Resurs Bank har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Prøvde Resurs bank hos Netonnet igjen, etter en tidligere veldig dårlig erfaring med dem. Valgte Kampanje 6 mnd rentefri nedbetaling. Resursbank gjør alt de kan for å gjøre betaling så vanskelig som mulig, i tillegg klarte de å lure meg til betalingsforsikring, fordi jeg valgte feil kid. ALT de gjør går ut på å "lure" kundene for å få inn mer penger. Betaler nå hele beløpet, og bruker dem aldri igjen. Resurs Bank tenker veldig kortsiktig. Har brukt Klarna minst 50 ganger, og alltid positivt overrasket. Enorm forskjell.
Rb: Vi kan ikke se at forfalt beløp er betalt. Beløpet er innbetalt før forfall. Følg med her, man kan risikere å betale to ganger pluss gebyr.
Umulig å få tak i de for å gå gjennom sak. Over en times ventetid på telefon, ingen epost og stengt chat.
Resurs bank sender faktura til Digipost av alle ting. Støtter ikke efaktura. Alt for å senke sannsynligheten for at du får med deg regningen. Med én måneds forglemmelse på et kjøp til 1000kr, vil du få et påslag tilsvarende en effektiv årsrente på 500%, på grunn av etableringsgebyrer og fa***nds oldemor. Styr unna. Det er ikke verdt det, og dette virker som en bank som har blitt værende igjen i steinalderen.
Jeg skulle kjøpe ny pc hos komplett, med flex som er den grønne løsningen hvor du potensielt bytter inn med nytt produkt hvert andre år, litt som med SWAP hos telenor. Fikk innvilget første utkast, men kansellerte, for så å opprette nytt kjøp. Fikk avslag, og fikk beskjed om at kreditten ville være låst i en nedkjølingsperiode på 48 timer. Supert!! 3 dager senere.. like låst, så jeg googler litt og ser at det kan ta opp til 7 virkedager. Null kommunikasjon fra RB på dette tidspunktet, og jeg må bare forsøke å kjøpe hver dag, og se om det har låst seg opp.. på dag 9 blir jeg omsider lei, og ringer dem, og etter en halvtimes venting med tåkelurmusikk fra 70-tallet, får jeg omsider svaret at hver gang jeg har forsøkt å kjøpe, har de senket kredittvurderingen min(uten å si noe) som gjør at jeg må vente 1 måned før jeg kan prøve igjen.. Ender opp med å ta opp forbrukslån, for jeg trenger PC til jobb! Galskap å bruke denne bankløsningen av komplett, og den eneste grunnen til at de kan slippe unna med det er at de reelt sett ikke har noen konkurrenter.
Brukte Komplett Flex og tenkte ikke noe over at det skulle være noe galt med Resursbank, siden jeg har handlet hos Komplett Bank uten problemer. Resurs Bank derimot. Som alle andre her skriver, tilbyr ikke regning på efaktura, ikke avtalegiro, ikke sms, ikke brev, men sender påminnelser over alle kanaler og slutter ikke å ringe (til alle døgnets tider). Da jeg først begynte å få sms påminnelse regnet jeg med at det var slik som andre steder og at det var bare å betale regningene, men ser i ettertid at de legger på gebyr for dette. Er enig med dem på siden her som mener de spekulerer i at kundene ikke får betalt og dermed tjene inn rentefritt via gebyr. Nå truer de med oppsigelse fordi jeg gjorde en feil i innbetalingen, men de har ikke klart å skrive *hvilken* av kredittene det gjelder i sms'en og sender selv to ulike epost adresser i meldingene. Konklusjon: STYR UNNA.
Ikke bruk deres bank. De er samme som svindel. Bare forskjellen er at de er lovlig bank. De er verdens verst bank. Når man har avtale med de prøver å lurer deg. Ikke kjøp noe av Bosh bil service. baaaaaaad, dååårlig scaaaam.
Sender faktura via Digipost. Tilbyr ikke e-faktura, er ikke løsningsorienterte men veldig glad i gebyrer. Tegnet Xbox All Access, og anbefaler å gjøre dette direkte med Microsoft i stedet. Håper vel heller kundene ikke er innom Digipost, slik at de kan fakturere gebyrer. Styr unna
Handla hos Net on Net,verdens værste net butikk. Ingen kontakt muligheter,svarer ikke på Mail, går ikke å chatte,de tar ikke telefon. Ber Ressurs bank ordne opp da jeg har sendt tilbake TV-er men Ressurs sier at de ikke Kan kontakte de,det er mitt ansvar.Så de sender forsatt reining,så nå skal jeg la det Gå til forliks rådet.
Bestilte meg noe ifra NetOnNet, og noen dager senere får jeg brev om at Resurs Bank har gjort en kredittvurdering av meg. Er det virkerlig nødvending å ta en kredittvurdering bare for jeg kjøpte hoss NetOnNet en gang?
Sin nettside står at du kan men har ikke nevnt at hvis du har utlandske pas kan du ikke. Uansett hvis du har fastopphold eller fast jobb. Vet ikke hvorfor noe butikker velge denne banken. Aldri kjøpe mer på buttiken som bruker Resurs bank.
Jeg,ringte de tok hurtig tlf.snakket med ei hyggelig dame Fikk svar det jeg lurte på.
Sender purring på regninger som ikke har forfalt. Kommet ikke til å handle hos nettbutikker som bruker de.
Har kontaktet Resurs bank to ganger og blitt behandlet mistroisk og respektløst begge gangene. Resurs Bank sender ikke informasjon på epost, men insisterer på å bruke fysiske brev, sendt med posten. Håpløst, og definitivt det verste jeg har vært borti. Styr unna bedrifter som benytter Resurs Bank!!
Glemte dessverre en innbetaling(kommer i Digipost) Elektronisk krav om innbetaling to avdrag 15.9. Ikke siste i mnd som vanlig. Betalte 15.9. Mottok kravbrev datert 15.9. noen dager etterpå. 35kr for betalingspåminnelse. Det sletter de ikke på min konto selv etter gjentatte Mail. Har nå betalt inn restbeløp og er for alltid ferdig med RB. Vanskelig å nå per telefon og sene med å svare på e Mail
Skulle gjøre ett kjøp via Komplett sin Flex løsning, som går via Resurs bank. Der oppsto ett par problemer som gjore at jeg måtte ta kontakt med Resurs bank for å få ordnet opp i ting. Kort sagt, måtte ringe 5-6 ganger før jeg ga opp og fikk aldri løst problemet, de sa de skulle ta kontakt men jeg hørte aldri fra dem igjen. Styr unna, har aldri vært borti en bank som er så useriøs og uprofesjonell som Resurs Bank.