikke opprettet efakturaer. Selv ikke DNBs eget kontonummer blir funnet i søk etter kontonumre man skal betale en faktura til. Sverger, jeg bruker minimum en halvtime i denne nettbanken hver eneste dag uten unntak. Etter fem forsøk får jeg fortsatt ikke betalt alle regningene mine engang, og ingen hjelper meg.
Hei! Dette var leit å høre. Innmelding av eFaktura skjer i noen tilfeller ved at man søker på et kontonummer og bruker en eFaktura-referanse til å registrere avtalen. Andre ganger må man søke på betalingsmottakers navn (Kort/kreditt om det f. eks. gjelder Mastercard). Det er uansett beklagelig at du ikke har fått hjelpen du trenger. Håper at vi klarer å rette opp inntrykket. /Even
Har vært utsatt for svindel og politianmeldt. DnB svarer med å sperre konto uten å gi beskjed. Ingen vil snakke med meg og [email protected] bruker dagehvis med å svare. Vært uten tilgang i to uker nå. De vil ikke snakke på tlf, kun Mail og kundeservice i banken avslår å svare på noe som helst... under all kritikk å behandle kundene sine slik.
Hei, Marianne! Av og til går dialog direkte med en spesifikk avdeling i banken i stedet for direkte til kundesenteret, som i tilfellet du her refererer til. Vi ønsker aldri at noen skal vente lenge på svar og oppfølging, så beklager om det har skjedd her. /Even
Ok, ting funker stort sett fint. Men, om du trenger å få kontakt med kundeservice... Glem det. Du kommer til en chat-bot som selvfølgelig ikke kan svare på det du lurer på(i mitt tilfelle sluttet bank-id å fungere). Prøver du å ringe, kommer du til et automatisk system som bruker en evighet på å avklare at den ikke kan bidra med noe som helst, og deretter putter deg i en kø, typisk 20-30 min ventetid, og ingen "ring tilbake" valg.
Hei! Takk for tilbakemelding :) Det kan i blant være lang ventetid for å komme i kontakt med oss på telefon. Det jobber vi hardt med å forbedre. Vi har en tilbakering-funksjon, men om det er svæt mye kø og altfor mange bruker den samtidig, gir det paradoksalt nok enda lenger kø i blant. Vi ser også på forbedringer rundt dette. Når det gjelder chatbot: Du skal kunne skrive "Chat med rådgiver/menneske/et person", så vil bot'en sette deg i kontakt med et menneske. Det er enda ikke alt chatboten klarer å forstå, så vi har forståelse for at noen saker ofte fører til litt frustrasjon i samtale med vår kjære, digitale venn. Ellers veldig fint å høre at ting ellers fungerer fint. Ønsker deg en fin dag! /Even