KLP Banken opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Rask behandling. De etterspurte ny etakst og når den var i boks tok kun et par dager
Hei! Så herlig å høre at du er så fornøyd med låneprosessen, Kari. Vi jobber så fort vi kan med alle lånesøknadene våre, og er så glade for at du valgte oss da du trengte lån! Hilsen oss i KLP Banken
Vi opplevde en fantastisk hyggelig og rask saksbehandling med gode lånebetingelser vedrørende vårt akutte behov for bekreftelse av lån i forkant av en budrunde, ved kjøp av ny bolig.
Hei! Ah Gunvor, så fantastisk fin melding å få! Det er slike gode tilbakemeldinger som gjør det gøy å jobbe i KLP Banken, skal du vite! Og så er det ekstra stas å høre at du er fornøyd med både service og betingelser! Lykke til med ny bolig, og vit at vi er her om du skulle lure på noe! Hilsen oss i KLP Banken
Rask og ryddig behandling av lånesøknaden. God informasjon.
Hei! Tusen takk for hyggelig tilbakemelding, Torhild, og velkommen til oss! Det er ingenting som gleder oss mer enn at du er fornøyd med rask og ryddig låneprosess, og at du har fått informasjonen du trenger underveis! Hilsen oss i KLP Banken
Alt fungerer bra i nettbanken, anbefaler KLP banken
Hei! Så flott at alt fungerer som det skal i nettbanken, Per, og tusen takk for anbefalingen din, den varmer! Hilsen oss i KLP Banken
Enkel og god prosess med hurtig avklaring. God tilgang på personlig og hyggelig servi e. Vil bruke dem igjen hvis prisene er konkurransedyktige, noe de absolutt var i vårt tilfelle.
Hei! Dette var gode superlativer på rams, Morten - tusen takk for skikkelig fin omtale og knallsterke 5 stjerner på kjøpet. Vi jobber hardt for at du og alle kundene våre skal være fornøyde, så det er stas å se at du synes vi lykkes med det. Hilsen oss i KLP Banken
Fikk overflyttet mitt boliglån, men god rente. Valgte derfor å benytte KLPs alle banktjenester. Så langt, en positiv opplevelse.
Hei! Velkommen til oss, M! Vi er superglade for at du så langt har hatt en positiv opplevelse med å flytte hele bankforholdet ditt til oss, og vi skal selvfølgelig stå på for at du forblir like fornøyd i fortsettelsen. Hilsen oss i KLP Banken
Prossesen om å få flytte huslånet og ta opp litt mer lån på huset gikk utmerket.
Hei! Dette er musikk i våre ører, Parwa! Så flott at alt gikk så greit med refinansiering og opplåning - velkommen til et godt bankliv i KLP Banken! Vi lover at det er mer god service der det kommer fra, og er her for deg om det skulle være noe. Hilsen oss i KLP Banken
Alltid ryddig og forståelig kommunikasjon med banken.
Hei! Tusen takk for det, Odd. Fornøyde kunder er alfa omega for oss, og det vi står opp om morgenen for - så takk for at du deler! Ekstra fint å høre at du setter pris på at vi er ryddige og kommuniserer forståelig - for det fortjener både du og alle kundene våre. Hilsen oss i KLP Banken
Veldig effektivt og godt system for lånebehandling.
Hei! Tusen takk for hyggelig omtale, Terje. Vi jobber hardt hver dag for å oppnå rask og effektiv søknads- og kundebehandling til beste for alle kundene våre, og det er så stas å høre at vi lykkes med det! Vi er her om det skulle være noe, og det er også chatbotten vår som blir smartere og smartere for hver dag som går. Hilsen oss i KLP Banken
Rot med meldinger ,ikke relevante meldinger dårlig kommunikasjon jeg fikk melding om at jeg sto på 5.plass i kø,samtidig var det gitt avslag 4 dager tidligere
Hei! Dette høres ikke bra ut, Sonja, så her må vi virkelig beklage. Vi er genuint opptatt av å kommunisere ryddig og forståelig med alle, og derfor er vi oppriktig lei oss for at vi har gjort det stikk motsatte i ditt tilfelle. Det er ikke godt å si hva som har skjedd i uten å ta en nærmere kikk på den konkrete saken din. Ta gjerne kontakt med kundesenteret, så kan vi nøste opp og se hva vi kunne gjort bedre. Hilsen oss i KLP Banken
Veldig god service, og kjekk kundebehandler. Lett å finne frem på sidene og greit å søke om lån uten at det ble for innviklet.
