KLP Banken opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Elendig ! Som kommunal ansatt får mann ikke noe hjelp!!! Søkt om å flytte boliglån flere ganger, uten resultat !
Hei! Takk for tilbakemeldingen din. Til tross for at du ikke er fornøyd, er det hyggelig å høre at du ønsker å flytte lånet til KLP Banken. Det er vanskelig å gi tilbakemelding til deg uten å kjenne til din spesifikke sak. På generell basis kan vi si at vi behandler alle søknader om å flytte lån til oss, og gjør en totalvurdering ut fra faktorer som egenkapital, betjeningsevne, livssituasjon og markedsverdi på bolig. Dersom du ønsker mer informasjon om utfallet av din konkrete søknad og har spørsmål i den forbindelse, er du velkommen til å kontakte oss. Hilsen oss i KLP Banken
Rask kommunikasjon. Oppdaterte renter. Enkel nettbank.
Hei! Takk skal du ha for omtalen, Hilde! Veldig hyggelig å høre at du er så fornøyd med både refinansieringen og nettbanken - vi ønsker deg samtidig varmt velkommen til oss! Hilsen oss i KLP Banken
Nettbanken har ikke evnet å fornye seg i samme grad som andre banker. Tungvin meny. Lite muligheter til å se konto fra andre banker. Generelt mye leting for å finne de forskjellige funksjoner
Hei! Her er det bare å takke for konstruktive og tydelige tilbakemeldinger, Jens, vi setter pris på at du tar deg tid til det. Du skal finne det meste ved å gå via hovedmenyen i både nett- og mobilbanken, og vi tilbyr også muligheter for å se konto fra andre banker. For å bedre forstå hva du ønsker lettere tilgjengelig, er det supert om du sender oss en melding i nettbanken om hva du leter etter, så skal vi både veilede deg videre og notere oss hvilke forbedringspunkter du ser på brukervennligheten. Hilsen oss i KLP Banken
Enkelt å bytte over til KLP med bedre renter, ikke like enkelt å navigere på nettsiden
Hei! Så flott at du synes det var enkelt å bytte til oss, Mia, og velkommen skal du være! Vi har full forståelse for at det kan ta litt tid å bli kjent med ny nettbank og nye nettsider, og hjelper deg gjerne med noen brukertips så du kommer godt i gang. Du kan bruke søkefeltet øverst til høyre på klp.no, eller sende oss en melding i nettbanken, så veileder vi deg. Hilsen oss i KLP Banken
Enkelt å forholde seg til. Kort ventetid på telefonhenvendelser, raske søknadsprosesser med best personlig oppfølging med tilpassede tjenester ut fra livssituasjon. Noen av de beste rentene både på lån og innskudd samt at en slipper å bruke tid på å forhandle.
Hei! Tusen hjertelig takk for alle godordene dine om banken vår, Siv. Dette var så hyggelig lesning av vi nesten rødmer her! Vi lover å jobbe hardt for å fortsette å levere på disse viktige områdene også i fremtiden. Hilsen oss i KLP Banken
Utmerket service. Hyggelige kundekonsulenter og rask service.
Hei! Herlig Solveig, tusen takk for at du deler. Vi er så glade for at du opplever å få hjelpen du trenger av våre hyggelige og effektive kundebehandlere. Hilsen oss i KLP Banken
God oppfølging av saksbehandler som var svært imøtekommende og løsningsorientert da jeg flyttet boliglån. Jeg har alle forsikringer der og synes det fungerer meget bra. aldri hatt noe problemer med klp forsikring. Jeg skal teste nå nettbanken og appen, og kanskje billån.
Hei! Så flott at du har fått god hjelp av løsningsorientert saksbehandler da du flyttet boliglånet ditt til oss, Anna, og at du er så fornøyd med forsikringene dine i KLP også. Bare å ta kontakt om du har spørsmål om mobil- og nettbank, og sjekk gjerne ut brukertipsene vi har samlet her: https://www.klp.no/bank/smarte-banktjenester/mobilbank/smarte-tips-i-mobilbanken Hilsen oss i KLP Banken
Fra jeg sendte inn søknad om lån og bytting av bank gikk de under et døgn. Har fått kjapt svar på meldinger. Om personen ikke har kunne svare har han forklart hvor jeg kan få svar. Alt i alt enkelt og veldig greit.
