Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert november 2024
DNB Bank
1.5
1 370 verifiserte omtaler

DNB Bank omtaler og erfaringer

Ingen trend

DNB Bank har ikke nok data til å bli vurdert.

Klikk for detaljer

1.5
Dårlig
1 370 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
#115
Forferdelig
DNB Bank er rangert
#115 av 116 dagligbanker
15%
Forferdelig
15% anbefaler DNB Bank
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Søk boliglån hos flere banker med Lendo
Søk boliglån hos flere banker
Søk boliglån hos flere banker med én søknad gjennom Lendo
Eksempelrente: Eff. rente 5,76 %, 2.000.000, kr o/25 år. Kost 1.717.847 kr, tot 3.717.847 kr.

Utforsk 1 370 omtaler om DNB Bank

FILTRER OMTALER
125
56
60
133
996
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om DNB Bank
DNB Bank har 1 370 verifiserte omtaler på Bytt.no

Jeg tror det er den dårligste service på telefon jeg har opplevd

Omtale av  Egil

Jeg hadde et enkelt spørsmål ang forsikring og det er umulig å få kontakt på telefon. Dvs 50 foran i køen Stemmestyring er i mine ørere nesten umulig.

Svar fra DNB Bank
31.05.2022 15:23

Hei. Vi jobber stadig med å redusere ventetiden inn til oss. Selv om 50 i kø foran kan høres mye ut, så kan jeg si at vi har langt flere enn 50 rådgivere som er klart for å ta inn samtaler. Dersom du ikke har mulighet til å vente i kø på telefon, kan du også sende en melding til oss ved å gå til Dagligbank og lån - Postkasse - Skriv til oss. /Elisabeth

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med DNB Bank?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

DNB har stadig problemer

Omtale av  Veronika

Skulle overføre to lørdags kvelder på rad.. begge gangene har DnB hatt problemer med appen eller å kunne overføre.. De dagene de skal drive å ordne med banken bør ikke være lørdags kveld

Svar fra DNB Bank
31.05.2022 15:27

Hei. Det var leit å høre at du har opplevd problemer med overføring to lørdager på rad. Det er ikke vanlig at dette skjer. Dersom det skulle skje igjen, gjerne ta kontakt med kundesenteret vårt slik at vi kan feilsøke dette problemet. /Elisabeth

Umulig å få kontakt, en skandaløs måte å behandle kunder på

Omtale av  Jon E. B

Tidligere kunne man snakke med og samarbeide med banken, idag finnes det intet telefonnummer som er betjent.. kun endeløse ventekøer! Det er en hån mot oss kunder og ubegripelig at man fullstendig avvikler ALLE former for kommunikasjon: * telefon * mail * face book * filial besøk med kundebehandler over disk UTEN kø Det er helt forferdelig og helt ugorståelig at dette går dag ut / dag inn Jeg ønsker virkelig at noen i ledelsen (som er tilgjengelig og ikke i møte …) kunne «møte kunden»

Svar fra DNB Bank
28.05.2022 08:17

Hei, Jon. Vi jobber kontinuerlig med å redusere ventetiden inn til oss, men det kan være stor pågang på linjene, særlig midt på dagen. At vi må relegitimere en stor del av kundemassen har ført til unormalt stor pågang hittil i år. Vi er åpen fra 07:00 og helt til 23:00 alle dager både på telefon og chat. Erfaringsmessig er det litt enklere å komme raskt gjennom på morgen, ettermiddag og kveld. Når det gjelder kundeopplevelsen din så er det langt unna det inntrykket vi ønsker at du skal sitte igjen med. Håper du gir oss en sjanse til å rette opp inntrykket, for kundesenteret består av hyggelige og kompetente folk når man kommer gjennom til oss! :-) /Even

Dårlig kundeservice

Omtale av  Susanne

Desinformasjon vedr. depositumskonto, vanskelig å få hjelp fra kundeservice, ble ikke oppringt som lovet.

