Sbanken har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Jeg har vært kunde i Sbanken i en ukes tid etter å ha byttet fra DNB. Å bli kunde i Sbanken er lekende lett, og jeg fikk opprettet både bruks-, buffer- og sparekonto kun i løpet av minutter. Sbankens nye visuelle profil og hjemmesider virker ordentlig gjennomtenkt, og det er ubeskrivelig deilig å ha tilgang til alle banktjenester på mobilen i tillegg, noe DNB virkelig ikke kunne tilby. Det skulle vel egentlig bare mangle i 2018? Nettbanken er ryddig, intuitiv og svært enkel å bruke. Jeg har som sagt bare vært kunde i noen dager, men har ingen problemer med å finne frem til det jeg leter etter. Frem til nå har jeg kun gode opplevelser, og jeg håper det vedvarer. Dette liker jeg veldig godt!
Hei Fredrik! Velkommen til oss :) Tusen takk for fine ord, og fem flunkende fine stjerner. Det er ekstra stats å lese at du liker appen vår så godt! Vi håper du fortsetter å være like fornøyd framover også - vi skal i alle fall gjøre det vi kan :) Hilsen oss i Sbanken
Bra lånerente, super kundebehandling og enkel nettside
Hei Ole B! Tusen takk for fine ord. Vi elsker fornøyde kunder, og skal gjøre det vi kan for at du skal fortsette å være like fornøyd i framtiden også :) Hilsen oss i Sbanken
Beste bank med mange fordeler bl.a gratis kort bruk innenland/ utland, gratis utskrift og beste kundeservice mm.
Hei Om! Tusen takk for det :) Vi gjør det vi kan for at dere skal være så fornøyde som mulig. Hilsen oss i Sbanken
De siste facelift’ene og endringene i Sbanken min har faktisk bare irritert meg. Svært rotete håndtering av Aksjesparekonto, sparemål er et evig virvar, det nye brukergrensesnittet er mer tungvint enn det gamle, det reklameres med ting som skal komme over et år før det kommer (avkastningsindikatorer og grafikk), «Min Oversikt» forsvant uten forvarsel og kundeservice vet ikke engang at tjenesten har vært der og nå Min Økonomi. På toppen kommer elendig innskuddsrente. Men det aller mest irriterende er forsøket på å fortelle meg om min håndtering av penger. Selv om banken er min eneste bank og jeg bruker ALLE tjenestene er det bare dustete når de prøver å fortelle meg om jeg er «vågal», «fornuftig» eller «sparsommelig». Skivebom faktisk. Det blir dessverre bare patetisk og irriterende. Hadde de enda brukt data fra min økonomi (som jeg har brukt siden den kom) så hadde de kunnet analysere meg bedre, men nå blir det bare dumt. Nå blir det dessverre Storebrand Bank på meg; de har lavere lånerente og 15 ganger høyere rente på brukskonto). Det smerter etter å ha vært kunde og ambassadør i 18 år, men nå er det ikke så gøy å være «medlem» lenger. PS: Med GDPR i bakhånd er det fristende å be om å få ut alle data de har om meg inkl. «Min økonomi» og «Min oversikt», men så ekkel skal jeg ikke være....
Hei Olai, Leit å høre at våre forsøk på å bli enda bedre, har gjort ting verre for deg. Det høres ut som om du har brukt betaversjonen av appen vår. Vi bruker beta-appen til å teste nye funksjoner, for å se om de fungerer eller ei. Beta er helt frivillig å være med på, og kan skrus av og på under "Innstillinger". Når det er sagt, tusen takk for tilbakemeldingene. Vi setter stor pris på å høre fra dere. Hilsen oss i Sbanken
Jeg har hatt S(kandia)banken siden starten i år 2000. Den gangen var den revolusjonerende. Det er den ikke lenger. Aksjehandel var bedre før. Innskuddsrente var god før, nå er den elendig. IPS-avtalen deres er låst til ett knippe fond med skyhøye gebyrer (ren svindel egentlig). Kundebehandlerne er stort sett uvitende. De tar bort funksjoner som min-økonomi (det som faktisk hadde potensiale til å være noe nytt og bra). De pusher kredittkort og forbrukslån på deg uhemmet. Du må selv følge med på boliglånet og søke om bedre vilkår når lånet ditt går under visse finansieringsgrader (hva skjedde med en rente for alle?) Alt i alt fremstår banken som en bank for svært unge uerfarne bankbrukere med dårlig/liten/enkel økonomi. Rosa og grønne flashy saldotall for bruskontoen sier sitt om målgruppen. Vi har kanskje vokst i fra hverandre. For meg var banken bedre før.
Hei T! Tusen takk for at du har tatt deg tid til å gi oss så detaljerte tilbakemeldinger. Vi setter stor pris på å høre fra dere, uansett ris eller ros. Det er leit å høre at vi har skuffet deg på flere hold, og lover at alle tilbakemeldinger taes med videre. Håper kan finne sammen igjen en gang i framtiden :)
Er veldig fornøyd med min bank! Lave renter, enkelt å finne fram til de enkelte postene på appen og hyggelige hjelpere!
Hei Sonja, Tusen takk for fine ord, og fin anmeldelse! Vi skal gjøre det vi kan for at du skal fortsette med å være like fornøyd i framtiden også.
100% fornøyd. Alltid fokuserte kunderådgivere. Som strekker seg til det ytterste for at privat kunden skal bli fornøyd.
Hei Skillsmissereven, Tusen takk for en fantastisk anmeldelse! Vi gjør det vi kan for at dere skal være fornøyde, og lover deg å fortsette med det.