Hei! Herlig Bodil, så fint at du er så fornøyd med både servicen du får og kundebehandlerne våre, og at det er enkelt for deg å både søke lån og finne frem på sidene våre. Og ikke minst, så hyggelig at du tar deg tid til å dele kundeopplevelsen din med andre - mange takk for det! Hilsen oss i KLP Banken
Greit og flytte over men savner kontaktperson da det er vanskelig å få svar på spørsmål
Velkommen til oss, Bjørn. Vi setter stor pris på at du valgte å flytte til oss! Tusen takk for tilbakemeldingen din. Vi beklager at du har opplevd det som vanskelig å få svar på spørsmålene dine – det tar vi absolutt ikke lett på. Alle våre kundekonsulenter er her for å hjelpe deg alle hverdager mellom kl. 8 og 16 via nettbank, chat og telefon, og de har tilgang til nødvendig informasjon for å kunne hjelpe deg best mulig. Vi svarer alle fortløpende, og jobber alltid med å forbedre responstiden vår - det lover vi å fortsette med. Tips for selvhjelp dersom du står fast og lurer på noe: På bankens hjemmesider finner du nyttig informasjon og ofte stilte spørsmål. Chatboten vår kan også svare på generelle spørsmål døgnet rundt. Hilsen oss i KLP Banken
Rask og god saksbehandling.Raske svar på spørsmål, hyggelig , men profesjonell saksbehandler
Hei! Eva, nå ble vi hoppende glade her! Best på service og fem blinkende stjerner er bare så motiverende! Vi møter hver dag opp i KLP Banken for å yte best mulig service for kundene våre, og da er det så stas når du her forteller at vi lykkes! Vi lover å ta godt vare på deg også i fortsettelsen. Hilsen oss i KLP Banken
Serviceminded, hyggelige og kunnskapsrike ansatte.
Hei! Herlig Hilde, dette var veldig hyggelig lesning - tusen takk for at du deler! Vi er så stolte av de dyktige ansatte i førstelinjen hos oss som utgjør hjertet i banken, og derfor varmer det skikkelig å få så gode skussmål fra deg som kunde! Hilsen oss i KLP Banken
Bra nettbank,oversiktlig. Blir imøtekommet av de ansatte.totalt sett en god opplevelse å bytte bank!!anbefales.
Hei! Velkommen til oss, Linda, og tusen takk for superhyggelig omtale, fem stjerner og ikke minst anbefaling fra deg - det både varmer og motiverer! Hilsen oss i KLP Banken
Sabla tungvint og tregt å få flyttet penger fra KLP over til Handelsbanken. Ennå har jeg ikke fått utført alt det jeg ba banken om å gjøre - mot betaling for arbeidet. Jeg er 74 år, jeg har ingen som kan hjelpe meg - og jeg er ikke flink med data. Ei dame ble sint på meg og truet med å legge på fordi hun sa jeg kverulerte. Jeg bare ikke forsto systemet. En annen ville først vite hvor lenge jeg hadde hatt konto i KLP før han hjalp meg. Jeg vet ikke det, men svarte hva jeg trodde, nemlig over ti år. Han godtok det. Men hvorfor spurte han om det???? Spørsmålet kjentes ikke greit fordi jeg skjønte hvorfor han spurte, og han sa heller ikke hvorfor. Jeg har opplevd en ubehagelig stemning og sendrektighet fra banken da jeg begynte å skulle overføre penger. Jeg sa opp en plasseringskonto 30. august - ennå pr i dag er der fortsatt penger på denne kontoen. Jeg har bedt om at rentene blir lagt til kontoen og så overføres pengene til min plusskonto i Handelsbanken. Og denne kontoen er allerede sagt opp så da vil jeg ikke betale straffegebyr for avslutningen. Jeg spurte hvorfor det fortsatt står penger på den, og da fikk jeg til svar at jeg hadde småspar som gikk inn på denne kontoen. Jeg mener at når en konto er oppsagt, så er den oppsagt - det betyr at avtaler også er oppsagt. Synes jeg får utydelige svar og at dere er lite interessert i å hjelpe meg. Hvis dere er usikker på noe, så kan dere ringe og spørre. Bare les meldingene mellom meg og banken, vil tro disse gir et bra inntrykk av hva jeg mener Tidligere har jeg hatt et utmerket forhold til KLP - ubehagelighetene startet da jeg ville overflytte penger. Har hatt kontakt med (anonym) og (anonym) blant annet hos dere. Vennligst Lisbeth N.
Hei! Vi beklager at du har hatt en vanskelig opplevelse hos oss, Lisbeth, og vi forstår at dette har vært frustrerende for deg. Vi setter stor pris på at du tidligere har hatt et godt forhold til oss, og vi håper vi kan gjenopprette dette. Vi ønsker å forsikre deg om at vi alltid gjør vårt beste for å imøtekomme dine ønsker og hjelpe deg på en trygg og effektiv måte. Når vi stiller sikkerhetsspørsmål, som hvor lenge du har vært kunde, er dette for å beskytte dine personlige opplysninger og sikre at vi snakker med riktig person. Dette er en standard prosedyre vi følger for alle kunder. Vi håper at overføringene dine nå har gått i orden, og at du har fått avsluttet kontoen din slik du ønsket. Hvis du fortsatt har spørsmål eller trenger ytterligere hjelp, er du velkommen til å kontakte oss via nettbanken, så vil vi besvare deg så raskt som mulig. Hilsen oss i KLP Banken