KLP Banken opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
God kundebehandling lang ventetid på telefon ellers fornøyd
Hei! Veldig hyggelig å høre at du er fornøyd med kundebehandlingen vår, Rune. Og beklager ventetiden på telefonen – vi har hatt stor pågang i det siste. Husk at du alltid kan be om å bli oppringt, eller bruke chatboten vår for generelle spørsmål. Du kan også chatte med oss eller sende melding i nettbanken. Håper dette fungerer for deg! Hilsen oss i KLP Banken
KLP-banken må være den med best rente på innskudd for medlemmer. Samtidig er de raske på å svare/avklare spørsmål og tjenester.
Hei! Så utrolig hyggelig omtale, Inge, tusen takk for at du tar deg tid til å dele med andre. Og så er det ekstra stas at du er så fornøyd med innskuddsrentene du får - god sparing, sier vi! Hilsen oss i KLP Banken
Rask og ryddig prosess fra første henvendelse, kjapp behandling av lånesøknad
Hei! Velkommmen til oss i KLP Banken, Arne! Så flott at du har følt deg godt og effektivt ivaretatt fra første stund, vi lover å fortsette i samme gir, selvfølgelig! Hilsen oss i KLP Banken
God kommunikasjon, oppfølgingsspørsmålene fra banken viser at banken vurderer kundens forutsetninger for lån grundig, noe jeg mener er viktig i dag.
Hei! Først og fremst, takk for veldig hyggelig omtale, Elisabeth. Og så må vi jo innrømme at vi synes det er ekstra fint å høre at du setter pris på at vi er grundige når vi vurderer alle søkeres forutsetninger for å få lån - det er noe vi er veldig opptatt av til enhver kundes beste. Hilsen oss i KLP Banken
Fikk lån i løpet av 10minutter. Er veldig fornøyd med det og rentene er av de bedre på markedet
Hei! Så herlig tilbakemelding, Stein! Tusen takk for at du tar deg tid til å dele hvor fornøyd du er med rask avklaring på lån og gode betingelser i banken, det motiverer oss til å stå på videre for deg og alle kundene våre. Hilsen oss i KLP Banken
Ryddig og enkel å bruke - Banken kan anbefales til alle
Hei! Tusen takk for den flotte omtalen. Eliassen. Vi er så glade for å høre at du synes banken vår er ryddig og enkel å bruke, og din anbefaling betyr mye for oss! Hilsen oss i KLP Banken
Hei. Jeg savner at Klp banken informerer ut fra Kundens ståsted/ det gjelder endringer av renter. Jeg savner å ha en Klp medarbeider i en prosess der kunden trenger hjelp til å finne frem til et godt valg. Jeg har opplevet å bli sendt til 4-5 ulike kundebehandlere. Ble ikke fulgt opp av en, men flere da oppstår det feil/ manglende informasjon fra banken. Dette skjer i Klp, dessverre.
Hei! Takk for tilbakemeldingen din, Sonja. Vi jobber hardt for å besvare alle kunder korrekt. I enkelte tilfeller må vi også forhøre oss med kollegaer for å sikre at du får riktig svar, og vi beklager at dette har blitt uryddig for deg. Det er vanskelig å si hva denne saken gjelder, så det beste er å ta kontakt med vårt kundesenter hvis det fortsatt er uklarheter, så skal vi få ordnet opp. Send gjerne en melding i nettbanken, så svarer vi så fort vi kan. Hilsen oss i KLP Banken