Nordea Bank opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Vi har alltid fått hjelp av Nordea og vi har lokale rådgivere.
Hei Per Ø, Tusen takk for hyggelig omtale og tilbakemelding. Fornøyde kunder setter vi veldig stor pris på! /Steffen
Jeg var tidligere kunde når det var Gjensidige og Nordea Direct. Byttet til SBanken, men kommer nå tilbake pga SBanken blir DNB i praksis også. Velger Nordea pga rente via YS. I det store og hele greit fornøyd, men nett/mobil bank kan uten tvil bli bedre. Jeg anbefaler Nordea utviklerne å ta en kikk på SBanken sin nett/mobil bank og få inspirasjon for den er intuitiv, enkel og oversiktlig. Ikke minst rundt dette med sparing, fond og aksjer. Fortsatt for mange funksjoner hos Nordea hvor du blir sendt til gammel plattform. Håper det endrer seg veldig snart da det bare er slitsomt. For du må logge på, på nytt når du går fra det ene til det andre. Og det blir bare irriterende ganske kjapt.
Hei Morten! Velkommen så mye tilbake til oss🤩 Nettbanken/ Mobilbanken vår er stadig under utvikling og forbedring for å gjøre den mer oversiktlig og intuitiv for våre kunder. Setter stor pris på en tilbakemelding som dette, så tusen takk for det. /Andrine
Nordea justerer renter opp med høyest rentesats etter renteheving fra Norges Bank, tar ingen hensyn til kundene sine. Etter sammenlignede med boliglån i andre bank, så har jeg 1% høyere lånerente, nå bestemmer jeg å flytte låne.
Hei Anna! Vi beklager så mye at du opplever oss som hensynsløse, det er virkelig ikke slik vi ønsker å bli oppfattet. Vi har følgt renteøkningene til Norges Bank og dette har resultert i flere justeringer. Vi har full forståelse for at dette kan skape fortvilelse, og håper at markedet vil forandres. Takk for din tilbakemelding. /Andrine
Byttet til Nordea ifjor og har vært meget fornøyd med alle henvendelser jeg har hatt til banken. Raske svar, gode svar og god hjelp. Så jeg kjenner meg ikke igjen i mye av det negative som skrives. Ting kan forbedres, men det jobber sikkert banken med...
Hei Jon A, Tusen takk for en særdeles hyggelig omtale! Det gleder meg å høre at du er fornøyd med både hjelp og svar hos oss, er totalopplevelsen god er ingenting bedre enn det. Vi erkjenner at ikke alt er tipp topp, det finnes alltid rom for forbedringer og det jobber vi kontinuerlig med. I mellomtiden skal vi sørge du at du forblir en fornøyd kunde. Ønsker deg og dine en fortsatt god jul, og riktig godt nyttår! /Steffen
Prøvd opprette sparekonto. Måtte logge meg på og av minst 10 ganger da nettbanken henger seg. Først virket ikke linken til opprette kundeforhold, og nå virker ikke signeringen av kontoopprettelse. Brukt så mye tid nå at vinning går opp i spinninga. Chat svarte raskt, men leste ikke meldingene og svarte på noe annet enn det jeg spurte om. Styr unna selv om renta er god.
Hei! Takk for omtalen! Vi har dessverre hatt noe rusk i maskineriet, og det har ført til det du beskriver over her. Det skal nå være lansert en ny oppdatering for opprettelse av kontoer i nettbanken, som skal gjøre dette mye mer stabilt. /Ole
godt fornøynd med nordia Bank, vært kunde der i 2 år
Hei Ronny, Tusen takk for hyggelig omtale og tilbakemelding, dette setter vi stor pris på! Ønsker deg og dine en riktig god jul. /Steffen
Jeg har overførtpenger til utlandet 12.12.2023. Det har vært 1 uke og de har ikke fått penger. Jeg prøvd å ringe Nordea men de har ventetid ca 47 minutter. Chat bot Nova var ikke hjelpsom. Jeg overført penger til samme kontonummer og landet flere ganger før og aldri hadde problemet. Hva kan være problemet nå? Det er ca 11000 penger.
Hei Net, Takk for at du har tatt deg tid til å skrive en omtale til oss. Det er leit å høre at du har hatt problemer med en utenlandsbetaling via Nettbanken. Årsaken til at betalingen ikke er hos mottaker kan være flere. Når kontoen din er belastet sendes pengene ut av Norge, videre er det mottakende bank i utlandet som tar i mot overføringen og krediterer mottakers konto. Vi skal naturligvis undersøke dette nærmere for deg. Jeg vil anbefale deg å ringe til oss fra Mobilbanken under fanen "Hjelp", her er du ferdig identifisert når du ringer hvor ventetiden normalt er kortere enn om du ringer direkte på telefon 232 06001. Ønsker du å chatte med oss skriver du "Menneske" i dialog med Nova, hun setter deg da i kontakt med kundeservice. /Steffen