Resurs Bank har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Har boschkort (kredittkort). Summen jeg skyldte ble betalt, men de fortsetter å sende purringer og legger på purregebyr. Har gjort det nå i ca 3 mnd................................... De har definitivt ingen kontroll på hva de driver med, hvis ikke de da med vilje prøver å svindle sine kunder......?
Ya bank er en del av Resurs Bank og fungerer like dårlig ! Svarer ikke på e-poster etc. Får ikke avslutte en sparekonto ! Hva kan vi bruke banken til ?
etter reklamasjon etter netonnet- kjøp truer , spammer og stresser de med mail, sms, brev osv pga "krav" 700,- skulle bli politianmeldes. Skal kontakte forbrukerråd i tillegg. Aldri hørt noe fra "kundeservice" netonnet etter garantifall, fixed datamaskinen til 16500,- som ikke fungerte selv med tillegssoftware, kostnader 698,-. Synes dette var mer enn billig. Syr unna begge!
Vi er i 2021 og de sender faktura på pdf via digipost. Tilbyr ikke efaktura.
Bank nei, svindel med mer. La inn 700nok mer enn. Topp, fikk bare betale topp sum. Ikke det som jeg hadde til overs. Satte inn 1500 ok skulle da ha 2300, men er bare 1500 igjen. Også kommer det gebyrer som ikke jeg viste om. I rente visningen er ikke gebyrene tatt med. Man kan ikke få autogiro. .................
Har kjøpt en vare fra NetOnNet med fakturabetaling vis Resurs Bank. Etter å ha benyttet meg av åpent kjøp etter at faktura var betalt, tok det nær én måned før deler av pengene var returnert min konto. Jeg antar at kjøpssummen er redusert som en følge av at Resurs Bank har belastet meg en eller annen form for gebyr, men dette har jeg aldri fått noen informasjon om. Resurs Bank har i tillegg gjort seg flid med å gjøre det vanskeligst mulig å kreve pengene refundert med et uforståelig skjemamareritt. Kommer aldri til å handle på NetOnNet igjen, og skal aldri heller rote meg borti Resurs Bank på noen måte. Virker særdeles uprofesjonelt.
Dere har sluttet å sende faktura men purrer på beløp jeg ikke vet hva er. Har kort nr **** **** 6406 ****. Dette har funger i mange år helt til dere har sluttet å sende faktura til min nettbank (autogiro)
Har betalt faktura fra NetonNet og påløpte 35 kr i purregebyr pga for sen betaling. Nå har jeg fått purring på Digipost, mail, SMS utallige ganger. Har meldt og mailet tilbake mange ganger uten hell. De fortsetter å mase om de innbetalte 35 kr. På to mailadresser, Digipost og SMS. Prøvde å ringe, men etter 15 min i kø la jeg på. I dag fikk jeg melding om at beløpet var økt til 71 kr. Dette begynner å likne en vits.
ubegripelig dårlig kundeservice. stakkars netonnet som har valgt denne banken til å sende ut faktura. styr unna .. her blir du lurt...
Håpløs bank, ikke efaktura, purrer før forfall og følger ikke opp. Styr unna
Dette var min verste opplevelse av service. Uprofesjonelle ansatte, ingen mulighet å kontakte banken på en annen møte en å ringe til dem. 30 minutter ventekø. Svarer aldri på spørsmål må e-Mail, bare sender standard svar at de ikke vil å svare på e-Mail for kunder som er ikke registrert i systema. Jeg har sendt bekreftelse på at jeg er registrert i systema, fikk jeg samme svar igjen at de ikke svarer på e/Mail. Tenker at det sitter en papegøye der som ikke kan lese , men bare lærte å si en standart tekst og gjentar det gang på gang. Jeg har sendt minst 10 e-Mail, men det hjalp ikke. Har spurt om at jeg kunne få sende dokumentasjon med vanlig brev eller få e-Mail adresse til noen av lederne , fikk ikke svar på det heller. Men flinke i å sende gebyr og renter på det som var allerede betalt. Første gang jeg brukte denne banken så måte jeg betale ca 100 kroner mer enn jeg skulle, men ville ikke bråke så aksepterte jeg det uten å prøve å forsøke hva jeg skulle egentlig betale for. Men andre gang fikk jeg gebyr på over 500 kroner , de bare økte rente for hver eneste dag de mente at de ikke hadde fått betalinger, mens jeg prøvde å nåla dem på e-Mail og fremvise dokumentasjon om alt hver betalt. Unngå!!
jeg har selv bare fått positiv oppfølging og greie kunde behandlere, terning kast 6 fra meg
Dette er den mest useriøse banken jeg noengang har opplevd. De har ingen oversikt over hva de driver med, og kundeservice kan ikke svare eller hjelpe til med noe som helst. Jeg har vanskelig for å skjønne hvordan de har lov til å operere som en bank i det hele tatt, med så lite kontroll..
Elkjøp benytter ressurs bank for "xbox series x all access". Svært skuffende å finne ut at ressurs bank ikke tilbyr elementære tjenester som autogiro. Du kan sette opp fast trekk selv, men dette er for dårlig. Fatter ikke at Elkjøp fornedrer seg ved å benytte en slik leverandør av kreditt....
Må betale via disse gjennom en regning for byggefirma som skulle være Rentefri/24mnd For det første er det admingebyr 45k for hver betaling. Ved en forsinket betaling endrer de hele kredittforholdet og setter på 26,4% rente, uten advarsel, dette står heller ikke oppgitt i avtalen at de vil gjøre ved forsinket betaling, så det er igrunn ulovlig.
Har hatt Supreme Card Gold i en god stund, og er veldig fornøyd med dette. Tror det er det eneste kortet i Norge som gir 6 mnd rentefri delbetaling på alle kjøp. Ellers er kundeservicen meget god.