Nordea Bank opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Dårlig kunde oppfølging og høg rente beh i forhold til verdien , vil ikke anbefale den banken til noen
Hei Rune. Vi ønsker selvsagt ikke at du skal ha så dårlig inntrykk av oss og beklager veldig at du har hatt en dårlig erfaring angående oppfølging på ditt kundeforhold. Men vi håper at du kan gi oss en ny sjanse til å endre din mening. Gjerne ta kontakt med oss slik at vi kan sette deg i dialog med riktig person her i banken som kan ta en gjennomgang av dine lånebetingelser hos oss, slik at vi kan se om det er mulig å gjøre endringer og forbedre disse. / Everth
Styr unna, styr unna har bare hatt dårlige erfaringer med Nordea igjennom kundeforholdet
Hei Magnar. Så utrolig leit å høre at du har hatt dårlige erfaringer med oss. Slik skal det virkelig ikke være! Håper du er villig til å gi oss en ny sjanse slik vi kan rette på inntrykket ditt av oss. /Andrine
En minibank i Kristiansand som ikke veksler valuta. Og kø for å spør en kundebehandler som ikke kan hjelpe. 😡
Hei Marianne😊 Det er dessverre ikke alle våre minibanker som veksler valuta. Du kan finne oversikten over dette her: https://www.nordea.no/privat/kundeservice/finn-apningstider-og-automater.html /Andrine
Mega Skitbank, inte bara i Norge men också i Sverige. Suger pengar från sina kunder på ett sleipt vis, så att deras chefer ska få sina miljonlönner.
Hei Sara, takk for din omtale. Det er leit å lese at du har så dårlig oppfatning av oss. Dersom du er misfornøyd med dine lånebetingelser anbefaler jeg å ta kontakt med oss på telefon 232 06001 eller via chat, så skal vi ta en gjennomgang. / Everth
Etter mangeårig kundeforhold hos Nordea var det lett å bytte bank i forbindelse med salg av bolig og kjøp av ny (skulle gjort det lenge før). Det er bare å gå inn på et hvilket som helst rentebarometer, Nordea kommer langt ned på listen, uavhengig av evt. fordeler ved medlemsskap i fagforeninger eller ei. Det tok meg en time (alt gjort digtalt) å få tilslag på lån med "topp 3" betingelser i ny bank (Himla). Derfor: Har du boliglån, benytt rentebarometre og bytt bank til en som gir bedre betingelser! Der er ikke et eneste argument for å bli værende hos Nordea. Ikke vær lojal bare fordi du har et langt kundeforhold bak deg. Det taper du stort på.
Hei Tore, Det er leit å høre at du har valgt å bytte bank. Jeg ønsker å takke deg for kundeforholdet hos oss og håper du blir fornøyd med ny bankforbindelse. Skulle våre veier krysses ved en senere anledning er du hjertelig velkommen tilbake til oss i Nordea, våre dører er alltid åpne! /Steffen
Denne banken har en meget tungvint nettbank, fordi man logges raskt av. Å f.eks. gå gjennom dokumenter, da ikke alle ble lastet ned tidligere....så må man logge seg på i eninga. Man blir etter kort tid automatisk logget av. Dette er tidkrevende og ikke minst frustrerende. Har konto i annen bank, og der er aldri noe slike problem. Forstår ikke hvorfor ikke Nordea nettbank kan ha pålogging i noe lengre tid. En rekker jo knapt finne dokumentet før man er logget ut. Nettbanken ser grei ut og har bra funksjonalitet. Ellers fornøyd med Nordea. De har hyggelig og hjelpsom kundeservice, som har åpent også litt på kvelden. Men trekker absolutt ned i vurderingen - at tiden etter innlogging i nettbanken er ufattelig kort. Gjør noe med dette Nordea. Er garantert flere som misliker utallige automatiske utlogginger i nettbanken ved bruk.
Hei Lill, Tusen takk for omtale og tilbakemelding. Vi forstår godt at det er ønskelig med en lengre grense for når en blir logget ut grunnet inaktivitet. For å beskytte mot at uvedkommende utnytter en som går fra PC uten å logge ut av Nettbanken, har det blitt innført en grense på maksimalt 5 minutter med inaktivitet før en skal logges ut. Bakgrunnen for dette er i all hovedsak å beskytte mot at sensitiv betalingsdata ikke blir tilgjengelig for andre. Det gleder meg veldig å høre at du er fornøyd med både Nettbank og den hjelpen du får hos kundeservice, dette inntrykket skal vi jobbe hardt for å opprettholde. Kundeservice er åpent hver dag, hele året - skulle det være behov for en telefon eller chat må du mer enn gjerne ta kontakt, vi står klare til å hjelpe deg. /Steffen
Styr unna! Dyrt og ulønnsomme banken såm tjener alt for mye på oss. Ingen kundeutbytte her.
Hei Håkon, Takk for omtalen din. Vi har ikke kundeutbytter på lik linje med enkelte andre banker, det er helt riktig. Ønsker du en gjennomgang av betingelsene dine må du gjerne ta kontakt med oss på telefon 232 06001 eller via chat. /Steffen