Nybygger har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Bank drive med diskriminering av ny kunden som har to statsborgerskap. Norskfolk som har en annet statsborgerskap i tilleg ikke velkommen i den Norske bank. Ikke bruk tid .
Hei Ikke V Vi står dessverre overfor en teknisk utfordring når det gjelder å registrere kunder som har dobbelt statsborgerskap. Imidlertid jobber vi med å utvikle en ny teknisk løsning som vil gjøre det enklere for personer med to statsborgerskap å bli kunde. Hilsen Nybygger
Lave priser og brukervennlig nettbank gjør at jeg er fornøyd med kundeforholdet.
Hei Bård Takk for at du forteller oss at du er fornøyd med kundeforholdet. Hilsen Nybygger.no
Super bank, løp og kjøp. Enkelt og bytte bank, bra kontakt med rådgiver når det trengs. Inga lange telefonkøer.
Hei Ubbe Tusen takk for hyggelig tilbakemelding og anbefaling til andre. Hilsen Nybygger.no
Kun positive erfaringer med bytte av bank til nybygget banken. Byttet pga mye lavere boligrente. Bra nettbank
Hei Irene Takk for tilbakemelding om at du bare har positive erfaringer med oss og er fornøyd med nettbanken. Hilsen Nybygger.no
Er veldig fornøyd med rente sammenlignet med andre banker. Ellers alt som forventet med app og løsninger for betjening av lån etc.
Hei Maria Det var hyggelig å høre at du er fornøyd med våre løsninger, renten og oppfølging. Hilsen Nybygger.no
Må være det beste opplegget, når du gjør jobben sjøl så blir det billigere.
Hei Inge Ja, ikke sant :-) Takk for tilbakemeldingen. Hilsen Nybygger.no
Det var relativt enkelt å flytte lånet hit og fikk en enda bedre rente enn jeg hadde via min fagforening i annen bank. Føler også at de ikke prøver å lure meg i motsetning til andre banker som driver med alle typer tull.
Hei Morten Så flott du er fornøyd med å flytte lånet ditt til oss. Det var veldig godt å høre. Hilsen Nybygger.no