Resurs Bank har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
I ett år har jeg ikke fått KLM Flying blues miles. De har prøvet å trette meg ut!!.. fått Mail og telefon om att nå kommer miles , bare forsett å bruke korte. De setter deg på venting på telefon over en time og svarer ikke lenger på mailen. Siste Mail fra dem sa de at Milesene var en til to uke vekke, nå har det gått ti uker. Skylder meg flere tusen miles. Har aldri blitt så rundtlurt på min 63 år før.
Klarna det blir bare fremover. Resurs ikke informerer, de sender puring og gebyrer 😒 lavt på gulvet nivå. Klarna sender sms og er hygelige om jeg ikle betaler i tiden, ingen gebyrer har betalt der. Styr unna folkens, resurs bruker deg som resurs 😑.
Jeg har et kredittkort hos ResursBank som skal gi cash back til poeng for bruk i Flying Blue /,KLM og AirFrance .Cash back stoppet for ett år siden uten forklaring trass i stor bruk av KREDITKORTET Og opptjening av poeng og gjentatte telefonklager på at de ikke sender mine opptjente miles til Flying Blue kontoen min
har inngått avtale med resursbank om 24 mnd delbetaling rentefritt, men fant ut at de tar nok 69,- for hver faktura i 24 måneder. Dette stå ikke i avtalen da jeg signerrte det elektronisk. Prøvde å klage på dette, og de vil ikke fjerne gebyret.
Får faktura selv om de bekrefter at gebyrer og renter er stoppet. Umulig å komme i kontakt med. Har endt opp med å sende brev pr post, men tviler på at jeg får svar. Umulig å få avtalegiro.
Her må man bare styre unna. Dette selskapet er de værste av dem alle, her blir du aldri ferdig med å betale avdrag. De endrer ditt månedlige termin beløp når det gjenstår 3 år av avtalen, de informerer ikke om dette. De begrunner i ettertid om noen stiller spørsmål, med at avtalen på en eller annen måte er misligholdt. Å på denne måten så ender man opp med feks en finansiering som var på 30000 kr over 6 år, vil ende på å koste deg langt over 100 000 kr. Selskapet er meldt til Finansklagenemda gjentatte ganger, men de får bare holde på å ture frem slik de gjør. SÅ STYR UNNA !
Etter ett kjøp får jeg hver måned beskjed om å betale 35 kroner i purregebyr, og betalt flere ganger. Har forsøkt jevnlig å komme gjennom på telefon, men ventetid er helt hinsides. Har sendt en mail, som jeg krysser fingrene for at jeg kan få svar på, hvor jeg ber om å få slettet mitt navn/konto. Ren svindel :(
Ekstremt useriøst bank. Forretningsmodellen deres er basert på at du glemmer å betale en regning. Ingen mulighet for avtalegiro og ingen e-faktura gjør at du må passe på hver måned. Hvis du går over tiden får du en ekstrem rente og høye gebyrer.
Umulig å forstå fakturaene, laget for å misforstå/gjøre feil slik at vanvittig dyre renter påløper. Derpå umulig å oppnå kontakt med dem: Telefonen blir ikke besvart, mailadresse eksisterer ikke. Stor risiko ved å inngå avtale! Jeg trodde Memira var pålitelig, men med en slik samarbeidspartner mister jeg all tillit!
Får ikke faktura e post eller vanlig. Kun purring i postkassen å ved kontakt nekter dem for dem har feilen
Prøver manuelt i nettbanken å opprette avtalegiro, men får bare feilmelding på at det er feil KID. Har nå fått rente med dobbelt beløp som følge av manglende betaling, elendig bank.
De har ikke avtalegiro/eFaktura på nedbetalingene sine, slik at det er sjanse for at de blir glemt, ikke trukket. Kun for å få kunne ilegge deg litt ekstra gebyr og renter...
Kjøpte en fjernkontroll hos netonnet for 399,- Om jeg brukte faktura unngikk jeg å betale for levering. Så da slapp jeg betale 49,- til posten/bring/postnord. Ok, kjør på! Bestilte, fikk ingen faktura i pakken KUN kontrollen. Ok, faktura kommer sikkert på Mail. Nei, ingen faktura på Mail. Tre mnd senere får jeg faktura på Digipost! Ok, denne skal betales 31.05. Legger 399,- til forfall. En uke før forfall får jeg purring!!! PÅ SMS! Ok? Hva nå? Tar kontakt! En uhøflig j***l svarer at jeg ikke har betalt forrige mnd. Ehhhh? Hva? Og minstebeløp var på 399,- Jeg sa den lå til forfall 31.05. Som det sto i brevet på Digipost. Nei, sa han. Den skulle vært betalt 30.04. Som sendt på mail. Jeg lette gjennom alt av mail, ingen mail fra dem! Kun Digipost! Purring på sms en uke før forfall. Dagen etter sms fikk jeg snailmail fra dem om enda en purring! SVINDEL OG BEDRAG!! -ingen mail -faktura på Digipost -purring på sms -purring på snailmail De opererer fra FIRE!!! plattformer mener de selv. Jeg opplevde bare TRE! Fy for noe useriøse greier! Og ufordragelige mennesker som jobber der! Så nå er jeg på kredittlisten deres! Skulle bare kjøpe en kontroll til 400,- ble mye dyrere!
Min opplevelse er at kunder rekrutteres når de kjøper varer eller tjenester fra f.eks. Ticket eller Komplett. Når du først er registrert, løper gebyrer som varsles på kanaler det er lett å ikke få med seg. Oppsigelse ikke mulig ved innlogging på Min side - må ringe / chatte mellom 09.00 og 16.00. Intet positivt å bemerke.
Her spekuleres det i avglemmelse av giro , Dette har foregått i flere år. Eg inngikk en renew it avtale med Elkjøp , i etterkant oppdager eg at det var resurs bank Som hadde den avtalen. Da var eg ikke overrasket av at der var umulig Å få avtale giro . Det har eg brent meg på før. Glemte innimellom å finne giro å betale , da kom purregebyr dagen etterpå. Denne banken befinner seg minst 10 år bak i tid. Men er du flink å følge med på giro ene, så går det greit. (Littpluss til slutt må til)
Har alt på stell, ingen betalingsanmerkninger og fyller alle kravene. Likevel avslag på delbetaling ved kjøp hos Netonet. Ønsket forklaring hos Resursbank men fikk krass beskjed om at reglene ble forandret i 2019. Hvilke regler spør jeg, men det kunne ikke kundebehandler svare på. Aldri opplevd makan til dårlig service noen sinne og håper Netonnet finner en annen bank å samarbeide med. Reklame som overhode ikke holder mål og totalt lureri. En bank jeg ALDRI kommer til å anbefale. Helt utrolig!!!