Nordea Bank opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Umulig å finne ut hva billånet ligger på på nettsiden. 20 minutters ventetid på telefon…
Hei Maja. Det er trist å høre at du har hatt dårlig opplevelse med ventetid, Når det kommer til billån skal du finne oversikt over ditt billån via Nordea Finans sine nettsider da det er de som har alt av billån.Når du er på deres nettside trykker du på "Logg inn", deretter på "Min finansiering" hvor du da logger inn med BankID/BankID på mobil. Mvh Nordea
Man får aldri svar og når rådgiveren først svarer, så klarer de ikke engang svare på alt man har spurt om (enkle ting som når lånet utbetales, dato for forfall på lån etc) Nettbanken er bånn i bøtta
Hei Andreas, Takk for at du har tatt deg tid til å skrive en tilbakemelding til oss. Det er svært beklagelig å høre at du har hatt en dårlig opplevelse med oss, og har fått mangelfull informasjon fra rådgiver - dette er naturligvis ikke sånn det skal være. Informasjonen du har vært på jakt etter er enkelt for rådgiver å oppdrive, hvor jeg stiller meg uforstående til at du ikke har fått svar på dine henvendelser i kontakt med oss. Nettbanken vår har sett sine bedre dager, det erkjenner vi. Det er heldigvis en ny Nettbank rett rundt hjørnet, der betaversjonen er tilgjengelig for testing via hjemmesiden vår. Utover Nettbank, er Mobilbank og appen Nordea Wallet helt klart å anbefale. /Steffen
Skaffet meg billån hos Nordea gjennom forhandler. Har tidligere hatt billån i Santander med god oversikt over hva jeg betaler i renter, betalingsplan osv. Hos Nordea har jeg ikke fått innsyn i noe etter at avtalen ble tegnet. Jeg har problemer med å logge meg inn via nettsiden, og når jeg først kommer meg inn, står det ikke all informasjon rundt avtalen som jeg har rett på å vite som bruker (som renter og betalingsplan). Jeg har også forsøkt å logge inn via appen, men når jeg kommer inn, står det: "Du har ingen tilgjengelige avtaler. Vennligst kontakt oss." Så nå kommer jeg til å flytte over lånet til en annen bank.
Hei Anonym. Når det gjelder Billån administreres disse av Nordea Finans. Dermed er dessverre ikke informasjonen om disse lånene er dessverre tilgjengelige i den private nettbanken hos oss i Nordea Bank. Derfor vil du ikke finne lånet om du logger inn på Nordea.no eller via vår mobilbank app siden du ikke er kunde I Nordea Bank men hos Nordea Finans. Det jobbes med å utarbeide en egen digital plattform hvor en kan logge inn for å hente informasjon om disse lånene, dog er ikke denne helt på plass per i dag. Selve nedbetalingsplanen skal du kunne finne ved å logge deg inn via www.nordeafinans.no. For mer informasjon om lånet ditt vil jeg anbefale deg å ta direkte kontakt med Nordea Finans på telefon 23206020. /Cathrine
Kjøpte en bruktbil med tjenesten trygt oppgjør. Det endte med at omregistreringsavgiften ble betalt på feil bil. Kundebehandler erkjenner at alt er gjort riktig fra min side. Statens vegvesen og skatteetaten tar ikke ansvar. Nordea sier at alt er gjort riktig men nekter å ta ansvar. 4000,- i tap fordi deres finansportal inneholder en feil som gjør at kunden sendes til betaling av feil bil. Finn noen som rydder opp når feil blir begått.
Hei Sigurd. Dette høres ikke bra ut. Jeg har dessverre ikke anledning til å undersøke noe i denne saken men jeg vil anbefale deg å ta direkte kontakt med Nordea Finans på telefon 232 06020. Dette for at de kan gjennomgå saken og rette opp dersom en feil har oppstått. /Cathrine
Jeg har hatt brukskonto i Nordea i flere år. Jeg hadde ønsket det var noen flere og bedre spare- og tjenester for oss vanlige, litt lavlønte kunder. Også det å opprette sparekonto til vår datter da hun var mindre, innfridde ikkje våre ønsker. Så vi valgte en annen bank til henne.. Alt i alt er jeg fornøyd med Nordea ! Men takk og lov at det meste lan gjøres selv - da ventetiden på å få snakke med noen i tlf er utrolig lang.
Hei Heidi, Takk for at du har tatt deg tid til å skrive en tilbakemelding til oss 😊 Hvis du har noen konkrete produkter du savner/ønsker, eller vil ta deg tid til å forklare hva som gjorde at prosessen ved kontoetablering til din datter ikke oppnådde forventningene dine, så hadde vi satt veldig stor pris på dette. Sånn kan vi bli enda bedre. Du kan benytte skjemaet du finner her: https://www.nordea.no/privat/kundeservice/ris-og-ros.html Når det gjelder ventetiden inn til oss på kundeservice, så kan den variere veldig. Generelt sett har vi ganske korte ventetider, og enda kortere via chat, men det kan selvfølgelig være tidspunkter hvor det er mange som kontakter oss samtidig. Da tilbyr vi som oftest en tilbakering-funksjon, slik at du slipper å vente i telefonen, men blir oppringt av oss når det er din tur. Håper du kan dele litt mer om hva du ønsker deg av oss, og at du selvfølgelig også forblir kunde i mange år fremover 😊 /Lasse
Ingen info, trege tilbakemeldinger, skikkelig laid back bank, som synes kunder er plagsomt
Hei Rondan. Dette var ikke hyggelig lesning, og vi er lei oss for at du har endt opp med dette inntrykket av oss. Vi ønsker selvsagt å yte den beste servicen til alle våre kunder og det er da er svært beklagelig at du har hatt denne opplevelsen, dette er på ingen måte slik vi ønsker å fremstå. Det er trist å høre at du nå velger å bytte bank bort fra oss. Nøyaktig hva som har skjedd i ditt tilfellet er vanskelig å si for meg da jeg dessverre ikke undersøke saken uten at du kontakter oss direkte. Skulle du ønske å gi oss en ny sjanse, står vi naturligvis til din disposisjon. Ta gjerne kontakt med oss på telefon 23206001 eller via Kontakt og meldinger i Nettbanken om ønskelig. /Cathrine
Håpløs kundeservice.tekniske løsninger virker ikke. Til tider umulig å logge inn
Hei Eirik. Leit å høre at du syntes vi har en håpløs kundeservice, det er på ingen måte slik vi ønsker å fremstå. Vi gjør vårt ytterste for å hjelpe alle kunder som tar kontakt med oss når det er behov for assistanse. Vår kundeservice er åpen hver dag (også i helger og på helligdager) så dersom problemer med innlogging skulle oppstå, er det i mange tilfeller saker som kan løses ved direkte kontakt med oss. Nå vet jeg ikke helt hva du mener når du skriver at tekniske løsninger ikke virker da vi har veldig lite nedetid både på nett og mobilbank samt våre andre apper og tjenester. Ønsker deg lykke til videre i ny bank. Dersom det skulle bli aktuelt å bytte igjen er du selvsagt hjertelig velkommen tilbake :). /Cathrine