Sbanken har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Jeg har vært kunde siden starten og er virkelig fornøyd. Topp nettbank, god kundeservice, løsningsorienterte, gode på fond og gode priser. Det har heller ikke vært salg av dårlige tjenester og produkter. Det eneste de ikke er nummer en på er innskuddsrente. Ellers en super bank å være kunde i.
Har en stedatter på 16 som ønsker seg vipps men har nå ventet 3 mnd, ringte idag 11/12 og fikk beskjed igjen at det må gjennom en sikkerhets sjekk. Hallo 16 år og skal bare ha vipps
Kunde sidan oppstart som leverer seriøse og truverdige banktenester.
Var fornøyd helt til jeg skulle ta opp et boliglån og måtte printe ut en haug papirer og signere manuelt, samt ordne vitnesignaturer, for så å sende i brev med posten. Litt gammeldags metode når en er innlogget med bankid i utgangspunktet, og andre ledd i prosessen ble enkelt ordnet med digital signering. Istedenfor må sette seg på pinebenken og vente på postgang og ekspedisjon samtidig som overtakelsesdatoen nærmer seg. Om det hadde vært digital signering hadde det vært perfekt.
Fin kundeservice Nettbanken fungerer supert med sine gode banktjenester Dette er en god bank ,får ein eldre mann lite data kunnskaper
Dette er en bank jeg er meget fornøyd med, å være kunde i. Meget god service, når man er i kontakt med dem. De er også meget flinke til å opplyse deg om alt. Det eneste som kunne blitt bedre, er at de kunne hatt kodebrikke og ikke kode kort. Dette er en bank jeg aldri forlater.
Det er vanskelig med kredittkort og visakort, som tar seg noen friheter nå. Har flere ganger opplevd at man betaler for en vare, og senere har samme aktør trukket ytterligere beløp fra kortet mitt. Det er skummelt, og jeg finner ingen måte å stoppe det på. Snakket med en på support som håpet de kunne hjelpe meg å få tilbake penger.
Brukt over halvannen mnd på å få sendt ut legitimering. Når den blir send og signert er ikke signatur "lik nok"(signert på posten uten info om at dette er en del av legitimering). Null forståelse utover standard spørsmål hos kundeservice.
Kjempe gode digetale løsninger. Kjempe god nettbank Appel pay
Det anbefales for di som ønsker en seriøs Bank i Norge.
Etter flere år med klager og svar tilbake om at det jobbes med det, kommer i løpet av et halvt år osv, så har Sbanken fortsatt ikke klart å tilrettelegge for yngre barn at de kan ta i bruk Vipps. Dermed har de ingen mulighet til å sjekke saldo på kortet sitt og må ringe til foreldrene for å høre saldo. Barn kommer til å bruke enda mindre kontanter i fremtiden så det er viktig at de tidlig kan få kontroll over egen økonomi som er elektronisk. I tillegg har de får flere år siden lanser en egen minibank app for barn hvor de kan sjekke saldo, men denne er selvfølgelig kun tilgjengelig for android. Dette har de også lovet og hatt pressemeldinger på, men årene har gått og ingenting skjedd. Så det at de totalt overser at barn har behov for banktjenester tidligere nå enn før vitner om at de ikke henger med i tiden og foreldre tvinges til å bytte bank. Ellers har jeg vært fornøyd bruker av Sbanken gjennom 22 år.
Med unntak for kreditrente, som S banken i lang tid har fulgt Norges Bank, er jeg svært fornøyd med S banken. Noen andre banker har klart å gi noe (symbolsk ?) rentegodtgjørelse.
Kun litt problemer med IPS. Banskelig å bytte spareobjekter.
Dårlig kundebehandling og informasjon men nettbanken er super
Solid fondsliste utenlands inn/utbetaling så mange konti man vil ha debet og kredit kort +++ = ingenting jeg savner
Aldri noe problem, som eneste bank gir de deg tilgang til dine egne data via api, noe jeg setter stor pris på. I tillegg er det billig med fondshandel og har vært fornøyd kunde siden i snart 20 år.