Hei! Varmt velkommen til oss, Grete, og så varmer det også ekstra at du har hatt en så bra opplevelse på veien! Enkelt og veldig greit er i grunnen det beste skussmål vi kan få. Hilsen oss i KLP Banken
Leverer avtalt produkt til avtalt tid. Nettløsning har forbedringspotensiale.
Hei! Så bra at du opplever at vi leverer som avtalt, Paul, det er vi veldig glade for å høre. Vi hører også gjerne fra deg om hva du savner i nettbanken vår. Send oss en melding i nettbanken, så tar vi det videre. Hilsen oss i KLP Banken
Etter å ha hatt samme bank hele livet (45år) var det overraskende enkel prosess å bytte. Selvfølgelig bedre betingelser totalt sett. Dette gjelder om du er medlem eller ikke i KLP er mitt inntrykk.
Hei! Så utrolig bra å høre, Roger, og velkommen skal du være! Man tror det gjerne ikke før man får se det, men det ER overraskende enkelt å bytte bank. Hilsen oss i KLP Banken
Meget bra erfaring. Gir god hjelp og raske med å svare på henvendelser.
Hei! Så utrolig hyggelig å høre at du er fornøyd med hjelpen du får i banken, og at du får raskt svar når du lurer på noe, Randi. Akkurat sånn det skal være! Hilsen oss i KLP Banken
Fornøyd med banken men prosessen med å flytte bank id unødvendig komplisert. Måtte scanne pass på posten mange ganger før banken var fornøyd.
Hei! Velkommen til oss, Mona, og tusen takk for både hyggelig og konstruktiv tilbakemelding. Vi har full forståelse for at du syntes det ble komplisert å måtte scanne passet flere ganger. Vi følger BankIDs tydelige regelverk for korrekt scanning av pass, og derfor kan det dessverre skje at vi får tilsendt scannede pass fra Posten som vi ikke kan godkjenne grunnet avvik på regelverket som er satt. Takk for tålmodigheten! Hilsen oss i KLP Banken
Rask kundebehandling og god hjelp ifm lån til bolig
Hei! Så hyggelig å høre at du opplevde å få rask og god hjelp da du søkte om boliglån hos oss, Jørund. Vi skal jobbe hardt for at du skal fortsette å være fornøyd kunde hos oss. Hilsen oss i KLP Banken
Kunne hatt lavere rente enn det de gir meg. lønner seg ikke å være lojal. unødvendig å måtte passe på.
Hei! Det er bra du er en bevisst bankkunde, Christer, og takk for tilbakemelding. Vi ønsker å være konkurransedyktige over tid og gode for de fleste, men vil nok ikke være det for alle til enhver tid. De som har pensjonsordning i KLP får de aller beste betingelsene våre - uten å måtte forhandle på pris. I KLP Banken endrer vi renten for alle kunder samtidig. Det betyr at du ikke trenger å ta kontakt med oss og prute på renten, for vi sørger for at du til enhver tid får den beste renten vi kan tilby deg innenfor din lånekategori. Hilsen oss i KLP Banken
God veiledning og oppfølging i prosessen av boliglån
Hei! Så hyggelig å høre at du er så fornøyd med oppfølgingen og hjelpen du fikk da du søkte boliglån hos oss, Kathrine, akkurat sånn det skal være. Hilsen oss i KLP Banken
Jeg bruker for det meste mobilbanken, og KLP sin er veldig oversiktlig. Prosessen rundt flytting av boliglån gikk veldig lett, men skulle gjerne hatt i formasjon om prosessen underveis. Så snart lånet var signert, hadde jeg ikke noe informasjon om videreprosess eller om jeg skulle gjøre noe. Heldigvis enkel kommunikasjon med banken via deres meldingstjeneste. Jeg er svært fornøyd.
Hei! Så hyggelig å høre at du er fornøyd med oversiktlig mobilbank og låneprosessen, Charlotte. Og ikke minst mange takk for konstruktiv tilbakemelding om at vi kan bli enda bedre på å informere om veien videre etter signerte lånepapirer. Send oss gjerne en melding i nett- eller mobilbanken om hva du savnet, så tar vi det med oss videre i forbedringsarbeidet vårt. Hilsen oss i KLP Banken