Svar fra DNB Bank
27.05.2022 09:08

Hei Susanne! Så leit å høre at du har hatt problemer og ikke ble oppringt. Sånn skal det ikke være. Vi sjekker gjerne opp saken og hjelper deg videre om du tar kontakt med oss på chat i nettbanken eller på telefon 915 04800 :-) /Frida

Banken som underslår fra egne kunder

Omtale av  Jens

DNB underslår utbytter som tilhører kundene deres. Etter en lang rekke med andre kriminelle handlinger de har begått over årenes løp kan de jo bare betale bøtene med kundenes penger...

Svar fra DNB Bank
27.05.2022 13:11

Hei Jens, utbyttene våres er utbetalt i form av antall aksje du eier i DNB. Dette er som følge av at vi er et AS, og utbetaler derfor kun utbytte på denne måten, som alle andre selskaper som er børsnotert. Det er leit å høre at du har fått annet inntrykk av oss, men om du eier aksje i DNB og har ikke fått utbetalt aksjeutbytte, bør du kontakte oss på 915 04800 så vi kan få dette meldt inn videre og få dette løst. Vi har ingen kjente saker med at våre aksjeeiere ikke har per dags dato, fått utbetalt sitt utbytte, og er derfor veldig interessert i å få sett på din sak om dette er tilfellet. /Vinjar

Søk boliglån hos flere banker
Søk boliglån hos flere banker med Lendo
Send én boliglånsøknad til flere banker. Se om du kan spare på å refinansiere boliglånet ditt hos en annen bank.
Eksempelrente: Eff. rente 5,76 %, lånebeløp 2 000 000 kr, nedbetalingstid 25 år, kostnad: 1 717 847 kr, totalt: 3 717 847 kr
Søk boliglån
Tilgjengelig kundeservice Helt uforpliktende

Drittlei total respekt for kunder

Omtale av  Ann

5 ganger venting i tlf (45+50+35+40+30) min totalt over 3, 5 timer med "godag man økseskaft" svar ang legitimasjon og enda fortsetter maset selv med kun pensjon utbetaling av 300,- pr mnd 🐽

Svar fra DNB Bank
25.05.2022 14:05

Hei! Ta gjerne kontakt på telefon tidlig på dagen, eller ettermiddag/kveld. Det er stor pågang midt på dagen. Du kan også chatte med oss fra innlogget nettbank, eller skrive en melding fra postkassen. /Viktoria

Let me go!

Omtale av  Christine

Elendig kundeservice... har ikke brukt kontoene mine på flere år og ønsker å avslutte kundeforholdet, som må gjøres via telefon (???) I tillegg er det helt umulig nå frem! Dette gjør meg bare mer irritert og sikker på valget mitt om å forlate og aldri bruke DNB igjen.

Svar fra DNB Bank
24.05.2022 15:00

Hei! Ønsker du å avslutte ditt kundeforhold så kan du også ta kontakt med oss på chat fra nettbanken din eller skrive til oss via Postkasse fra nettbanken. Du kan også ta kontakt med din nye bank for å fylle ut bankbytteskjema. Da vil din nye bank ordne resten for deg :) /Ann-Kristin

DNB Bank har 1 370 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til DNB Bank mener
Har tilegnet profilen
DNB Bank deltar på Bytt.no

DNB Bank har tilegnet sin profil på Bytt.no og kan derfor svare på omtaler og invitere sine kunder til å dele erfaringer.

Alle bedrifter kan gratis tilegne sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Besvarer omtaler
DNB Bank besvarer omtaler

DNB Bank har de siste 12 månedene besvart omtaler fra sine kunder for å løse problemer, besvare spørsmål eller vise takknemlighet.

Alle bedrifter kan gratis besvare omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Innhenter ikke verifiserbare omtaler
DNB Bank henter ikke inn tilbakemeldinger

DNB Bank benytter ikke Bytt.no sine invitasjonssystemer for å innhente omtaler - enten de er negative eller positive.

Alle bedrifter kan gratis få tilgang til verifiserte invitasjonsmetoder på Bytt.no. Det sikrer i større grad at omtalene bedriften innhenter er ekte og styrker troverdigheten. Les mer om bedriftsportalen her.

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR