Sbanken har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Håpløs endring til DNB. Kan kun betale via mobil, kommer ikke gjennom på kundeservice. Får alltid bare beskjed om å ringe igjen imorgen. Gratulerer
Sbanken - totalt ødelagt av DNB. For et magaplask dette ble. Den nye appen, som skulle bli så fantastisk, mangler helt grunnleggende funksjonalitet og kræsjer i ett sett. Her blir det bankbytte.
ASK- kunder som har bestilt flytting til konkurrent av DnB, blir satt på vent i mange uker. Kunder som har fylt 18 i 2024 ble gjort umyndige i forbindelse med lansering av ny app 27. mars og er tvangsflyttet til DnB, konto for 13-17 årige. Chat stenges når det er mange som trenger hjelp til å få ryddet opp i rotet DnB har stilt i stand - slik unngår msn å motta klager. Det er nok av grunner til å gi lav score.
Dessverre så forsøker DNB bevisst nå å gi meg null grunner for å bli værende i Sbanken. Etter 20 år vil jeg da altså bytte. Anbefaler ingen denne banken lenger. Det som skjedde etter at DNB kjøpte (ulovelig) opp banken så har de totalt rasert den steg for steg. Dette er en villet handling fra en stor aktør som ikke liker konkurranse. For det å LEGGE NED nettbanken når vi skriver 2024 er rett og slett kundefiendtlig og trist. Det er så tydelig at DNB bare prøver å få kunder over på "sin plattform". Overgangen til appen ble en stor NEDTUR. Styr unna og bytt bank!
Vært kunde siden 2000. Fra å være intuitiv og brukervennlig til null oversikt... :@
Har vært kunde hos Sbanken i10-15 år og har vært godt fornøyd. I det siste har overføringer til kontoer i SBanken fungert dårlig (satt over penger fra annen bank som ikke kommer frem). Billånet ble plutselig flyttet til dnb uten at jeg fikk noe beskjed. Ny app er forferdelig. Kommer ikke gjennom hverken på chat eller telefon (chat avsluttes med info om at køen er for lang og at den derfor avsluttes). Vil bort herfra så raskt som mulig
Etter en time og fire minutter fikk jeg kontakt med en kundebehandler som kunne beklage ventetiden. Vi klarte også etter hvert å løse problemet ved å (i) slette og reinstallere appen, og (ii) gå inn på telefonens Innstillinger, Generell styring og Dato og tid og skru av og så på igjen "Automatisk dato og klokkeslett" og "Bruk 24-timersformat" (ikke spør meg om hvorfor eller hvordan, men det funket). Gir tre stjerner for denne.