Resurs Bank har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Om så er dette banken for deg. Her får du ikke mulighet til å betale med avtalegiro, e-faktura. Ei heller ikke mulighet til å få faktura på epost. Nettsiden og "Min Side" er laget så uoversiktlig som mulig. Hold tungen rett i munnen når du inngår avtale med denne banken for skulle en av fakturaene ikke dukke opp i postkassen din bøtter de på med gebyrer og renter. Betalte meg fort som fy vekk fra denne banken!
De endrer låneavtaler fra rentefritt til blodrente dersom du er noen dager sen med en delbetaling. Dessuten oppretter de pluttselig en forsikring?? Som koster 89 i måneden uten at noe er avtalt. I løpet av 7 måneder hvor jeg har vært kunde her så har jeg opplevd ting jeg aldri trodde var mulig fra et finans selskap.. Jeg skal aldri bruke dem igjen
Etter våre foreldres død henvendte vi oss til Resursbank, da foreldrene våre har en konto derEtter flere mnd. nekter Resurbank oss innsyn. De har fått det de trenger av dokumentasjon. Dårlig service både på mail og tlf. Etter flere henvendelser ga de oss 15 dager på å svare oss. Da får vi beskjed at mine foreldre ikke har konto der. Vi har et kort som beviser det. Heldigvis er vi 4 søsken som ikke gir oss. Nå blir det politianmeldt. Advokat er satt på saken.
Nesten umulig å få kontakt via tlf. det tar utrolig lang tid før noen svarer. Må ofte ringe opp flere ganger. Elendige innskudsrenter. Styr unna denne banken.
Kjøpte reise gjennom Ving og betalte med faktura. Betalte denne innen forfall og fikk purring. Betalte purregebyr innen frist. Fikk så ny faktura uten beskrivelse. Lavt beløp på 35 kr, men allikevel. Ringte de og spurte hva dette gjelder. Fikk svar med en gang at de skal kreditere denne. Styr unna fisse.
I første epost fra dem ønsket de meg velkommen som kunde, etter at jeg søkte lån hos dem. Så fikk jeg en epost med teksten Godkjent lån i emnefeltet, og der de ba om ytterligere info om lønnslipper og skattemelding. Oversikt over lønn og gjeld fikk de ved første kontakt. Den nestsiste eposten ba de om kontonummeret for utbetaling av lånet. Noen dager senere skrev de i en epost at jeg ikke fikk lånet likevel. Ingen forklaring. Saken er sendt til VG, med håp om at de undersøker.
Har en Tannkonto i Resurs bank. Da jeg flyttet, fant jeg en tannlege som også hadde avtale med banken, og trodde alt var i orden. Da jeg skulle betale etter første besøk henviste jeg til tannkontoen min, og ba dem trekke beløpet fra den. Det gikk ikke...... Viser seg at jeg måtte opprette ny tannkonto på akkurat den tannlegen, da kontoen følger tannlegen, og ikke deg. Helt ubrukelig. Ringte kundeservice om dette, og eneste de gjorde var å forsøke å selge meg et kredittkort
Les alt m.små skrift. Betal på minuttet ikke over. Vi fikk renter selv om vi betalte på rett dato.
Etter at NetOnNet har sendt refusjon til Resursbank, etter en Åpent Kjøp-retur, så sendte de ikke refusjonen videre til meg før jeg ringte dem opp (etter først å ha purret NetOnNet og blitt henvist til banken). 20 minutter venting i arbeidstiden. Jeg spurte om de bare satt og ventet på meg, uten å ta initiativ selv, noe de bekreftet. Lurer på hvor mye de har cashet inn med denne metoden? Bruker hverken NetOnNet eller Resursbank igjen. Gjenstår fortsatt å se om jeg faktisk får igjen pengene mine.
Søkte konto, men fikk avslag. Er pensjonist. For lav inntekt? Dårlig!! Greier vel fint uten.
virker som jo mer jeg betaler jo mere står det igjen på lånet totalt, har gått opp 3000 kr bare siste mnd, virker noe mystisk dette her, anbefales ikke å bruke denne banken, jeg angrer ihvertfall nå, å ser ingen ende på lånet uten å spare opp penger å betale ut alt i ett avdrag for å ikke sitte fast i merkeligt høye renter
Mangelfull oversikt over hva som er innbetalt. Prøvde å innbetale resterende gjeld i ett beløp, men dette ble tilbakeført.. Saldo ikke tilgjengelig i Digipost. Heller ikke på hjemmesiden.
Kan ikke forstå hvorfor de ikke tilbyr hverken e-faktura eller Avtalegiro ved kjøp i butikk. Svært lang ventetid hos kundeservice og ingen opsjon på å bli ringt opp igjen.
Hadde et kundeforhold med Resurs bank for flere måneder siden på grunn av et kjøp på faktura hos net on net. De hadde helt vanvittig dårlige renter og gebyrer og betalte hele beløpet for å bli kvitt en dårlig avtale. Nå har de utført en kredittsjekk uten å opplyse noen grunn til dette. De svarer ikke på telefon eller e-post. Nytteløst.
Ikke e-faktura, ingen mulighet for avtalegiro og faktura kun på Digipost. Spurt flere ganger om hvorfor i alle dager de ikke klarer å tilby dette i 2023, men får bare dessverre som svar. Lever tydeligvis godt på gebyrer og purringer. Løp i motsatt retning når Resurs Bank blir nevnt. Bare å betale ut hele summen så fort som mulig.
Bestilte varer fra NetOnNet og fikk faktura via Resurs bank. Noen varer ble returnert, og jeg informerte Resurs om dette. Betalte inn riktig beløp i forhold til varene jeg hadde beholdt. Uka etterpå kommer pengene i retur...!! Jeg sender mail og spør om hvorfor de er returnert. Resurs svarer bare at jeg skal betale et beløp som nå er 35 kroner høyere, uten å forklare hvorfor. Jeg betaler igjen inn samme beløp som første gang, og sender mail hvor jeg ber om at de retter opp regnefeilen på 35 kroner. Resurs svarer arrogant at de skal gjøre et "unntak" og ettergi gebyret. Et gebyr jeg aldri har fått noe formelt krav om, og som heller ikke er et rettmessig krav. Så min konklusjon blir som mange andre her, hold dere unna Resurs bank