Sbanken har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Veldig glad for å ha forlatt den synkende skuten ! Et grusomt konsept kundeservice svarer ikke
Stadig forverring av vilkår og etterhvert også kunderservice som ikke er tilgjengelig og som ikke vet hva som foregår.
Sbanken skulle ikke endres etter oppkjøpet. Neivel, det er vel derfor kundene flykter i flokk vekk fra banken som holder seg med drøye rentemarginer og et antall millionslukende direktører. Det var vel ikke annet å vente, når Norges minst populære bank fikk sluke den mest populære. Som om det ikke var nok at kundene mistet ApplePay, avgiftene skal økes og Visa kredittkort erstattes av MasterCard skal de avvikle nettbanken. Jeg slår opp, Sbanken. Det er deg, ikke meg.
De har blitt mye dårligere etter at DNB overtok. Nå får du ikke renter hver måned, men en gang i året. Kundeservicen har blitt dårlig og vanskelig å få tak i og snart stenger dem nettsida. Hva DNB har gjort med dem er ikke helt bra. Jeg måtte vente i 20minutter for å få tak i noen på chat. Usikker på hvem jeg skal bytte til, men jeg skal helt klart ikke være kunde der særlig mye lenger.
SkandiaBanken som forløper til SBanken fra fremoverlent på alle fronter og utviklet et samlet tilbud som ingen andre banker. Over årene har politikerne stadig jusert på vilkårene for bankene, noe som har gjort det dyrere og dyrere for mindre og markedsutforende banker. Enhver idiot forstår at politierne har spilt oss kunder inn i en sprial hvor staten sin egen bank - DnB - som dominerende markedsaktør har fått en stadig - for seg selv - hyggerligere markedssituasjon på alle områder av sin virksomhet - på bekostning av kokurransen og dag også så vel bedrifts- og privatkunder. I dag er det ingenting igjen av det som ble skapt på slutten av 90-tallet og som vi ble kunde av våren 2000 da banken åpnet.
Sbanken var fantastisk, inntil DNB greide å rasere den. Heldigvis er jeg kommet meg ut av klørne på DNB!
Sbanken var en god bank inntil DNB kjøpte den opp. Nå raseres den innenfra.
Helt på trynet at alt er bitt mye dyrere å bruke en bank som i utgangspunktet ikke hadde gebyr.
Har nå sittet i telefonen i 15 minutter og hørt på "vi har mye pågang akkurt nå. Vennligst vent". Sbanken har innført det samme som andre, kundebarriere. DnB svarer faktisk på telefonen, men det er vel fordi de har en nettbank som for mange praktiske formål er så dårlig at folk må ha hjelp, i alle fall på bedriftssiden. Den ene grenene av familien, DnB, har altså Norges dårligste nettbank, mens den andre grenen av familen ikke svarer på telefonen. Dette ekteskapet, mellom Sbanken og DnB, har havarert før bryllupsreisen startet. Bank byttes selvsagt.
Tragisk at DnB fikk kjøpe sbanken, men det er vel sånn i store selskaper at hvis de ser seg lei på mindre konkurrenter som stadig vokser så kjøper du de bare opp. Jeg var kunde i DnB tidligere men gikk over til sbanken for ca 25 år siden da jeg så meg lei på å bli behandlet dårlig som kunde. De hadde høye gebyrer, for en jobb du selv gjorde på nett, dårlig kundeservice etter at de hadde fått deg "på kroken" med dårlige lånebetingelser. Det var da en befrielse da sbanken dukket opp og jeg byttet umiddelbart. Etter det har jeg aldri sett meg tilbake før nå. Jeg har i det siste forsøkt å ringe sbanken ett par ganger for noen kundespørsmål og har måttet vente i ca 1 time hver gang uten å få muligheten til å legge igjen nummer og bli oppringt igjen. Tidligere svarte de nesten umiddelbart og ventet maks ett par min. Nå blir det sakte men sikkert stadig sendt nyhetsvarsler fra de om at nettbanken endres og fusjonerer inn i DnB sitt system med div økte satser o.l. Så takk til sbanken for en fantastisk jobb de har gjort, som nå sakte men sikkert blir slukt inn i et storbanksystem som kan sette de priser de selv ønsker når alternativene blir mindre og mindre for oss kunder. En "takk" også til inkompetente folk i konkurransetilsynet som tillot dette...
En meget god bank. Med god kundeservice. Bra renter på sparekonto. Greie når det gjelder lån til bolig. Men hva nå? Med et konsept av DNB?
Utrolig hvordan Gull kan forandre seg til møkk på kort tid. Kvaliteten på alt av tjenester falt gradvis. Måtte le i starten da det første dnb gjorfe var og kalle sbsnken DNB' konsept. Men ser nå at sbsnken blir mer og mer en Dnb bank med dårlige løsninger. Nettbanken ble brent ned og huset står pr nå i brann. Er snart ferdig med bank byttet men kontoen har ikke vært mye i bruk siste 12 månedene og alt av innbetslinger er fjernet. En bra ting med dnbs konseptbank er at det er utrolig deilig og komme seg ut av det og jeg gar bank nedleggelse fest neste uke. Da er møkka vekk. Tro når jeg må rømme igjen når Bulder blir oppkjøpt.håper det varer noen år
Det var en helt nydelig bank å ha konto i frem til DNB kom for å rasere hele den gode nettbanken. Jeg kommer til å bytte bank, men det er ikke så fort gjort. Jeg håpet på at jeg skulle bli kvitt DNB, men dem får tydeligvis lov å kjøpe ut en nettbank som faktisk fungerte for mange, skammelig er det.
Alt var utmerket til dnb overtok. Bytting til andere blir sant
Vært med S-banken fra begynnelsen. Har min brukerkonto der.
DnB slaktet banken. Det var landets beste, nå er det landets dårligste. De som gav DnB lov å overta burde vært fengslet livet ut.