Jeg har vært kunde i sbanken siden de startet i Norge og har vært veldig førnøyd. Det eneste som trekker ned er elendig innskuddsrente så jeg må bruke en annen bank til innskudd.
Hei Ole, Takk for fine ord, og fin anmeldelse. Utrolig kjekt å høre at du har vært med oss så lenge, og at du stort sett er fornøyd. Vi kan dessverre ikke være best på alt, og har full forståelse for at du velger å spare der du får best rente. Vi heier på prisbevisste kunder. Hilsen oss i Sbanken
Har prøvd gang på gang å logge meg på med iPad men må til slutt låne maskin hos venner for å komme inn på kontoen min!
Hei Laila, Nettbanken skal fungere utmerket på iPad, så det var rart. Håper du har ringt oss for å få hjelp? 55 26 00 00 Hilsen oss i Sbanken
Tidligere var S(kandiabanken) best på det meste, renter på lån, renter på lønnskonto, renter på sparekonto samt brukervennlighet i nettløsningen. Nå flytter jeg over penger andre steder hvis jeg vil ha banksparing og ikke spare i aksjer. Lønnkontoen er omtrent sånn gjennomsnittlige når det gjelder renter og gebyrer. Jeg har brukt min økonomi i mange år. Når de nå legger det ned, leter jeg etter en bedre bank. De de fortsatt er svært bra på er lån og lav lånerente, men det teller ikke så mye for meg akkurat nå.
Hei Reier, Tusen takk for tilbakemeldingene. Vi setter stor pris på å høre fra dere. Dessverre så kan vi ikke være best på alt, og har full forståelse for at du bruker andre banktjenester, hvis det passer deg bedre. Men når det er sagt - fantastisk at du er opptatt av privatøkonomi! Det er vi også, og har store planer om å lage noe som er enda bedre enn Min økonomi (som forresten ikke legges ned før neste år). Håper du er med oss i alle fall fram til da. Hilsen oss i Sbanken
Svært godt fornøyd med Sbanken, kunde i mange år, en avgjørende fordel er budsjettprogrammet «Min økonomi». Men å legger de det bare ned! Kanskje for få bruker, men for de mange sm gjør det er det avgjørende. Dette er en dealbreaker for meg, må se meg om etter annen bank med budsjetteringsløsning. Vet noen om en god en? Synd, for Sbanken er god ellers!
Hei Andreas, Takk for anmeldelsen. Vi setter stor pris på å høre fra dere, også når det kommer til ris. At dere er like opptatt av gode privatøkonomi-løsninger oss er noe av det kjekkeste vi vet om. Privatøkonomi er viktig! Min økonomi legges ned fordi den ikke fungerte optimalt. Men det skjer ikke før neste år - og innen den tid skal vi ha fått på plass noe som fungerer bedre for de aller fleste. Håper du henger med til da. Hilsen oss i Sbanken
Lett å få forbrukslån og billån og kredittkort. Den beste banken!
Hei Ole! Tusen takk for fin anmeldelse. Kjekt å høre at vi har kunne hjelpe deg med ulike ting. Men vi vil likevel påpeke at det ikke nødvendigvis er "lett" å få lån hos oss, vi gir bare lån til de som kan betjene det :) Hilsen oss i Sbanken
Folkelig bank som er åpen om priser og hva du får, i forhold til lokale banker som ofte "gjemmer" sine priser slik at de nesten er umulig å finne. Jeg setter pris på åpenhet, ærlighet og gode priser, og det er noe man får hos Sbanken. Som kunde i mange år så er jeg meget godt fornøyd med Sbanken (tidligere Skandiabanken)
Hei Ove, Tusen takk for fin anmeldelse. Vi er stolte over å være åpne og ærlige - det fortjener dere! Vi er glade for at du har vært med oss så lenge, og ser fram til mange nye år sammen. Hilsen oss i Sbanken
De får et stort pluss ved å støtte Apple Pay. Registreringsprosessen var veldig enkel og fungerer uansett om man har inntekt eller ikke (er student), når noen banker har problemer med dette og krever oppmøte på filial. Mobilbanken og nettbanken er utrolig enkel å navigere, og har et utmerket design. Hadde mitt første ungdomskort fra Sbanken, byttet så til en annen bank og tilbake igjen etter fylt 18. Kundeservicen er også en av de beste. Har alltid hørt masse fint om Sbanken, og har endelig fått byttet tilbake til dem. Anbefales på det sterkeste.
Hei Mustafa, Tusen takk for fin anmeldelse. Vi er nesten tom for ord! At vi skal gjøre det vi kan for at du skal være like fornøyd i framtiden også - det er helt sikkert. Hilsen oss i Sbanken
Veldig fornøyd med det meste. Kunne tenkt meg å få lagt noen av kontoene "bak", altså på en annen side.
Hei Anita, Tusen takk for fine ord, og anmeldelse. Tipset om å ha noen av kontoene på egen side noteres ned. Hilsen oss i Sbanken
Den eneste banken i Norge som viser både profesjonalitet og utmerket kundeservice. Aldri har hatt noen problemer med Sbanken. Meget fornøyd med alle nyeste teknologier (innlogging, betalinger, signering, Bank ID osv.). Aldri bytter til annet bank!
Hei Guntars, Utrolig kjekt å lese tilbakemeldingene, ikke minst for gjengen på kundesenteret vårt. Vi lover at vi skal fortsette med å gjøre det vi kan for å holde deg like fornøyd i framtiden også.