Sbanken har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Enkel nettbank og lav rente. Veldig fornøyd med den
Har vært kunde siden de begynte, og kommer aldri til å bytte, topp bank for meg
Har være kunde der i snart 20 år. Har aldri opplev problemer eller ting jeg har blitt misfornøyd med
De reklamerer med smarte løsninger og gebyrfrihet. Tok litt tid før jeg forstod det ikke gjelder for kunden, men for banken selv. Dårlig kunde behandling, upersonlig, rare løsninger, dårlige løsninger. Gleder meg til nå å bytte bank nå snarest!
Utrolig hjelpsom kundeservice som gikk "the extra mile" for å hjelpe meg med et problem jeg hadde med påloggingsproblemer.
Took 7 minutes to Get business account ready :) :)
Bra app og enkelt å forholde seg til. Dessverre er det blitt gjort noen endringer i ASK oversikten som gjør totalopplevelsen ikke så bra. Historisk oversikt over fondene vises feil. Det er essensiel info og må være riktig. De lovet at de skulle ta det videre, etter at jeg klaget om dette på Chat, men det skjer ikke noe.Jeg tok kontakt med banken via Chat i flere anledninger. Har inntrykk av at de ikke står dette seriøst. Det er grunn nok for å bytte bank og flytte alle fondene til en annen bank.
Jeg er meget fornøyd med Sbanken, alt ordnes raskt over nett og chattjenesten fungerer også bra. Må man ringe er det litt ventetid som over alt ellers i dag, men man kan velge å bli oppringt om køen er stor.
Nekter å tilby sms-varsling på kontoen. Ingen hjelp å få hos noen. Kommer til å bytte bank.
Strålende bank, med god kundeservice. Lav boliglånsrente.
Avslutter chatten min selv om vi ikke har løst problemet, som jeg synes er veldig dårlig :)
Banken er uhøfflig og treg med å gi tilbakemelding på henvendelser Bedt om lavere rente på lån fordi vi har økt sikkerhet men renten er ikke endret ...etter 1 måned😲
De har sperret kontoen min midlertidig når jeg ikke har svart på en autogenerert e-post. Har vært i kontakt med dem, men dem sier at kommunikasjon skjer kun via e-post. Og jeg får ikke vite noe mere før jeg fraskriver meg ansvar for en spesifikk sak!
Spurte om hjelp hos kundeservice ettersom banken har gjort en feil slik at jeg ble trukket det dobbelte av det jeg førte over til en sparekonto i en annen bank. Svaret jeg får gir inntrykk om at det er jeg som har gjort feilen og personen på andre siden svarer til meg som om jeg er dum. En ting er å hjelpe til om det faktisk er kunden som har gjort feil, men det å snakke til en kunde på det viset jeg ble snakket til idag er ikke bare uprofesjonelt men også etter min mening uakseptabelt. Etter mer forklaring fra min side forstår endelig kundebehandler at feilen ligger hos de og at de skal ta saken videre og kontakte meg når det er oppklart. Dette har de brukt veldig lang tid på og dette går utover meg da jeg har regninger som skal betales. Alt i alt veldig misfornøyd med Sbanken etter dagens hendelser og kommer til å bytte bank i nærmeste fremtid.
Jeg er meget godt fornøyd med Sbanken, og anbefaler den til alle. Brukte DNB tidligere og disse to kan ikke sammenligne. Har fått hjelp selv på en søndag.
Har en rente som ikke lenger er konkurransedyktig, de ligger opptil 0,5 % høyere enn de gode bankene. Og de avviser å gå ned på renten, og vil heller ta avansen rett i egen lomme :-(