Sbanken har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Styr unna! I dag gikk jeg den 'hyggelige' opplevelsen av å logge inn for å sjekke bsu-kontoen min. Den var ikke å finne noe sted, for den har de flyttet til DNB!!!!!
Mye tjenester og funksjonalitet som forsvant med ved bortfall av nettbank. Svært mye som ikke fungerer lenger med å få lagret filer og annet ifra mobilappen. Gebyr og kostandene har økt og kundeservice har blitt merkbart dårligere.
Ingen kundeservice, dårlig boligrente, ubrukelig nettbank. Jeg har god forståelse for at kunden flykter fra å være kunde i denne banken. Jeg byttet bank forhold tidlig, og jeg er takknemlig for at jeg gjorde det. Utrolig glad for at flere kunder bytter bank. hvordan kunne Konkurransetilsynet godkjenne dette oppkjøpet!?! Det er det ingen som forstår!
"Vår ambisjon er å gi deg Norges beste kundeservice". 45 minutter ventetid på telefon hvis man i det hele tatt kommer fram, ( kun 2 mennesker på telefonvakt første lørdag etter det store spranget) brukelig aksjehandel hvor transaksjoner plutselig er borte, rammelån er plutselig ikke rammelån gebyrer osv osv.
Har forsøkt i mange ganger å komme i kontakt med support for å slette bankkort som jeg ikke bruker lenger. Prøv igjen senere er svaret jeg får - hver gang... Er heller ikke mulig å sende melding til banken.
Dette ble årlig. Alt ble dårligere etter at DNB satte sine grådige klør i sbanken.
SBanken var den beste og blitt nå ødelagt av DNB - det er vel deres konsept, å ødelegge kundeopplevelse. Bare trist.