Nordea Bank opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Strålende design av nettbank, app, osv. Utmerket god kundebehandling. Lett å bruke og en av få banker som støtter Apple pay.
Hei Roy. Så gøy å lese at du stortrives som kunde hos oss og drar stor nytte av våre digitale produkter. Vi setter pris på at du tar deg til til å gi oss en tilbakemelding om oss og dette gir oss ekstra motivasjon til å fortsette å jobbe hardt for å være den bank du trenger :) Ha en fortsatt fin dag. / Everth
Byttet fra sbanken til Nordea for noen måneder siden, og er godt fornøyd. Det tar litt tid å venne seg til nettbanken, som har veldig mange valg og fremstår fortsatt som uoversiktlig. Der var Sbanken suveren. Gode renter på sparekonto. Kundeservice er hjelpsom, og løser raskt opp (brukt både chat og telefon).
Hei Inger! Takk for fin tilbakemelding. Vi jobber kontinuerlig med å forbedre våre digitale tjenester og vi har for tiden stor fokus på nettbanken. Om du opplever problemer med dette anbefaler jeg at du kontakter oss via chat eller på telefon +47 232 06 001 så hjelper vi deg selvfølgelig med å finne frem til det du leter etter. Vi tilbyr konkurransedyktige renter på våre sparekontoer, men om du mener at disse ikke er gode nok kan det være lurt å se på andre sparealternativer. Ta gjerne kontakt med oss slik at vi kan booke et møte med en av våre dyktige sparerådgivere. / Yousof
God erfaring med Nordea, de har bra nettside, app. Har en litt bedre avtale enn andre kunder gjennom fagforening. Synes rentene er litt dårlige på sparekontoer.
Hei Bernhard! Takk for hyggelig tilbakemelding. Det er gledelig for meg å lese at du er fornøyd med våre digitale tjenester og godene du får gjennom din fagforening. Kunne det vært interessant å se om det finnes en mer gunstig måte å spare pengene dine? Du er alltid velkommen til å kontakte oss på chat eller telefon på +47 232 06 001, så setter vi deg gjerne i kontakt med en av våre dyktige sparerådgivere 😊 / Mathea
Dette må være «verdens» mest ubrukelige nettside. Snakk om å gjøre det vanskelig for kundene sine… uansett hvor jeg logger inn så får jeg beskjed om at jeg ikke har noe kundeforhold. Men jeg betaler jo på lånet hver måned, så billån har jeg jo. Dette burde være enkelt: logg inn, få komplett oversikt. Så enkelt!
Hei Marius. Først og fremst er det beklagelig at dette er inntrykket du har av Nordea, vi er alltid ute etter å skape en enkel bankhverdag for kundene våre. Billån utstedes av Nordea Finans, om dette er eneste produktet du har hos oss kan dette være grunnlaget for at du ikke får logget inn i nettbanken. Har du prøvd å logge inn på mine sider hos Nordea Finans? Her vil du kunne finne dine løpende avtaler. Dersom det ikke går i orden er du velkommen til å kontakte oss på chat eller telefon på +47 232 06 001, så hjelper vi deg gjerne videre. / Mathea
Den gamle nettbanksiden var bra! Oversiktlig, med faner og undergrupper for det man behøvde å gjøre eller søke på. Nye nettbanksiden er et makkverk! Dårlig oversikt, tungvint å lete seg fram eller klikke seg fram. Et STORT manko er at det ikke er noe "søk betalinger" som det var på den gamle siden. Jeg klarer i hvert fall ikke å finne den. Virker som nettsideutvikleren mener at STORE BOKSTAVER kompenserer for alt det dårlige håndtverket. Har brukt den gamle nettbanksiden inntil for få dager siden, men nå er den stengt for betalinger. Sommerhilsenen jeg fikk i dag der det blant annet står: "Takket være deres verdifulle tilbakemeldinger, har vi gjort bankhverdagen enklere, raskere og bedre for alle." må være en dårlig spøk!
Hei Teddy. Det er leit for meg å lese at du ikke er fornøyd med tjenestene i ny nettbank. Den er utformet for å gi så god oversikt som mulig, det er beklagelig dersom du har et annet inntrykk. Faner og undergrupper finner du ved å klikke på for eksempel "betalinger", da vil det komme en nedtrekksmeny med syv ulike undergrupper. Tidligere betalte eFaktura kan du søke opp gjennom "betalinger" og videre "eFaktura". Her finner du et søkefelt du kan søke etter navn, dato eller beløp. Ønsker du å finne ytterligere transaksjoner vil det være mulighet for å søke direkte fra kontoen transaksjonen er gjort fra. Dersom du har behov for ytterlig veiledning er du velkommen til å kontakte oss via kundeservice, så hjelper vi deg gjerne. / Mathea
Skulle kjøpe en bil til 200 000kr som jeg hadde på konto. Det fikk jeg ikke
Hei Alexander. Det er leit å høre at du ikke fikk betalt for kjøp av bil. Du skal ha mulighet til å betale for bilen om du har nok penger tilgjengelig på kontoen. Her kan det hende at det er beløpsgrensen på kontoen som gjør at du ikke får til å betale for bilen. Dette kan du sjekke i både nett- og mobilbanken. Om dette beløpet fortsatt er under beløpsgrensen på kontoen og du ikke får til å betale anbefaler jeg at du kontakter oss på chat eller telefon på +47 232 06 001 for å få dette undersøkt nærmere. /Yousof
Umulig å nå.Kjøpte en bil for en tid siden. Hadde pengene på konto. Var hos forhandler når de åpnet kl. 08:00. Hadde med egen PC. Nettbanken fungerte ikke. Forsøkte å ringe Nordea, fikk bare telefonsvarer om at de ville ringe tilbake. Neste dag ringte de. Jeg satt hele dagen hos forhandler og følte meg som en idiot. Den nye nettbanken her helt ubrukelig!!
Hei Olav. Det er leit å høre at du hadde en dårlig opplevelse i forbindelse med overføring for bilkjøp. Ut fra det du skriver høres det ut som det kan ha vært tekniske problemer med nettbanken vår akkurat da du skulle inn og overføre til bilforhandler eller så kan det også ha noe med beløpsgrense for høye transaksjoner. Uansett hva grunnen var så skal det absolutt ikke være slik at det tar et døgn før du får hjelp fra oss og det må jeg bare beklage. Det kan være stor pågang til vår kundeservice noen ganger men vi jobber på spreng for å kunne redusere ventetiden og besvare din henvendelse så fort som mulig, dersom du tastet valget for tilbakering så skal dette skje fortløpende og ikke den påfølgende dag. Jeg skal videreføre din tilbakemelding slik at vi kan forebygge lignende saker og for at dette ikke skjer igjen. Vi beklager dypt for ulempene dette har medført og setter pris på din ærlig tilbakemelding. / Everth